Ga naar het forum
Snel weer online po...

Meldingen
Alles wissen

Snel weer online poker in USA?

11 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
612 Weergaven
rrrood
PokerStrategist
10 reacties
noisecore
Oldschool Grinder

tl;dr
cliffs?

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Het verbod op online poker in USA is gebaseerd op WIRE act:

http://uscode.house.gov/download/pls/18C50.txt

"Now, the Justice Department believes that the Wire Act does not apply to online poker. In fact, the Justice Department’s office of legal counsel is saying that the criminal division got it wrong on the Wire Act. “We conclude that the Criminal Division’s premise is incorrect and that the Wire Act prohibits only the transmission of communications related to bets or wagers on sporting events or contests,” the new legal opinion says."

Beantwoorden
Citeren
Revenem
PokerStrategist

Basically zeggen ze nu (in tegenstelling tot voorheen) dat de Wire Act, waarop men zich baseerde voor Black Friday en ook voor de aanval tegen PartyPoker in 2008, alleen voor sports betting geldig is.

Dat is goed nieuws voor lotto's (irrelevant obv), maar dus ook voor online poker.

Tenzij ze alsnog opnieuw van standpunt veranderen, zou dit kunnen betekenen dat poker legaal wordt in staten die dit niet verbieden, of toch ten minste in staten die dit specifiek toestaan, zoals bij Nevada onlangs gebeurd is.

Jullie krijgen hier zeker nog meer nieuws over, maar dat is hoogstwaarschijnlijk global nieuws (maw, wordt voor alle communities geschreven en zal dus vertaald worden ipv door mij geschreven) en wordt dus even wachten op een stukje van de hoofdbasis, wat in het weekend misschien iets langer op zich zal laten wachten.

Beantwoorden
Citeren

Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom die overheid ineens alles gebanned heeft, USA was de bakermat voor poker, en toen ineens verboden op 15 april, for the lulz?

had Phil Hellmuth toch gelijk in dit artikel he :coolface: http://nl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/Nieuwsflash:-Hellmuth-positief-over-de-toekomst,-Full-Tilt-Poker-updates_54786/

Beantwoorden
Citeren
Revenem
PokerStrategist

In principe is poker al langere tijd illegaal, naar gelang van je interpretatie van 2006 of zelfs van voor het ontstaan ervan (1961). De meeste pokersites gingen echter gewoon door in de veronderstelling dat er in de praktijk nooit al te veel zou gebeuren. Verkeerde inschatting op dat vlak dus.

Njah, Phil Hellmuth zou inside informatie hebben inderdaad, maar in hoeverre dit ook echt zo is, daar spreek ik mij niet over uit.

Het global nieuws is er nu wel, we hebben er dan ook meteen werk van gemaakt het voor jullie te brengen :)

Je vind het nieuws hier

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Revenem
In principe is poker al langere tijd illegaal, naar gelang van je interpretatie van 2006 of zelfs van voor het ontstaan ervan (1961). De meeste pokersites gingen echter gewoon door in de veronderstelling dat er in de praktijk nooit al te veel zou gebeuren. Verkeerde inschatting op dat vlak dus.

Njah, Phil Hellmuth zou inside informatie hebben inderdaad, maar in hoeverre dit ook echt zo is, daar spreek ik mij niet over uit.

Het global nieuws is er nu wel, we hebben er dan ook meteen werk van gemaakt het voor jullie te brengen :)

Je vindt het nieuws hier

FYP

Beantwoorden
Citeren
Revenem
PokerStrategist

Tja, het is zondag, het is Kerstmis en wij zijn de eerste community die een vertaling hebben, door de interesse die hier getoond is heb ik het zo snel mogelijk in orde proberen brengen. Dat er dan hier en daar een foutje voorkomt, *shrug*

Op een forum schrijf ik overigens snel, ik maak toch geen officiële posts en zal dan ook mijn post niet editen :P

Als jouw toernooispel even goed is als jouw spelling, komt het in Dublin in ieder geval dik in orde!

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

dit klinkt wel erg hoopvol moet ik zeggen!!!!

Beantwoorden
Citeren
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist
rrrood Topicstarter
rrrood
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Revenem
Tja, het is zondag, het is Kerstmis en wij zijn de eerste community die een vertaling hebben, door de interesse die hier getoond is heb ik het zo snel mogelijk in orde proberen brengen. Dat er dan hier en daar een foutje voorkomt, *shrug*

Op een forum schrijf ik overigens snel, ik maak toch geen officiële posts en zal dan ook mijn post niet editen :P

Als jouw toernooispel even goed is als jouw spelling, komt het in Dublin in ieder geval dik in orde!

lol

Beantwoorden
Citeren