Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wtf..

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
273 Weergaven
PotSplitt

Hallo pokerspelers,

Gisteren heb ik de 50$ ontvangen van Pokerstrategy, heb er wat mee gespeelt en eindigde een paar uur later met 56$. Vandaag wilde ik verder gaan met spelen, maar toen ik aan tafel wilde gaan zei de server dat ik niet voldoende geld op mijn account had staan om mezelf in te kopen..

Kan het zo zijn dat pokerstrategy het geld teruggevorderd heeft? Zoja, waarom?
Zo niet zou ik graag willen weten hoe ik het terug krijg..

Mijn poker platform is Everest poker.

5 reacties
mvd1978

Heb je het nog wel in je cashier staan? Wilde je misschien een hoger limiet spelen dan gisteren? Speel er zelf niet maar er staat mij iets bij dat juist Everest Poker limieten instelt op welke limits je mag spelen. Of is het ook bij 1/2 cent?

PotSplitt Topicstarter
PotSplitt

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Heb je het nog wel in je cashier staan? Wilde je misschien een hoger limiet spelen dan gisteren? Speel er zelf niet maar er staat mij iets bij dat juist Everest Poker limieten instelt op welke limits je mag spelen. Of is het ook bij 1/2 cent?

Nee, het staat niet meer in de cashier, dat is het hele probleem!
Ik probeerde gewoon, net als gisteren op de $0.01 / $0.02 tafels te spelen.

yoshiwa

ik vermoed dat een nuttige topic title meer kans heeft om effectief hulp te krijgen dan dit :)

mvd1978

De ander die hij geopend had is iets netter inderdaad :) 50$ startkapitaal

Hoofdbeheerder
Lanfear81

1 thread over een onderwerp is genoeg. Aangezien de titel van de andere thread iets duidelijker is zal ik die thread open laten en deze sluiten.