Ga naar het forum
Welke website grind...

Meldingen
Alles wissen

Welke website grinden (SNG's) met RAKEBACK?

4 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
964 Weergaven
Leafzor
Legacy Member

Hellloooo,

Jaren geleden heb ik veel SNG's gegrind, redelijk succesvol en vooral op Full tilt poker waar ik een 27% rakeback deal had.
Destijds was het zo dat als je genoeg grinde en ongeveer break even speelde je toch een nette winst kon maken vanwege rakeback, is dat nu nog?

Nu denk ik erover na om weer te beginnen, alleen twijfel ik waar ik dit het beste zou kunnen doen.
Ik heb gehoord dat de rake op Pokerstars nu zo goed als niks is nu ze de status rewards van Gold/plat/supernova enz hebben afgeschaft.

Iemand tips? Ander platform? Toch pokerstars? Is rakeback tegenwoordig niet meer een ding?
Andere suggesties?

Hoor graag tips.

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Leafzor,

de 27% rakeback van Full tilt is er niet meer. Meeste rooms bieden de rakeback nu via hun VIP systeem aan, of zoals de Chests zoals Stars die heeft, waardoor de rakeback meer onderhevig is aan RNG.

Ik neem aan dat je weer SnG's wilt gaan spelen? Want ook daar is veel veranderd met een verschuiving naar van klassieke SNG's naar het Spin&Go type van SNG's. Elke room biedt daarvan tegenwoordig wel z'n variant van dit type sng's aan.

Unibet kan een interessante room zijn met onze maandelijkse 10.000 rake race, waarmee je in ieder geval een soort gegarandeerde maandelijkse reward kunt oppikken als je een beetje volume maakt. (vorige maand was ~€125 rake voldoende om in de top75 te komen voor een €50 payout.

Qua game selectie is PokerStars uiteraard altijd een goede keus als je daar al speelde.

Veel succes met de herstart alvast :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Partypoker heeft toch nog wel rakeback?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dacht van wel, maar heb er al een tijd niet gespeeld. Dus het kan veranderd zijn.

Beantwoorden
Citeren