Ik zat van de week na te denken om aan pokerstars te vragen of ze konden kijken naar zoom tafels met antes, alle nits moeten dan veel meer gaan openen om profitabel te spelen dus zou super nice zijn om Zoom tafels met antes te hebben.
Zou graag is weten hoe andere hier over denken, leuk idee? verwacht je meer actie? andere dingen? denk wel leuke discussie
Ik denk dat de nits op zoom juist makkelijk zijn aan te pakken. Maar een losser spelletje is denk ik inderdaad leuker.
Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Ik denk dat de nits op zoom juist makkelijk zijn aan te pakken. Maar een losser spelletje is denk ik inderdaad leuker.
Het is zeker makkelijk om ze aan te pakken, maar het spelletje zou zoveel aantrekkelijker zijn met antes imo.
Welke stakes?
Ik speel ZOOM tot NL10 en daar is nitty nog wel way to go omdat er toch redelijk wat gedowncallet ed wordt.
Licht stealen vs nits in de blinds en licht 3betten vs hoge fold23bet en afentoe wat flops met air raisen houden mijn rode lijne nu ongeveer recht.
Vind het zelf moeilijk om heel hard tegen de nits te spelen omdat ik geen history op iemand heb en er best gasten 15/11 spelen en wel downcallen met underpairs oid afentoe.
Daarom is het leuk als ze heel binnenkort zoom-toernooien introduceren, bunch of action!
Oorspronkelijk gepost door rrrood
nits gonna nit.
prima, zwaar ev + voor de niet nitters, gevolg could be nits can't nit?