Ik ben van plan mij een nieuwe monitor aan te schaffen, ter vervanging van een 22'' medion scherm een 3tal jaar terug aangekocht in de aldi voor 150€ oid. (met andere woorden, geen geniaal goed scherm maar toch decent en indertijd binnen mijn budget passend ;)) Nu wil ik dus wat groters van betere kwaliteit, en kan ik mijn vader plezieren met mijn oud scherm.
Het scherm wordt gebruikt als tweede scherm voor men laptop.
De monitor zal vooral worden gebruikt om series op te kijken, te surfen, en natuurlijk het allerbelangrijkste, te pokeren.
Ik speel atm bijna uitsluitend 18+ tafels 180mans sngs, stacked met hotkeys om via tableninja tafels uit mijn stack te halen. Ik moet dus geen tientallen tafels op 1 scherm passen, maar wil gewoon een groot scherm van degelijke kwaliteit zodat ik ook skype en eventueel pokerstove oid op hetzelfde scherm kan plaatsen. En als ik wil snel iemand sharkscopen of facebook ff checken ect.
Nu is mijn vraag, welke schermen kunnen jullie mij zoals aanraden?
Ik wens maximum 300 euro te spenderen, en wil liefst een zo groot mogelijk (24''-27'') scherm met goede eigenschappen.
Ik weet, er zijn al verschillende van dit soort threads in het verleden aangemaakt. Maar mijn vraag is niet, welk soort scherm heb ik nodig oid, maar wel, weet iemand momenteel een uitstekend scherm in aanbieding die hij echt kan aanraden uit ervaring.