Ga naar het forum
Videodiscussie: Blu...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Videodiscussie: Bluffen tegen de amateur

25 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
2,916 Weergaven

FWIW ik vond selbst's play erger dan doyle's.

Doyle kan misschien nog een read gehad hebben als in overbet nuts (weet niet of ze al history hadden of dat er handen niet getoond zijn in de uitzending). Waarschijnlijk is het idd geen grandioze play maar whatever.

Selbst stak daar pas echt 100K+ in de fik met haar hand, fish zegt al raise voor zijn beurt en de actie is echt nutsnutsnuts.

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Ik vond selbst's play erger dan doyle's.

Selbst stak daar pas echt 100K+ in de fik met haar hand, fish zegt al raise voor zijn beurt en de actie is echt nutsnutsnuts.

+1. Het lag er zo vingerdik op maarjah. Ze is mss wat verward omdat ze man of vrouw is. Who knows?

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss

+1. Het lag er zo vingerdik op maarjah. Ze is mss wat verward omdat ze man of vrouw is. Who knows?

+2 Als hij raise zegt voor zijn beurt wil hij zoveel mogelijk geld = nuts :D

Ik zou irri worden van die ruffin, die let nooit op, wilt altijd al snel inzetten voor zijn beurt enzo, denkt nooit na. Die gast is echt sick haha :D

Oorspronkelijk gepost door Fabuleuss

:D :D