gewoon als een maniak beginnen spelen en niet stoppen... tot het écht doordringt dat ik tilt ben.
Zo jammer dat ik geen sterk verhaal heb over het kapotgooien van iets. Ik sluit gewoon mijn tafels en doe iets anders tot ik voel dat ik er weer zin in heb. En daartussenin loop ik vies rond :coolface:.
Gewoon klein beginnen....
Eerst maar eens een glas of zo, dan kun je daarna overstappen op iets groters...
Oorspronkelijk gepost door krisaci
m&m's etenLiggen er 10 voor mij als ik ze liever weggooi dan opeten dan weet ik dat ik best even stop.
Zolang ik de nog kan opeten weet ik dat ik nog fatsoenlijk kan spelen.
En na die 10 m&m's zal ik gewoon de volgende tafel openen.En terug 10 m&m's voor mij leggen.
(ps: ben wel 5 kilo bijgekomen ...)
lol
Ik heb deze thread even gemoved naar het Algemen discussie forum omdat hij daar imo beter thuishoort :].
Gebeurt zelden maar als het echt te erg is ga ik wat op mijne kicker (tafelvoetbal voor de nederlanders) gaan trainen
Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Als je wil tilten als een baas:Waarschijnlijk 's werelds bekendste tilt :P.
misselijk om naar zo'n slechte acteurs te moeten kijken. Dat kan beter
Maar écht tilten doe ik zelden. Meestal uit tilt zich gewoon in inconsistente beslissingen.
Eens diep zuchten, even gaan pissen of iets om te eten pakken. En dan gewoon doorspelen, en juichen bij iedere volgende bad beat.
En ze van mij afschrijven in men blog.
200$ hyper heads-upjes spelen, halve bankroll verliezen, muis kapot gooien en een barst in mijn laptopscherm slaan.
Aloha
eerst vloeken tot ik rood aanloop
gooi niks meer stuk heeft mij al een muis gekost omdat tilt altijd je eigen schuld
is gaat de computer gelijk uit ook al speel ik meerderen tafels opdat moment kan het mij niks schelen en dan praat ik ook tegen mij zelf van jij bent geen poker speler ga toch bingo spelen en je bent zeker geen hogerlimieten waard
......10 min later ach het is maar een spelletje maak je niet zo druk
morgen win je het wel terug