Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] sss strategie

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
351 Weergaven
joeripokerthe1
Poker Player

hey pokerstrategie thx voor de sss want deze werkt tot nu toe perfect . als beginnende speler ben ik nog nooit met verlies van een tafel gegaan altijd kunnen verdubbelen :) hartelijk dank daarvoor :P

4 reacties
Muskaatnuss
PokerStrategist

deze werkt idd niet slecht maar ik denk als je strikt de strategie volgt zonder extras (blindsteals en lage pocket pairs) niet echt meer dan break even draait..

ik sta nu na 4k handen op 2.5 BI verlies...

ik denk dat dit ideaal is voor multi tafelen op een site met rakeback :)

SSS is een strategie die winstgevend is, zelfs met de basis SSS regels, zonder steals etc. De winrate is alleen vrij beperkt, dus is de marge voor fouten ook minimaal. Een spel waar nog wat kleine leaks in zitten kunnen je winrate al negatief maken, en dan lijkt het alsof de strategie niet winstgevend is. Natuurlijk zijn de uitbreidingen die je later leert, zoals stealen, blindbashen, en later zelfs spelen met kleine pocket pairs etc, bedoeld om je mogelijke winst wat te vergroten, maar het verhoogt ook je variance. Je kunt er namelijk ook meer verlies door maken als het mis gaat. Alles heeft zo z'n risico's.

Daarbij is het zo dat een samplesize van 4k handen en daarmee 2,5 BI verlies niets zegt. 4k handen is namelijk in termen van poker helemaal niks, daar kun je nog geen enkele conclusie aan hangen. SSS komt allemaal neer op lange termijn denken, net als alles in poker. Langzaam aan zul je zien dat je winst maakt, mits je zoveel mogelijk leaks uit je spel haalt, en dan zie je dat je gemiddelde winrate vrij laag ligt.

Dus het is zeker winstgevend, maar je moet zowel zorgen dat je geen foutjes maakt, omdat die je marginale winst al tot een verlies kunnen maken, en je moet op lange termijn denken, dus eerder over 100k handen een conclusie trekken en niet 4k. :)

Muskaatnuss
PokerStrategist

das waar....

ik maak me ook niet druk in het verliezen van enkele buy ins per sessie...

die maak je toch wel weer goed als je op dezelfde manier blijft doorspelen....

ik ben eigenlijk wel trots op mezelf dat ik op 4k handen slechts 2.5 BI in de min sta... en die heb ik dan nog weggetilt :D

het komt wel goed met mij (en al de rest van de SSS spelers) heb ondertussen ook al serieus wat punten bij elkaar gespeeld door SSS te 6 tafelen :rolleyes:

daarvoor doe ik het momenteel...1) SSS volledig onder de knie krijgen , 2) puntjes verzamelen om te verhogen in status op PS , 3) bonus van 200$ vrij te spelen ...

hmm zou ik hier es geen blog aan wijden aan mijn doelstellingen ?? :P

grtz Musk

superjunk
PokerStrategist

Een blog is altijd een goede manier om commentaar te krijgen op je spel + je doelstellingen na te komen =) doen dus :]