Ga naar het forum
Vragen voor Fatima?...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Vragen voor Fatima? Leef je uit!

41 Berichten
25 Gebruikers
0 Reacties
3,428 Weergaven

Speelt Fatima nog steeds extreem tight of speelt ze al iets meer loose ten opzichte van de start van haar pokercarriere?

Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000

Oorspronkelijk gepost door BadassBart
@ Orodin

Dat die hele discussie weggehaald is snap ik goed, ging toch nergens over. Maar waarom is de post van xXShinryuuXx gecensureerd? Denk dat iedereen daar de humor wel van in kon zien.

Alleen voor jezelf spreken a.u.b.

Ik sprak voor mezelf: ''Ik denk dat''...

Verkeerd gedacht dus, mijn excuses.

Kan ze goed tegen verlies of raakt ze heel snel op tilt. En hoe gaat ze hier mee om?

wcgrutto
PokerStrategist

pfff, dat alles hier is weggehaald, vind ik beetje lame. We zijn toch allemaal volwassen mensen. En moet er nu een nieuwe thread worden aangemaakt, omdat er iets anders gezegd wordt dan vragen? Maja, no probs.

Kzal men vraag dan ook eens anders formuleren.

Spelen tegenstanders anders, nadat je gesponserd werd door Stars. Denken ze misschien minder vaak dat je een vis bent, terwijl ze dit misschien van vrouwen meer denken, of voel je geen enkel verschil in het spel van anderen tov jouw?

Edit: Zelf-edit want na teruglezen kan t me niks schelen. (gekalmeerd :D )

wauss
PokerStrategist

Ik kan het wel begrijpen alleen sommige hadden niet verwijderd hoeven worden denk ik. Aan de andere kant als het serieus moet blijven moet je ook consequent zijn en alles verwijderen. Ik heb er wel begrip voor. ;)

pvdheuvel
PokerStrategist

Is het leuker om hockeymeisje of pokermeisje te zijn?

Had het einde van het rabobank-boegbeeld zijn te maken met de pokerambities? Wellicht wilde de rabobank niet daarmee geassocieerd worden?

Hoe ze in aanraking met poker is gekomen en of ze onder het hockeyen al veel pokerden ?

Mrwricked
Legacy Member

Je kunt wel zeggen dat ze niet altijd helemaal opgemaakt en wel aan de pokertafel gaat zitten, en dus niet altijd gebruikt maakt van haar uiterlijk.

Kiest Fatima hier express voor om het alleen op haar pokerkwaliteiten aan te laten komen?

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Wanneer een pokerspeler bereid is om vragen te beantwoorden, vind ik dat je er ook respect voor moet hebben en dus die speler in haar/zijn waarde moet laten.

Dat iemand de looks meeheeft zegt nog niet dat ze om die reden alleen aan tafel zit.

Dit geldt overigens niet alleen voor het interview met Fatima, maar voor elk interview.

Daarom terecht ingegrepen.

Meer ga ik er niet over schrijven.

Fijn weekend allemaal!

Wie vindt Fatima de beste vrouwelijke pokerspeelster?

Welke speler uit Team PokerStars vindt ze het best?

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

+1 @ zeezout,

Dit is inderdaad de reden dat we ingegrepen hebben.

Het lijkt me niet meer dan gepast om gewoon respectvol over een persoon te praten wanneer je serieus je vragen wilt stellen. Dit geldt voor alle spelers, of ze nu bekend zijn of niet.

Dit betekent uiteraard niet dat een vraag niet kritisch mag zijn of wat dan ook, we leven in een vrije maatschappij.

Bovendien heeft Fatima al zoveel bereikt in haar sportieve carrière, zowel in hockey, als in poker...... iets waar menigeen alleen maar van kan dromen. Een beetje respect lijkt me dan ook op zijn plaats.

Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Wanneer een pokerspeler bereid is om vragen te beantwoorden, vind ik dat je er ook respect voor moet hebben en dus die speler in haar/zijn waarde moet laten.

Dat iemand de looks meeheeft zegt nog niet dat ze om die reden alleen aan tafel zit.

Dit geldt overigens niet alleen voor het interview met Fatima, maar voor elk interview.

Ik weet niet wat er allemaal neergezet is tussen de tijd dat ik gepost heb en sinds alles verwijderd is maar er stonden echt onschuldige vragen tussen zoals "Mag ik je telefoonnummer?". Alsof dat "onrespectvol" is. Hoogstens dat Fatima het allemaal leest en zoiets heeft van "Naja...het blijven jongetjes". Humor met een diepte van een glas bier, zeg maar.

Denk dat het eerder vanwege angst is van PS.com dat er anders minder animo is voor dit soort interviews.

Ik had mezelf nog een beetje in toom gehouden (Hey, ik had toch al een vraag, kan ik het net zo goed met humor brengen). Je wil echt niet weten wat er aanvankelijk stond. Wat dat betreft ben ik echt verrast dat m'n blog er nog staat. Iedere keer als ik weer wat post heb ik zoiets van "Nou volgens mij is dit echt net over het randje. Als Fatima dat leest...Oei...

Denk eraan Adriaantje, altijd blijven lachen.

Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000

Alleen voor jezelf spreken a.u.b.

"They see me rollin', they hatin'."

Kiest Fatima hier express voor om het alleen op haar pokerkwaliteiten aan te laten komen?

Als ik toevallig naar buiten ga zonder m'n haren te kammen: "Kiest hij hier express voor om het alleen op zijn playerkwaliteiten aan te laten komen?". Nee, man. Ik had er gewoon ff geen zin in.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

@ shinryuu:

Het ging hier niet over de opmerking over het telefoonnummer, daar is niets mis mee (denk dat de meeste lezers van het interview dat nummer wel in hun mobiel zouden opslaan als het er in staat _biggrin: ). De hele thread onaarde echter in een hele offtopic discussie over randzaken.

1: Dat is het doel van de thread niet, en maakt de thread onoverzichtelijk
2: De animo voor dergelijke interview zal door de discussie niet lager worden, aangezien het vast niet de eerste en ook niet de laatste keer was dat dergelijke discussies ontstaan. Fatima en andere spelers (of bekende personen in welke tak van openbaar leven ook, zij het sporters, filmsterren of weermannen) leven ook niet onder een steen en weten heus wel dat er ook kritische opmerkingen gemaakt worden.

Het gaat er om dat de opmerkingen niets toevoegen en een hele offtopic discussie daaromtrend niet in dit topic past.

DUS: Nu weer on-topic en graag jullie vragen voor Fatima. Verdere offtopic discussie over het deleten van post wordt verwijderd.

wauss
PokerStrategist

Ben je bereid om het op te nemen tegen pokerstrategen?

(misschien dat we daar dan een event van kunnen maken)

Wat is je memorabelste hand en tegen wie?

en.. en.... en......?

Al gebeld? :D

kinderslotje

Mod edit Orodin: Nogal ongepaste vergelijking verwijderd.

wcgrutto
PokerStrategist

Waarom ze de laatste paar dagen terug te vinden is op de micro PLO en PLO8 MTTs?
Is ze haar PLO en PLO8 skillz zo aant leren? Wil ze zich opwarmen voor big PLO event? Is ze NLH een beetje beu? ...

Toxicgod
Oldschool Grinder

Ben wel benieuwd naar dit interview ;)

Arjon Topicstarter
Arjon
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Ben wel benieuwd naar dit interview ;)

De afspraak was verplaatst, maar morgen gebeurt het echt!

Orodin
PokerStrategist

Spannenddddddd...... Today's the big day!!! :D