WTF zo weinig?,
Wanneer ging dat in dan?
Had het die week ervoor meegerekend
Iets zegt me dat je nog wel gaat stijgen in die lijst....
ik zou het echt niet weten hoeveel punten ik heb, kut mansion al niet meer geupdate sinds 3februarie
Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
ik zou het echt niet weten hoeveel punten ik heb, kut mansion al niet meer geupdate sinds 3februarie
Inderdaad
Hey Lieve Sharp, zou jij die gasten niet een beetje onderdruk kunnen zetten??? Het is wel raak met die gasten, nb. de server ligt eral weer uit. Je zou je bijna schamen als member van PS, dat er reclame gemaakt wordt voor die prutsers
idd, wordt echt wel is tijd dat het opgelost is, ik ben weg op mansion wanneer ik mijne bonus heb vrijgespeeld, zo'n kutsite
groeten
Hey Lieve Sharp, zou jij die gasten niet een beetje onderdruk kunnen zetten???
Ik had ze al gedreigd met een terroristische aanslag, maar gezien de technische problemen van nu was iemand mij voor.
Maar het is inderdaad heel irritant om steeds te moeten zeggen: "Helaas heeft Mansion op dit moment technische....blabla".
Aan de andere kant zijn ze er zelf natuurlijk ook niet blij mee, zachtjes uitgedrukt en zullen ze er alles aan doen om dit op te lossen. Wanneer deze problemen zijn opgelost is het natuurlijk wel een hele fishy pokerroom die veel heeft te bieden.
GOd damn,
nog steeds 10e
Sharp hoelang duurt die promotie nog?
Tot volgende week vrijdag?
de top 10 van de Nederlands/Belgische community die de meeste Strategy Points verzameld tussen 28 januari en 2 maart ontvangen $1300!
Nice,
dan kan ik met mijn vakantie nog effe lekker knallen!
Effe bankroll vrijmaken, en rammen maar
Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Hey Lieve Sharp, zou jij die gasten niet een beetje onderdruk kunnen zetten???
Ik had ze al gedreigd met een terroristische aanslag, maar gezien de technische problemen van nu was iemand mij voor.
![]()
Maar het is inderdaad heel irritant om steeds te moeten zeggen: "Helaas heeft Mansion op dit moment technische....blabla".
![]()
Aan de andere kant zijn ze er zelf natuurlijk ook niet blij mee, zachtjes uitgedrukt en zullen ze er alles aan doen om dit op te lossen. Wanneer deze problemen zijn opgelost is het natuurlijk wel een hele fishy pokerroom die veel heeft te bieden.
Over dat laatste moet ik je inderdaad gelijk geven. Ik kan bijna niet geloven hoe snel mijn BR aan het stijgen is.
27januari $100 first deposite gedaan op Mansion, ik sta nu net iets over de $400, met daarbovenop de $100bonus. Dus van $100 naar $500 in nog geen 4 weken tijd
Dus ik zal inderdaad ook aardig wat punten hebben verdiend. Als het klopt wat ik ergens las, dan is het ongeveer 4x 628 MCP's
Dan ben ik zo goed als platinum, en kan mijn Licentie voor PT binnenkort verwachen
Dus nou maar hopen dat het helemaal goed komt op Mansion
Met mijn Mansion points 229 ben ik al GOLD
:d. Wil zo graag die artikels lezen maar gaat niet. Jammr.
Hopelijk duurt het niet meer lang.
Eenmaal je de Goldstatus hebt of hoger blijf je dan die status hebben of kan je ze nog verliezen?
Grtz elrio
hoi Elrio,
Je behoudt de status niet definitief, maar wel minimaal tot het einde van de maand. Dit was in het verleden niet het geval. Voor meer info kun je DIT nieuwsbericht lezen.
Ik begrijp het niet zo goed, stel je hebt gold. Op het einde van de maand val ik dan terug op Bronze??
Hoe kan ik dan een hogere status bereiken dan gold?
Als ik het goed begrijp kan je alleen de hoogste status hebben als je 500.000 Strategy points hebt.
Voor gold moet je minstens 800 strategypoints hebben maar na de maand ben je de status kwijt. Je punten hou je toch??? Hoe kan je dan gold status verliezen. Je houd de punten maar je verliest de status ofzo?
Greetz elrio
nee, het is gewoon hetzelfde als vroeger alleen dat je je status pas kan verliezen op het einde van de maand
groeten