Ga naar het forum
wekelijkse Ledenpol...

Meldingen
Alles wissen

Wat vind jij van High Stakes Poker seizoen 6? Poll is gemaakt op mei 13, 2010

[Gesloten] wekelijkse Ledenpoll: High Stakes Poker seizoen 6

14 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
1,394 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

De ledenpoll van deze week gaat over het zesde seizoen van de populaire serie High Stakes Poker. Dit seizoen bood weer een bonte mix aan grote namen van de oude garde als Doyle Brunson en nieuwkomers als Bertrand "Elky" Grospellier.

Wat vond jij van het zesde seizoen van deze pokerserie? Is het een seizoen waar momenten je van zullen bijblijven, of vond je het juist een achteruitgang?

We horen graag jullie mening van het zesde seizoen van High Stakes Poker. Stem en discussieer in deze thread!

13 reacties

Heel leuk om te kijken... Cash games zijn gewoon het leukst om te volgen. :)

De line-up vond ik meer dan geslaagd... al mocht Phil Ivey wel wat langer blijven.

alcoatjez
PokerStrategist

Het was weer een erg leuk seizoen.
Wat vooral boeiend was, dat er dit seizoen meer en meer 'op de man' gespeeld werd. Erg veel bijzondere plays en veel loose calls pre-flop.
Dit wordt natuurlijk ook wel aangewakkerd door spelers als Durrr.

rafski
PokerStrategist

heel tof, was toch altijd weer iets om naar uit te kijken op maandag middag

Gangstahhh
PokerStrategist

Was wel leuk, alleen was daniel nogal genaaid, vond ik al minder

en phil ivey was vrij snel weg jammer

en iets meer straddles maakt het ook leuker

Erg leuk om Lex Veldhuis tussen die grote namen te zien. Mooie kans voor hem. Die call tegen Brunson en het oprechte commentaar naderhand (nogmaals aangehaald door Mr Gabe) zal veel sympathie voor hem opleveren.

Ennuhh, Dwan heerst :tongue:.

Tonaldinho11
PokerStrategist

De bluf van Dwan tegen Ivey alleen al was het kijken waard.

was een goed seizoen met heel interessant poker om te volgen. Niet alleen de plays maar ook de metagame waren heel interessant om te zien en belooft eigelijk niets anders dan goed voor de komende seizoenen!!

Durrrr heerst inderdaad maar flopped ook wel ziek lekker!!
Ivey mocht zeker wat langer blijven zitten en voor wat meer vuurwerk zorgen en het was leuk om eens wat mindere goden tussen die hoop te zien en zich moedig te zien weren!!

Owjah, en uiteraard, hetgeen het hele seizoen al goed maakt op zich is het stukje waar Doyle Brunson Phil Ivey's FTP reclamespot immiteert :D :D

het enige minpunt aan de hele seizoen was retard Matusow, ik begrijp wel dat ze die fish aan tafel willen, maar waarom??? zo'n ubernit die nix action geeft tenzij met nuts...?

Nox

Jayrikh
Oldschool Grinder

Alleen matusow is een idioot die ik niet terug hoef te zien, verder leuk om te volgen :)

Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11
De bluf van Dwan tegen Ivey alleen al was het kijken waard.

Ja deze.

ik meen me te herinneren dat ivey ook een keer PFAI ging met 5hoog.

Mwa vond de line up wel mee vallen eigenlijk.

Doe mij Maar: Durrr,Ivey,Anthonius,Elezra,Fahra, die gast van circ du soleil, Dario minieri, Lex veldhuis, phil helmuth

Indien mensen broke gaan naar 2 rebuys dan deze erin.

Gus Hansen, Doyle Brunson, Daniel Negreanu, Zigmund, mike voor de spuw als hij tlit, David benjamin, phil galfond, Jennifer harmen, phil laak, Antonio Esfandiari

Mensen die we niet meer hoeven zien: Andrew Robl (NIT),

Rogier
Oldschool Grinder

Gus met links naast m durrr en ziigmund moet ook wel leuk zijn

Tjoeny
PokerStrategist

Ik hoef mike the mouth eigenlijk niet meer terug te zien...
Gruwelijk nitty spel en dan ook doen alsof hij een baas is :P