Hallo,
Ik zal me kort even introduceren en jullie vertellen waarom ik ten einde raad ben.
Ik ben 18 jaar, ik woon in België en ik ben nu 1 jaar met online poker bezig. Ik ga gewoon eerlijk zijn en vertellen hoe ik erbij sta. Bankroll $400 atm, was 2 weken terug $1000 maar ik heb in totaal $1500 gestort. Dus ik heb zogezegd nog $900 nodig om BE te eindigen. Ik speel momenteel op FTP en heb nog $570 FDB staan en een bankroll van $400.
Ik heb het afgelopen jaar verschillende strategieën gespeeld: SSS, Sng's en wat toernooien, wat BSS en wat Rush Poker. Met wisselende successen. Het ging meestal zo: eerst ging ik $200 up in een week en op het einde van de week kreeg ik wat bad beats ging op TILT en verloor men hele bankroll. Zo ging het het meerdere keren (6 à 7 keer schat ik). Jullie denken waarschijnlijk dat is zo'n big EGO kid dat denkt dat hij pro is maar eigenlijk een complete donk is. Ik kan jullie zeggen dat ik echt wel een min of meer nadenkende speler ben, maar men mindset is echt shit denk ik. Als jullie hier niet van overtuigd zijn, wil ik wel eens met iemand over poker praten dan horen jullie wel of ik er kaas van gegeten heb of niet. Ik vraag dus raad aan jullie wat ik het beste kan doen?
1. Stoppen met poker? ♠_cry:
2. BSS van 0 af aan beginnen?
3. 9max SnG's grinden vanaf 0?
4. 6max SnG's grinden vanaf 0?
5. BSS SH van 0 af aan beginnen?
6. MTT's vanaf 0?
Ik ben vooral een agressief spelerstype, SH ligt me beter als FR vind ik persoonlijk. Dat is maar even terzijde...
Als jullie andere tips of mogelijkheden hebben altijd welkom. Zoals coaching, sessionrevieuws, etc...
Alvast bedankt!