message me
100 dollar
12 bad beats op me doos in sngs, 100 dollar left
tkan me niet veel meer schelen, flippen die handel!
KA -> vs J9
KK -> vs TA
TA -> vs 99
KK -> vs 44
QQ -> vs 6A
AT -> vs 9T
QA -> vs 88
zijn er enkele ♠ allemaal AI preflop in p/f fase bleh
soms krijg je het toch hard ze
Oorspronkelijk gepost door Baetebeat
doe gewoon roulette, heeft tenminste een andere donk je geld niet
juist niet. dat komt dat geld nooit meer terug. ik heb liever dat ik het later weer kan winnen.
Oorspronkelijk gepost door tzawelaja
12 bad beats op me doos in sngs, 100 dollar lefttkan me niet veel meer schelen, flippen die handel!
In andere thread door tzawelaja
solliciteren bij pokerstrategy
als je een tilt moment op low lvl sngs gaat vergelijken met werk, en je lolt erover, njaa dan lol ik ook
en ja ik weet wel dat je de link maakt met uithoudings- en doorzettingsvermogen... oo die kerel kan poker nog niet aan, wat zou hij dan kunnen werken bij ps...
kom eens bij mij werken
zit al drie jaar in de bijzondere jeugdzorg als opvoeder ^^ je vergelijking (of suggestieve redenering als ik het zo mag noemen) slaat nergens op
moest er iets of wat van maturiteit in je zitten dan had ik het wel gelezen via een deftige argumentatie ipv een icoontje
Die link leg je zelf hoor, je begrijpt vast wel dat het een klein beetje ironisch is om twee zulke enorm uiteenlopende posts vlak onder elkaar te zien staan, veel meer zit er niet achter.
Succes met je sollicitatie!
Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Die link leg je zelf hoor, je begrijpt vast wel dat het een klein beetje ironisch is om twee zulke enorm uiteenlopende posts vlak onder elkaar te zien staan, veel meer zit er niet achter.![]()
Succes met je sollicitatie!
ironisch is het pas als twee verschillende threads totaal irrelevant van elkaar bij elkaar gemixt worden
slaapzacht, morgen vroeg op voor het werk
dank je voor de succes wensen Wryzeth
Gewoon effe een weekje of zo er tussen uit kerel.
Naar maten toe, voldoening krijgen van de goeie dingen die je doet op het werk, biertje pakken op een terrasje in de lekkere lente zon, effe poker af.
Over een tijdje begint het anders toch weer te kriebelen en ga je waarschijnlijk (met een nuchtere kijk) toch weer aan de slag met pokeren.
Zou zonde zijn als je dan deze $ 100,- dr ook doorheen gejast heb.
Dat geld blijft wel staan, het verrot niet