Ga naar het forum
Studiegenoot Breda

Meldingen
Alles wissen

Studiegenoot Breda

12 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,200 Weergaven
adelaar

Wie wil net als ik hogere stakes leren spelen en wil daarvoor een middag of avond per week samen studeren?

Ik speel break even tot licht winnend op Unibet NL10.

Om werkelijk een inkomen te kunnen genereren is het nodig om op hogere stakes te spelen.
Daarvoor moeten we meer skills ontwikkelen.

Wie heeft dezelfde missie?

Beantwoorden
Citeren
11 reacties
Moderator
SDK1987

Ik neem aan dat dit geen blog is en heb ik je thread naar de algemene pokerdiscussies verplaatst.

Ik speel zelf voornamelijk voor de lol. Aangezien je inderdaad veel tijd en op een aardig hoge limieten moet spelen om van poker te kunnen leven.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

ik speel momenteel 2nl op twee tafels maar ik wil best wel eens een paar handen doornemen hoor maar ik woon te verweg om naar breda te komen
maar door een paar handen te delen kunnen we allebij misschien beter worden

Beantwoorden
Citeren
adelaar Topicstarter
adelaar

Dank je voor je bericht PecPoker, maar ik zoek iemand om echt mee samen te studeren en dingen te bespreken. Beste zou zijn een pokerhuis.

Beantwoorden
Citeren
PecPokerNL98

maar dan ga je echt pro 24 tafels of ...

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde

Ik denk dat bijna niemand in 2019 meer 24 tafels speelt en zo wel dan verliesgevend in meeste gevallen denk ik

Beantwoorden
Citeren

Stuur me een berichtje, Adelaar. Ik ben wellicht geïnteresseerd.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door Jordyvde
Ik denk dat bijna niemand in 2019 meer 24 tafels speelt en zo wel dan verliesgevend in meeste gevallen denk ik

Dat zit er inderdaad dik in of je bent een speler die net zo snel kan denken als Randy Lew (Nanonoko).

Beantwoorden
Citeren

Adelaar, ik kan geen silver status krijgen. Hierdoor kan ik je verzoek niet accepteren. Misschien is er een andere manier van communiceren? Via die forum.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Bronze kan voldoende zijn om vriendschap verzoeken te sturen. Al kan hij jou ook een vriendschapsverzoek sturen om het af te handelen. Voor bronze kun je een account maken bij een poker room waar je nog geen account hebt.

Beantwoorden
Citeren

Dankjewel, SDK1987. Ik heb zijn vriendschapsverzoek geaccepteerd en een berichtje gestuurd! Hartelijk dank!

- Laweat

Beantwoorden
Citeren

Adelaar, leef je nog? :)

Beantwoorden
Citeren