Ga naar het forum
=== PokerStrategy.c...

Meldingen
Alles wissen

=== PokerStrategy.com SideKick: Overzicht ===

205 Berichten
76 Gebruikers
2 Reacties
41.7 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Vaak is dit inderdaad een probleem met dat hij de hand history niet kan lezen. Over welke pokerroom gaat het?

Mocht je er echt niet uitkomen dan kun je denk ik het beste even een thread openen op het Engelse SideKick forum. Daar krijg je vervolgens een antwoord van mensen die dieper in het programma zitten.

Beantwoorden
Citeren
Tichwich85
PokerStrategist

Nog geen ondersteuning voor PLO?
Vond er niets over terug behalve dat ie werkt op cashgames, en PLO is een cashgame :D

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Tichwich85
Nog geen ondersteuning voor PLO?
Vond er niets over terug behalve dat ie werkt op cashgames, en PLO is een cashgame :D

Hmmzz,

Even checken hoe het verwoord is op de verschillende pages, maar er worden inderdaad alleen Hold'em games ondersteund, geen PLO, stud, of Badugi cashgames _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
jappiejaap
Legacy Member

Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik mijn kicks onder mijn PS profiel krijg ?
Heb zin om mijn veren te showen :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door TimPS
Kicks aan jouw signature toevoegen, werkt als volgt:

Wanneer je de PokerStrategy.com SideKick client opent, zul je twee kleine pop-up buttons zien, die gelinked zijn aan de Kicks in het 'Your Recent Kicks' overzicht. Met de linker button kopieer je de code van je huidige Kick en met de rechter button de code van je vijf meeste recente Kicks.

Als je op deze buttons klikt, opent er een informatievenster waarin je de stappen te zien krijgt om je Kicks in jouw signature te zetten. Daarnaast kun je ook op de "Open Forum" link klikken, zodat jij je signature kunt aanpassen.

Ga daarna ook even naar forum --> "je profel" (links bovenaan, naast het balkje met nieuwe posts) --> Bewerk signature --> opties (onderaan, onder het grijze tekstvak) --> zorg er voor dat "Deactiveer ...... code" niet aangevinkt staat.

Heb even een oude post gequote in deze thread met het antwoord.

Succes ermee jappiejaap.

Beantwoorden
Citeren
jappiejaap
Legacy Member

Ik tast nog steeds in het duister is dit trouwens ook niet voor de oude sidekick ?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oud of nieuw maakt niks uit stappen zijn grotendeels hetzelfde.

Maar waar tast je precies in het duister?

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Jappie,

Ik heb even een screenshot gemaakt van de SideKick (Sorry ik heb momenteel de Engelse versie geinstalleerd, maar denk dat het nog wel duidelijk is)

Wanneer je op het meest linker knopje drukt, dan kopieer je automatisch de code van je Kick naar je clipboard. (of bijvoorbeeld de 5 meest recente voor de middelste knop).

Er verschijnt ook een pop-up met verder informatie over het aanpassen van je signature zoals op het screenshot.

Je kunt ook zelf naar je signature gaan op het forum, door links boven op "Je profiel" te klikken dan dan vervolgens op "bewerk signature"

Hopelijk helpt dit je al iets verder :)

Rene

Beantwoorden
Citeren
jappiejaap
Legacy Member

Gelukt alleen hoe krijg je dan alleen je zeldzame kicks ?>

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Looking good :f_thumbsup:

Das geen standaard optie, ik heb puur wat kicks naast elkaar gezet die ik maar 1x heb :coolface:

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

Het staat vast ergens maar ik kon het niet lezen. Dit is zeker alleen als je tracked bent op die site? Kon de thread van verschillende kicks trouwens ook niet openen omdat ik de begenodigde status niet heb:(

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey Pking,

Nee dat is niet nodig, je kunt dan alleen niet meedoen met evt. promo's die gaan volgen maar puur om kicks te halen hoef je geen tracked account te hebben.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling
PokerStrategist

All right, good to know. Dank voor de zeer snelle respons.

Beantwoorden
Citeren
darko163
PokerStrategist

Er is weer een nieuwe SideKick-promotie in combinatie met Level Up! Via de eerste post in deze thread vind je alle informatie!

Veel succes!!

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Zal de Sidekick ook weer eens installeren. 2 jaar geleden ofzo werkte hij erg vertragend voor je PC, is het nu verholpen of gaat je PC het nog steeds zwaar krijgen om de Sidekick te runnen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Bij mij werkt het nog wel behoorlijk vertragend, maar heb zelf nog steeds dezelfde computer.
Misschien valt het bij jouw wel mee ;)

Beantwoorden
Citeren
xlegend
Poker Player

how to instal on netbet

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Welkom op Pokerstrategy.com.

Het mag gewoon in het Nederlands hoor :).

Maar wat is precies het probleem?

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren

SideKick leest mijn handen van SideKick niet 888poker niet in. Deze handen worden wel opgeslagen (op de standaardlocatie van 888poker. Weet iemand wat de mogelijke fout is?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hallo AlephTheMole

Welkom op het PokerStrategy forum :welcome:

Ik ben zelf niet een Sidekick expert, maar de meest logische oorzaak dat je SideKick het niet doet is dat de handen niet in het Engels worden opgeslagen. Aangezien SideKick alleen Engelse handgeschiedenis kan lezen.

Mocht het daar niet aan liggen dan hoor ik het graag.

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren