Robbie verliest een kleine 270K chips in een preflop all-in JJ<A3
Ace on the river.....
Robbie verliest een kleine 270K chips in een preflop all-in JJ<A3
Ace on the river.....
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Robbie verliest een kleine 270K chips in een preflop all-in JJ<A3Ace on the river.....
lame
Robbie verliest een kleine 270K chips in een preflop all-in JJ<A3Ace on the river.....
A3 preflop altijd de nuts!
Oorspronkelijk gepost door iniminie666
doe dan maar een frikandel speciaal:)
Curryworst special heet dat
Paul is niet blij
![]()
River suckte dan ook zwaar
Robbie pakt preflop weer een kleine pot.
Er ligt ook weer iemand uit en de finaletafel zal beginnen als er nog 10 spelers zijn, dus inderdaad...
nog eentje en dan hebben we een stream!
soms vind ik het erg egoistisch dat mensen zo reageren als ze ff 22k$ winnen, een bedrag waar veel mensen bijna een jaar voor moeten werken.. ik zou blij zijn met 22k maarja als je de BI's bekijkt misschien wat minder. Zal wel aan mij liggen...
Oorspronkelijk gepost door noisecore
soms vind ik het erg egoistisch dat mensen zo reageren als ze ff 22k$ winnen, een bedrag waar veel mensen bijna een jaar voor moeten werken.. ik zou blij zijn met 22k maarja als je de BI's bekijkt misschien wat minder. Zal wel aan mij liggen...
Njah, als die 5 niet op de river komt en.. en...
Hij is net pas uitgeschakeld, ik zou waarschijnlijk ook niet blij zijn
De term FML is niet van toepassing als je 22k geshipt hebt imo. Maarja, Hollanders en geld...
ja da's waar maar toch.. vind zijn reactie van 'lousy 22k$" net iets erover... das nog altijd wel een aardige som geld he.
Oorspronkelijk gepost door Timor83
De term FML is niet van toepassing als je 22k geshipt hebt imo. Maarja, Hollanders en geld...
QFT!!!
ja da's waar maar toch.. vind zijn reactie van 'lousy 22k$" net iets erover... das nog altijd wel een aardige som geld he.
Hij bust gewoon op een rotplaats, 22K of niet. De first is bijna 500K. En begrijp dan ookwel zijn frustratie atm.
22K is idd veel geld, maar het is niet dat hij dik geshipt heeft tho. Doe de buyin eraf en alle kosten en je houdt niet veel meer over.
Mitch Schock Eliminated in 12th Place ($28,239)
Zijn AKo kan niet winnen van de pocket achten van Steven Davisson
Pff.
Ik heb best zin om te gaan slapen, maar heb morgen echt een hele zware dag. Ben namelijk de hele dag vrij, en moet nog een pilsje doen op het terras, daar het niet regent.
Oh wacht eens, dat is helemaal niet zo zwaar toch? Ik kan ook nog uitslapen.
Oorspronkelijk gepost door Shenno
ja da's waar maar toch.. vind zijn reactie van 'lousy 22k$" net iets erover... das nog altijd wel een aardige som geld he.Hij bust gewoon op een rotplaats, 22K of niet. De first is bijna 500K. En begrijp dan ookwel zijn frustratie atm.
22K is idd veel geld, maar het is niet dat hij dik geshipt heeft tho. Doe de buyin eraf en alle kosten en je houdt niet veel meer over.
Niet veel over? Mss als je het verrekend met andere buyins voor andere events, maar alle reiskosten / hotelkosten tezamen zullen toch nooit 21k zijn.
Wel is het natuurlijk een vervelende plaats om te busten
Verder veel plezier nog met railen, kga nu toch wel slapen, ik lees het morgen wel.
Shipshipship!