Ga naar het forum
Huge losing money w...

Meldingen
Alles wissen

Huge losing money without show down

8 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
801 Weergaven
Gerardus
PokerStrategist

Hoi poker forummers,

Normaal speel ik bijna alleen op SnG spellen. Sinds een maand speel ik op Pokerstars Zoom $0,01/$0,02. Inmiddels heb ik alweer bijna 13.000 handen gespeeld en ondanks dat ik probeer tight aggressief te spelen vlot het niet helemaal. Als ik een grafiek van PT3 bekijk valt me een ding op: hoge win show down met precies tegenovergestelde een lage lose without show down (zie grafiek 1).

Wat voor een conclusie kun je hieruit trekken? Ik ben hier geneigd om te denken dat ik iets te snel fold.

(nog een vraag: hoe zet ik succesvol een plaatje hier? Met IMG lukt het mij niet. Dan maar via een URL link.

Als je meer stats info nodig hebt vraag dat gerust.

Alvast dank!

Beantwoorden
Citeren
7 reacties
rrrood
PokerStrategist

Hier zijn al meerdere topics over ws...

non-showdown

Beantwoorden
Citeren

voor een screenshot te posten >>> Hoe post ik een foto

Over de handen kan ik niets zeggen ben nog niet ervaren genoeg.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Op nl2 moet je in ieder geval geld winnen door showdowns dus dat je non-showdownwinnings negatief zijn hoeft geen ramp te zijn.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

als je op nl2 een positieve non-sd hebt, ben je zelf een vis die alles doorbet naar de sd en niet foldt als iemand anders bet. zoveel stations op nl2-nl20 dat het praktisch onmogelijk is om een +nonsd te hebben. Zorg gewoon dat je jouw value handen goed speelt en max value haalt en maak je geen zorgen om de non-sd. Dat komt later wel. Voor verdere info zou ik idd eerst even de andere topics over dit onderwep lezen.

Beantwoorden
Citeren
JanJB
Oldschool Grinder

Inderdaad. Bij hogere limieten wordt het dan tijd om the thin red line te kijken :)

Beantwoorden
Citeren
noisecore
Oldschool Grinder

is iets mis met die screenshot probeer hem eens ergens anders te uploaden.

tinypic ofzo.

Beantwoorden
Citeren
Gerardus Topicstarter
Gerardus
PokerStrategist

Bedankt!

Nu weet ik dat het normaal is. Kan ik gewoon verder aan mijn spel werken.

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
als je op nl2 een positieve non-sd hebt, ben je zelf een vis die alles doorbet naar de sd en niet foldt als iemand anders bet. zoveel stations op nl2-nl20 dat het praktisch onmogelijk is om een +nonsd te hebben. Zorg gewoon dat je jouw value handen goed speelt en max value haalt en maak je geen zorgen om de non-sd. Dat komt later wel. Voor verdere info zou ik idd eerst even de andere topics over dit onderwep lezen.

Pfew, kennelijk was ik bij de eerste 3000 a 3500 handen zelf een vissie zonder dat ik het door had :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren