Enig idee hoe en wanneer dat te innen, of wachten jullie tot de dollar helemaal gene cent meer waard is ?
Zodra alle lijsten van alle communities compleet zijn gaan ze het overboeken. Die van mij hadden ze dezelfde dag, dus daar ligt het niet aan.
Ik denk dat je het snel zult hebben.
Zoveel maakt't niet uit, vroeg me't gewoon da't ze't ook naar de juiste site overzetten enzo
Misschien moesten we zelf nog iets doen of doorgeven.
o.O it speaks!
Ik verwacht dat het zoals bij andere dingen gaat van PS, dat ze je accountnaam willen weten en dan gewoon op je account storten. Zal wel zo snel mogelijk zijn, wanneer alle sites hun rankings hebben gegeven.
heh, ik schrijf iid niet zo vaak op forums :-P
Nou jah, is toch al tijdje terug dat we weten wie de winners zijn, had toch verwacht dat het sneller zal gaan... tis trouwens eerste prijs wat ik van PS krijg, eerste 150 niet meegeteld...
Ja, maar het hangt ook af van andere delen van de site zoals Sharp al zei.
Sharp heeft alles al klaarliggen, maar PS wil eerst alle lijsten hebben en kan dan pas versturen.
Het zou er nu snel moeten opstaan heb ik begrepen. Het wordt overgeboekt naar Party of Titan wanneer je hier een account hebt via PokerStrategy. Heb je bij geen van beide een account dan ontvang je een mail met meer info.
Leuk dat je je ook eens laat zien op het forum! Moet je vaker doen.
Heb mijn titan even gecontroleerd, en het geld is daar op gestort. Wel raar dat ik daar geen email van gehad heb. Bedankt in ieder geval!