Ga naar het forum
Waarom EHB tegen he...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Waarom EHB tegen het nieuwe kabinet is

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
311 Weergaven

De echte reden:

http://www.pokerbond.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=353:101007-vvd-gokken-op-internet-moet-worden-vrijgegeven&catid=1:latest

Maar, hoor ik je denken, dat mag toch helemaal niet van God, poker?

Klopt, maar nu lijkt het er toch op dat poker gelegaliseerd wordt.

3 reacties
12disciples
PokerStrategist

First off all: God verbied niets, dat is weer een domme leerstelling, die afkomstig is uit KERKINSTITUTEN, die zelf denken voor God te kunnen spelen door allerlei regeltjes en wetjes in te voeren, waar God juist door middel van een persoonlijke relatie met iemand aan de slag gaat, zoals een vader met zijn kinderen. Op die manier ga je vanuit de liefde luisteren naar God en toepassen, wat Hij graag zou willen van je, zodat je er beter van wordt.

Het zou echter mooi zijn, als de hele zaak goed gereguleerd raakt, maar hoe pak je dit practisch aan? Deze discussie is al vaker gevoerd. Hopelijk wordt er verstandig gehandelt, als ze dit gaan aanpakken.
Vooral het probleem van verslaving zou aandacht moeten krijgen.

Gelukkig is het CDA de kleinste in het kabinet (en volgens mij de gevaarlijkste voor Nederland).
Wie weet komt er dus een fatsoenlijke regeling, voordat dit kabinet uit elkaar valt, maar veel vertrouwen heb ik daar niet in, want het Clownesque Democratisch Appel is nogal hardleers. Volgens mij heeft Nederland echt laten weten, dat ze het CDA NIET meer willen in het kabinet en wat doen ze? (hoezo verkiezersbedrog?)

Laten we er dus het beste van hopen.

Euh, Nederland heeft toch echt rechts gestemd. Dat er dan maar één oplossing overblijft in deze tijden van chaos....

Ik vind het nog wel 'dapper' dat de CDA het toch wil doen, al betwijfel ik wel met hoeveel 'zin' ze erin stappen.

zazizo
Oldschool Grinder

12Disciples, welke god volg jij?
Die van de bijbel toch?
Het lijkt me toch, dat die het een en ander verbiedt.