Hallo, ik heb een probleempje met Sharkscope, ik zou graag iedere maand mijn account willen resetten, zodat ik een mooi beeld heb van de afgelopen maand. Alleen staat er dat ik een subscriber moet zijn om hem te kunnen resetten? Hoe word ik een subscriber daar?
Ik zie sowieso het nut niet in van maandelijks je stats te laten resetten, want dan ben je je hele historiek kwijt. Als je je eigen resultaat wil bijhouden en je maandelijks resultaat bekijken, ben je veel beter af met HEM of PT zodat je om het even wat voor filters of queries kunt doen om je resultaten te zien.
Verder kun je ook best eens naar pokerprolabs.com gaan kijken. Dit is vergelijkbaar met SharkScope maar met een niet-betalend account kun je veel meer searches e.d. doen (inclusief over een specifieke maand) dan wat je bij SharkScope kunt doen.
Administraties gaan vaak ook per maand, dus dat is niet zo heel raar. Dat je verder niet wil dat anderen je eerdere stats zien etc
Oorspronkelijk gepost door DonBartos
Administraties gaan vaak ook per maand, dus dat is niet zo heel raar. Dat je verder niet wil dat anderen je eerdere stats zien etc
Ja, maar ik betwijfel of administraties al hun voorgaande data weggooien om gemakkelijker de maand-administratie te doen ;).
Dat je je oude resultaten niet langer publiek wil, is natuurlijk wél een goede reden, maar dat bleek toch niet uit OP.
Is het trouwens aan te raden om die Sharkscope Hud te nemen? Wat kan je met die statistieken tijdens het spelen van SNGs? Is het handiger dan HM/PT?
Het grote verschil tussen SS, PPL, OPR en dergelijke en je eigen HM of PT stats is dat het eigenlijk totaal verschillende gegevens zijn die je krijgt.
De eerste geven je louter de winst (of verlies) statistieken van de speler. Dan zie je bvb wat zijn ROI is, hoeveel $ hij netto al won, enz.. eventueel gefilterd op een specifiek speltype (bvb 6-max SNG). Dit laat je onmiddellijk toe van te zien of de speler een high volume winner is, of een occasionele break-even speler, of een grote verliezer, enz...
Je eigen HM en PT stats geven je veel meer info, omdat ze echt de speel-eigenschappen per hand in beeld brengen. Bvb, hoe vaak raiset hij, hoe vaak gaat hij c-betten enz...
De grote controverse ligt in het feit dat die eerste de statistieken geven over alle games die die speler al speelde. HM en PT daarentegen geven je enkel de informatie over de games die die speler tegen jou speelde. Dat maakt een enorm verschil, vooral tegen spelers waar je nog niet of nauwelijks tegen speelde en waar dus de HM of PT stats weinig zinvol zijn wegens te beperkte sample.
Of je dan weer wil betalen om die resultaten in een HUD te zien, moet je voor jezelf uitmaken. Bemerk wel dat je altijd het risico loopt dat vroeg of laat zoiets geband kan worden (al lijkt het me minder waarschijnlijk dan wat met PTR gebeurde).
Werkt die hud eigenlijk voor pokerstars.be aangezien die niet in hun lijstje staat?
"PokerStars
PokerStars.it
PokerStars.fr"
ViperPP, bedankt voor de uitleg.
Lijkt me niet echt zinvol om die Sharkscope Hud aan te schaffen.