Ga naar het forum
To FTP or to PS

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] To FTP or to PS

15 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
744 Weergaven
Lamapalooza
PokerStrategist

Hi de kidz!

Ik heb mijn roll op iPoker vrijgespeeld en wil nu multitable sng's gaan grinden, de 18, 27, 45 en 90-mans. Maar ik zie dat ze zowel op full tilt als op stars beschikbaar zijn. Weet iemand waar het meest traffic is of waar ze best te beaten zijn?

14 reacties

geloof me ga pokerstars full tilt is zo rigged als het maar kan en daar is er ook meer traffic voor de sit and goes

xordeh
PokerStrategist

lol riggedaments.

Maar stars is idd de betere keuze door de enorme traffic.

nickvdb1990
PokerStrategist

yep en full tilt is zooo rigged je hebt er geen gedacht van. van heel hun poker client is élké byte rigged!

Nivlem
Oldschool Grinder

Persoonlijk zou ik voor het aanbod inderdaad ook naar Pokerstars gaan, hoewel er op fulltilt ook meer dan genoeg trafic is.

Het rigged argument van sommige mensen is niet correct, de software is legitiem en is door onafhankelijke bedrijven getest en gekeurd.

Twisted1984
Elite Grinder

FRP heet niet voor niets FRP he. Kzou het niet proberen!

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
FRP heet niet voor niets FRP he. Kzou het niet proberen!

dit

Nivlem
Oldschool Grinder

Fulltilt's en Pokerstars' Random Number Generator zijn exact het zelfde.

Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Melvin

source?

HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier

source?

hahahaha, rogier-o-mentals

Lastig die Pokerstars en Ipoker fanboys

samni
PokerStrategist

Het boeit geen kloten welke site ge pakt. Ze zijn allebei evengoed. Qua traffic zal je ook op beide sites niet te klagen hebben. Je zal op allebei de sites ooit wel eens het gevoel hebben dat ze rigged zijn, maar believe me, dat zijn ze niet.

Heb je Moneybookers? Zet eens 10$ op Stars en 10$ op FTP en speel daarmee eventjes, wanneer je het gevoel hebt dat de ene site toffer is, kies je voor die site en verhuis je de hele boetiek naar die site.

Succes.

Edit: de micro's op FTP zijn wel moeilijker tussen 20.00 en 03.00 want dan ben ik die ook aan't spelen :f_biggrin:

Lamapalooza Topicstarter
Lamapalooza
PokerStrategist

Ik ga voor full tilt.
Kleine zaken die mij overtuigden: rakeback, de 100k first depositors freeroll voor deposits in juli en gewoon omdat ik de software meer like dan die van Stars.
En ook omdat ik Samni wil p00nen, tussen 20u en 03u :f_p:.

Edit: hoe lang duurt het eer mijn geld van bet365 naar moneybookers zal gaan? En hoe lang eer het dan weer tot bij FT raakt?

Nivlem
Oldschool Grinder

Heb zelf geen ervaring met uitcashen op bet365 maar vanaf moneybookers naar Fulltilt is instant. Hoop dat Fulltilt je zal bevallen :)

nickvdb1990
PokerStrategist

ja die websites zijn ook gerigged :baby: allemaal afgesproken vanop een hoger niveau