Ga naar het forum
1 outer + 2 leuke h...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 1 outer + 2 leuke handen

11 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
535 Weergaven
luca02

Sinds ik op Unibet speel gaat alles me weer voor de wind. Zo heb ik weer de Gold status, ben nu rond de 21 BI up en ik mag niet klagen over de handen die ik krijg. Hier onder een aantal voorbeelden.;) Ik heb van die handen maar de screenshots geupload, omdat ik de handen niet door de handconverter krijg.

1 outer:

Hij callde mijn raise op de flop en reraiste me op de turn en ik ging toen all in. Ik dacht dat ik de beste hand zou hebben aangezien alleen 33 mijn hand beat had. Wat bleek hij had 33, maar de river bracht hulp:D

Bij het zien van de flop bedacht ik maar om deze hand te slowplayen. Bij de turn ging de SB gelijk all in en ik en UTG callde dus beiden. Ik had geen mooiere turn kaart kunnen wensen;)

Vanuit de BB checkte ik mijn hand maar.
Vervolgens checkte ik de flop en checkte hij behind. Hij maakte een bet op de turn van een BB die ik callde. Op de river gaat hij ineens all in en dat was voor mij natuurlijk een easy call;)

10 reacties
Orodin

Kijk, dat zijn nog eens de betere verhalen!!

Over welk sample sta je nu 21 buyins up?? Ik duim voor je dat 't zo mag blijven gaan!! :)

TheErwin

1 outers zijn en blijven sick om te zien, haha, nice hoor :D En die andere handen pakten ook lekker uit, go on! :D

luca02 Topicstarter
luca02

eh ik heb geen idee eigenlijk:P.
Zo heb ik wel Elephant maar na de laatste update werkt die nog niet zoals het zou moeten (loopt continu vast). Ben eigenlijk te lui geweest om deze even opnieuw te installeren;).

Laat ik het zo zeggen. Ik heb elke dag sinds afgelopen vrijdag 2 a 3 uur (of meer:P) gespeeld. Grotendeels op 6-8 tafels 4 NL. Heb ook een keer een downswing gehad waar ik alles scheen te verliezen. Toen heb ik iets van 6 of 7 BI verloren. Maar gisteravond/nacht heb ik weer iets van 10 BI gewonnen.

Verder merk ik echt dat de spelers overdag een stuk tighter en lang niet met alles callen, zoals de spelers die nog laat op de avond spelen. Dus ik denk dat ik grotendeels s avonds laat ga spelen, aangezien de spelers dan echt dramatisch zijn. Lijkt wel alsof ze even willen gamblen en gaan echt continu met alles all in. Voor mij is het dan gewoon wachten op een goede hand en 'Kassa' ;).

luca02 Topicstarter
luca02

Nu lekker in de achtertuin aan het pokeren.
Biertje erbij en Bob marley op staan en weer een goede 3 BI up:D

TheErwin

Ik wil ook altijd in de tuin pokeren, maar dan zie ik niks door de zon xD

luca02 Topicstarter
luca02

De upswing gaat maar door:D
Heb nu 180,- dat betekent dat ik nu in totaal 40 BI up ben sinds 14 april.

Ik heb weer een hand die goed laat zien hoe ik run:P

Ik flopte Quads en checkte de flop. Op de turn ging iedereen all in. Dit is mijn
grootste pot tot nu toe op 4NL.

Wow, sick hands allemaal, dan nog op zo'n kleine tijdssample.
Don't let the horseshoe fall out of your ass though _biggrin:

gg doe zo voort!

Nice run sir! Ga zo door :D

Iedereen zegt nice run, maar microgaming is gewoon rigged.

nice hands!