Ik vroeg mij af of er ook spelers zijn die tegenwoordig ook rekening houden met financieel economische aspecten van bijvoorbeeld de dollar koers. Zo kan je effectieve bankroll in een jaar bijvoorbeeld aanzienlijk verkleinen door fluctuaties in de EUR/$ koers.
Let er eigenlijk niet al te veel op. Heb vrijwel alles continu in USD staan, dus weinig met de wisselkoersen te maken.
Dat speelt eigenlijk pas als ik het uit de muur trek :/
Vraag ik me ook al een tijdje af aangezien ik in $ speel. Maar dat wordt pas relevant op het moment dat ik uit wil cashen, en dat duurt nog wel even.
Ik vroeg het me af omdat ik twijfel in welk valuta ik mijn BR wil hebben. Hier de laatste ontwikkelingen www.rabotransact.com/rtw/file/research/weekly/EUR_USD.pdf
ik heb op mijn skrill/moneybookers juist een euro rekening staan. zodra de dollar/euro koers gunstig staat(zoals nu) dan zet ik geld over van mijn pokeraccount(s) naar skrill/moneybookers. en als de de koers ongunstig staat dan laat ik het geld staan op mijn pokeraccount(s). weet ik tenminste hoeveel euro ik op de rekening heb staan en hoef ik later geen zorgen te maken met wisselkoersen als ik de pas gebruik
@ corpsbal
die verwachtingen zijn leuk maar er klopt telkens niets van, telkens komt spanje of griekenland met onverwachte rekeningen waardoor de euro/dollar koers weer een knauw krijgt (wel mooi als je je geld overzet van een dollar rekening naar een euro).
Oorspronkelijk gepost door C0rpsbal
Ik vroeg mij af of er ook spelers zijn die tegenwoordig ook rekening houden met financieel economische aspecten van bijvoorbeeld de dollar koers. Zo kan je effectieve bankroll in een jaar bijvoorbeeld aanzienlijk verkleinen door fluctuaties in de EUR/$ koers.
ook vergroten.
tbh is t een markt waarin , als je informatie hebt, het erg waarschijnlijk is dat de markt die informatie ook heeft, ofwel dat je achter de feiten aanloopt
Ik ken je BR niet maar ik als hobbyist maak me er niet zo druk om.
Cash eens per jaar of zo wat uit dus echt merken doe ik het niet =).
FWIW. Mijn poker-boekhouding is in EUR, maar ik speel bijna uitsluitend in USD en grootste deel van mijn online BR staat dus in USD. Het gevolg is inderdaad wel dat door fluctuaties van de dollar-koers mijn bankroll omhoog of omlaag kan gaan zonder dat ik speel. Die schommelingen zijn op weekbasis overigens best wel klein zodat het eigenlijk niet zoveel uitmaakt.