Ga naar het forum
Zowww die zit.........

Meldingen
Alles wissen

Zowww die zit........

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
575 Weergaven
tuffnut
Oldschool Grinder

Wij kennen het allemaal. Bekvechten aan de tafels en elkaar uitmaken voor donk, (rotte) fish of iemands moeder erbij betrekken wat totaal respectloos is. Het hoogste woord hebben op een respectvolle manier heeft veel meer klasse en het leek me leuk deze uitspraken hier te verzamelen.

Heb jij een leuke "zow die zit" of ben je zelf een keer door iemand op jouw plaats gezet door een geweldige, maar toch beschaafde uitspraak, post hem dan hier.

Bv

Thank you Sir for flying American Airlines
(Als iemand jou lekker stackt terwijl jouw Azen gewoon de beste hand is) of Thank you for stacKKing me.

Ben benieuwd wat dit allemaal gaat opleveren. :coolface:

Let wel, het gaat er niet om iemand af te kraken maar voor zijn slecht spel of uit te schelden maar dat je je antwoord klaar hebt en hem daarmee op zijn punt zet waar iedereen bij is. Mag ook een live event zijn :)

Tuff

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
brokkeman
PokerStrategist

Normaal gezien let ik nooit op de chat.

1 keer ging iemand helemaal over de rooie omdat hij een All-in verloor tegen mij. Was zoiets van Fucking donk, bad player,...enz. Heb dan getypt: I love you to baby... Toen ging hij/zij van tafel.

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door brokkeman
I love you to baby...

Ik zeg altijd Love you too :coolface:.

Beantwoorden
Citeren
pollentier
PokerStrategist

'nice hand' terwijl mijn BTN shove met K6 net AA gekraakt heeft en hij over de rooie gaat :)

Beantwoorden
Citeren

gewoon van de chat wegblijven, wat een betweters altijd daar. Zeg meestal 1 ding terug en dan hou ik op met, eindeloze discussie die je alleen maar afleidt.

Ook heb ik de pesthekel aan die mensen die de fish helemaal uitlachen enzo, ook al winnen ze. Er zijn twee mogelijkheden: de fish komt nooit meer terug. Of hij verbetert zijn spel. :f_cry:

Beantwoorden
Citeren
rrrood
PokerStrategist

ik chat ook zelden of nooit.

Beantwoorden
Citeren
kennethjeu
PokerStrategist

Bij poker 770 kan je zelfs de chat gewoon uitzetten. Komt nooit iets in mijn chatvenster... Kleine kindjes gaan maar ergens anders uithuilen, ik heb daar echt geen nood aan :)

Beantwoorden
Citeren
tuffnut Topicstarter
tuffnut
Oldschool Grinder

Click a mouse, loose your house

Beantwoorden
Citeren
tuffnut Topicstarter
tuffnut
Oldschool Grinder

"Normaal ben ik heel goed in het onthouden van gezichten, maar voor jou maak ik graag een uitzondering!"

Beantwoorden
Citeren