Ben onderweg
Hallo,
Ik heb na de overzetting van pokerstars.com naar eu sidekick weer gedownload en om de een of andere reden ziet de SideKick applicatie mijn handgeschiedenis niet. Pokerstars slaat hem op in C:\Users\Bastiaan\AppData\Local\PokerStars.EU\HandHistory\
en ik heb het ook al geprobeert met
C:\Users\Bastiaan\AppData\Local\PokerStars\HandHistory\
Geen van beide werkt echter. Is hier meer over bekend?
Heb je pokerstars en de sidekick applicatie al eens opgestart als adminstrator, wil ook vaak nog wel eens helpen.
Is er al wat meer bekend over die Pius Heinz verloting ?
Known Players:
MP1: $16,07 - 64 bb
MP2: $9,19 - 37 bb
MP3: $25,00 - 100 bb
CO: $25,00 - 100 bb
BU: $27,42 - 110 bb
SB: $21,23 - 85 bb
BB: $10,00 - 40 bb
0,10/0,25 No Limit Hold'em (7 Handed)
Hand recorder voor deze hand:PokerStrategy.com SideKick 1.0.51218.2
Preflop: Hero is MP3 met Q♥, Q♠
SB posts small blind ($0,10), BB posts big blind ($0,25), 2 folds, Hero raises to $0,75, 2 folds, SB calls, BB folds
Flop: ($1,75 - 7 bb) J♥, T♥, 9♥(2 Spelers)
SB bets $1, Hero calls
Turn: ($3,75 - 15 bb) K♥(2 Spelers)
SB checks, Hero checks
River: ($3,75 - 15 bb) 2♥(2 Spelers)
SB bets $4, Hero raises to $23,25 and is all in, SB calls and is all in, Hero gets uncalled back ($3,77)
Ik ben verbaasd dat ik alleen maar de pallet krijg en niet de straight flush.
Kan ie dat niet zien ofzo?
Je moet beide kaarten gebruiken voor de uiteindelijke hand. Nu gebruik je maar 1 kaart. Dus krijg je die kick niet.
Klopt het dat mijn Sidekick Pokerstars.be niet herkent en dus geen Zoom handen vindt?
Na de update van vandaag, slaat hij geen kicks meer op. Als je sidekick afsluit en weer opnieuw opstart zijn je kicks (handen waarschijnlijk ook) weg.
Oorspronkelijk gepost door Thypo
Klopt het dat mijn Sidekick Pokerstars.be niet herkent en dus geen Zoom handen vindt?
Hey Thypo,
Sorry voor het late antwoord.
De SideKick ondersteunt PokerStars.be momenteel helaas niet. De gespeelde handen daar worden dus helaas niet herkend en je kunt momenteel geen Kicks verzamelen bij PokerStars.be, zowel aan de normale als aan de Zoom tafels.
Of/wanneer deze functie voor PokerStars.be wordt toegevoegd is momenteel helaas nog niet duidelijk.
Rene
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Na de update van vandaag, slaat hij geen kicks meer op. Als je sidekick afsluit en weer opnieuw opstart zijn je kicks (handen waarschijnlijk ook) weg.
Hey Shooving,
Is dat bij alle rooms, of bij 1 specifieke room waar je dit probleem hebt?
Heb je bij het installeren van de update eerst de oude helemaal verwijderd, of waren de Kicks bij de eerste start wel nog zichtbaar?
Rene
Nee, helaas is dit nog niet mogelijk. De compatibele rooms zijn:
Poker770
PokerStars.com
PokerStars.eu
Betfair Poker
Mansion Poker
William Hill
Everest Poker
Titan Poker
Bet365
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Nee, helaas is dit nog niet mogelijk. De compatibele rooms zijn:Poker770
PokerStars.com
PokerStars.eu
Betfair Poker
Mansion Poker
William Hill
Everest Poker
Titan Poker
Bet365
Dit is al sinds het begin aangevraagd, maar nog steeds niet mogelijk? Zal dus ook wel niet volgen zeker? Zo'n groot verschil tussen .EU .BE en .COM ???
Stars.be is inderdaad niet een van de rooms die als eerste nieuw toegevoegd zal worden en durf er geen tijd op te plakken.
Ik heb inderdaad verschillende malen navraag gedaan, maar blijkbaar is het meer werk om het te implementeren dan ik vermoedde omdat er verschillende dingen compatibel gemaakt moeten worden en niet alleen het inlezen van de handen. Dit kost meer tijd, ondanks dat bijvoorbeeld de handhistories min of meer indentiek zijn.
Hey guys,
Er wordt momenteel gewerkt aan het toevoegen van enkele nieuwe rooms, waarbij de rooms waar we ook het startkapitaal hebben voorrang hebben.
Zo zullen Coral Poker en Gala Poker bij de nieuwe compatibele rooms zitten. Dit zou ongeveer over 2 weken klaar moeten zijn. Zodra de nieuwe rooms toegevoegd zijn, zal ik dat hier ook even laten weten.
Rene
Heyhey,
Even een update wat betreft de ondersteunde rooms:
Vanaf nu worden ook Coral Poker, Gala Poker en Winner Poker ondersteund door de SideKick.
SideKick Promotie
Hou het nieuws even in de gaten, want er komt deze middag meer info over een promotie voor de nieuwe SideKick ♠_cool:
Rene
Alle info over de nieuwe SideKick Promotie vind je in het nieuws:
GL en veel plezier met de nieuwe missies en vorderingen!
Hallo
Ik heb sidekick geinstalleerd, dus op voorhand openen voor je start met pokeren..
Maar als ik naar mijn handen kijk staat er geen 1 hand in..
Hoe komt dit? Wie kan me helpen?
Thanks!
Heb je de PokerStrategy.com SideKick - Download & Setup-handleiding al gelezen?
Als dat niet het geval is moet je even kijken of je de handen bij de pokerclient wel in het Engels hebt opgeslagen. Zeker met PokerStars is dat een vereiste.