Ga naar het forum
solliciteren bij po...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] solliciteren bij pokerstrategy

17 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
1,237 Weergaven

hallo

ik had graag gesolliciteerd

wie heeft dit al gedaan en wat waren je ervaringen erbij?
gebeurt een sollicitatiegesprek in gibraltar? is dit in het engels?

de cv mag die iets losser of toch vrij informeel, het is tenslotte toch een bedrijf he?

mss tips? verwachtingen?

zijn de zaken die ze vereisen qua diploma etc ook echt gewenst of kunnen ze toegevingen doen door bv gelijkstelling aan ervaring etc?

16 reacties

Ja hoor, "solliciteren". Jij wil gewoon Yulia versieren.

Denk dat het voor de rest hetzelfde werkt als bij elk ander bedrijf. Je wil niet weten wat voor eisen ze stellen aan bijv een gametester (en nee, nerd zijn is niet voldoende).

Qua diploma zal het aan de functie liggen die je binnen het bedrijf wil uitvoeren.

Weet je echter wel zeker dat je wil werken met een stel pokeraars die op elk moment in badrunz terecht kunnen komen?

Copymeistrr
PokerStrategist

Bij de vacatures kun je de openstaande vacatures vinden. Daarnaast ook nog wat informatie over werken bij PokerStrategy.

Er staat dat je naar application@pokerstrategy.com moet mailen waarbij alles in het Engels moet zijn. Hoe de rest in zijn werk gaat weet ik wel niet, maar denk dat men je niet zomaar naar Gibraltar zal laten vliegen voor niets.

CV zal volgens mij gewoon zijn zoals elk ander bedrijf zoals Shinryuu zegt. Ik zou dus een standaard CV gebruiken maar dan in het Engels!

Daarnaast kun je altijd een open sollicitatie doen voor andere functies binnen PokerStrategy, zoals bijvoorbeeld vertaler of moderator. Daarvoor kun je het beste een mailtje doen naar dutch@pokerstrategy.com .

Veel succes met de sollicitatie als je deze gaat doen en laat gerust iets weten!

Hey tzawelaja,

Als CM's hebben wij ook allemaal gesolliciteerd. Een korte beschrijving van de sollicitatieprocedure:

Als je solliciteert, dan krijg je eerst een telefonisch interview. En als dat goed gaat, dan krijg je een uitnodiging voor een persoonlijk interview in Gibraltar. Beide gesprekken vinden in het Engels plaats. Vervolgens kan er, afhankelijk van de functie, nog een assigment test komen.

Diploma's etc. liggen uiteraard aan de functie waar je voor solliciteert. Persoonlijk denk ik dat je voor een creatieve functie een iets levendiger CV kan laten zien, dan bijv. voor een accountants functie. Om maar iets te noemen.

Een overzicht van onze huidige vacatures vind je trouwens hier.

Tips: Doe research over het bedrijf. Wees altijd eerlijk op je CV. Schrijf een enthousiaste brief, waarin je duidelijk maakt wat je voor het bedrijf kan betekenen en waarom juist PokerStrategy.com.

En als je een gesprek krijgt, bereid je dan goed voor door na te denken over de vragen die kunnen komen. :)

Btw; Mijn ervaringen zijn uiteraard positief :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

hey allen!

bedankt voor de replies!

Tijdens dat eerste telefoongesprek, als je daar al geraakt, letten ze waarschijnlijk wel serieus op je kennis van de engelse taal he?

Is dit een heel belangrijke factor? Ik heb dan wel een aantal jaar moderne talen (waaronder engels) gestudeerd in het middelbaar onderwijs, maar ik betwijfel of dit voldoende zal zijn, letten ze hier hard op?

"Hoewel ons team qua achtergronden van culturen en opleidingen niet bonter zou kunnen zijn"

is dit een signaal dat ze bereid zijn extra opleidingen en bijscholingen te verschaffen? of mensen die niet over voldoende kennis beschikken toch een kans willen geven en hun bij te scholen tot het vereiste niveau.

Is een foto van jezelf bij het cv aangewezen?

die research van het bedrijf? gaat dit dan over de locatie in gibraltar? hun bedrijfsvisie, protocol, bedrijfsleiding, etc...

zo een verhuis naar gibraltar, is dit goed te doen, tenslotte moet je veel achterlaten, etc

ze vragen ook naar het gewenste loon, is het opportuun om een voorstel te doen, of kun je het eerder neutraal houden en het initiatief aan hun laten? of verwachten ze graag een antwoord hierop, als bewijs van inzet? interesse?
vraag je loon volgens het werk dat je verricht of wordt de overstap naar een ander land verrekend in je loon, zodat je bv. wat meer kunt vragen?

grtn

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zouden ze een motivatie brief waarin je je verhaal doet hoe en wat en waarom die wat langer is apprecieren? of toch eeerder strak en beknopt?

NLDPeter
PokerStrategist

Enige waar ze op letten is dat je partypoker uitspreek als pah-ie-poka

Horemanske
PokerStrategist

Geen koffiejongen nodig?
Zal Yulia is verwennen dan se :tongue:

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Enige waar ze op letten is dat je partypoker uitspreek als pah-ie-poka

lol

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

wie is Yulia? :D :rolleyes: ?(

Uiteraard wordt er serieus gekeken naar je kennis van de Engelse taal. Dit is tenslotte de voertaal van het bedrijf. Het is echter niet zo dat je 'perfect' Engels moet kunnen spreken.

"Hoewel ons team qua achtergronden van culturen en opleidingen niet bonter zou kunnen zijn"

Ik denk dat dit meer verwijst naar de diversiteit in het bedrijf. Wat er precies aan opleidingsmogelijkheden etc. zijn, zou een goede vraag zijn tijdens een sollicitatiegesprek. Ik verwacht echter wel dat mensen met een bepaald niveau worden aangenomen ipv opgeleid tot een bepaald niveau.

die research van het bedrijf? gaat dit dan over de locatie in gibraltar? hun bedrijfsvisie, protocol, bedrijfsleiding, etc.

Dingen als bedrijfsvisie idd, wat doen ze precies, waarom en hoe doen ze dat. Waarom is het bedrijf een goede keuze voor jou en waarom zou jij een goede keuze voor het bedrijf zijn? Daarnaast is handig om wat info te Googlen over Gibraltar.

Loonverwachtingen e.d. zou ik zelf niet in een sollicitatiebrief zetten. De brief gebruik je vooral om beknopt iets over jezelf te vertellen en het waarom vd sollicitatie.

Maar ik ben geen personeelsmanager, dus misschien dat andere mensen andere ervaringen hebben. :).

Als ik jou was, zou gewoon op een sollicitatie startpagina kijken en de links volgen. En natuurlijk kun je tegenwoordig heel veel info Googlen. Daarnaast is het altijd belangrijk om jezelf te blijven. Als je dat niet doet, val je toch wel door de mand.

Btw; de uitspraak van PartyPoker is idd erg belangrijk :D

Nivlem
Oldschool Grinder
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Horemanske
Geen koffiejongen nodig?
Zal Yulia is verwennen dan se :tongue:

Vorige maand stond er nog plaatjes vrij bij de afwas :D

KaiserSochez
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Yulia: https://www.pokerstrategy.com/ru/forum/thread.php?postid=3570246#post3570246

Woowwwww....versta geen bal van wat ze schrijven, maar die pics maken mn dag meteen goed!! Kzit in het verkeerde land verdomme, haha :D

Oorspronkelijk gepost door KaiserSochez

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Yulia: https://www.pokerstrategy.com/ru/forum/thread.php?postid=3570246#post3570246

Woowwwww....versta geen bal van wat ze schrijven, maar die pics maken mn dag meteen goed!! Kzit in het verkeerde land verdomme, haha :D

haba haba :]

Marple08
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door tzawelaja

Is een foto van jezelf bij het cv aangewezen?

Hoeft niet kan wel. Geeft je CV een iets persoonlijker aanzien.

Oorspronkelijk gepost door tzawelaja
ze vragen ook naar het gewenste loon, is het opportuun om een voorstel te doen, of kun je het eerder neutraal houden en het initiatief aan hun laten? of verwachten ze graag een antwoord hierop, als bewijs van inzet?

Het wordt wel van je verwacht dat je een idee hebt van wat je waard bent en daarom is het goed dat ergens als laatste in je begeleidbrief te vermelden. Je kunt hier ook rustig een range neerzetten.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

oke bedankt ^^

nl versie is bijna vertaald :)