Ga naar het forum
16bb/100 @ Ringgame...

Meldingen
Alles wissen

16bb/100 @ Ringgames bam!

70 Berichten
20 Gebruikers
0 Reacties
4,749 Weergaven

Joo guys wou even braggen over mijn winrate op de shorthanded games! Mijn geheim? Tableselection, A-game en openminded zijn.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Leuk om te zien dat ik zoveel moeite heb met 5NL, dat was toen ik nog niet aan tableselection deed.

Beantwoorden
Citeren
69 reacties
Horemanske

Op zoek naar leerlingen zeker :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nee maar ik sta er wel open voor.

Beantwoorden
Citeren
Varune

Lolnick, dacht hem al te herkennen, maar heb geen hands op je. Waarschijnlijk eens in de lobby gezien en dat hij bleef hangen.

Aardig hoge AFq of zie ik dat verkeerd?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hoe heet jij dan op stars en welke stakes speel je? Over die AFq weet ik niet zoveel... Hoe hoog is dat dan bij de meesten?

Beantwoorden
Citeren
Horemanske

Oorspronkelijk gepost door ajfonso

Eerst kijken of jij uw 1ste student op het goede pad kan helpen. :P
Zie hier weinig update's van nl.

Beantwoorden
Citeren
Varune

Mii marquezz, maar al tijdje niet op Stars gespeeld. Van de week ff heel snel 1 sessie op nl50. Speel normaal NL100, maar roll deels uitgecashed en meerendeel staat op WPT.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Horemanske

Eerst kijken of jij uw 1ste student op het goede pad kan helpen. :P
Zie hier weinig update's van nl.

Wie zegt dat ik jou wil coachen? :tongue:

Ik heb ook niets meer gehoord maar goed veel is ook afhankelijk van de gecoachte. Ik kan je wel van alles leren maar als je het niet toepast of probeert te leren dan werkt het niet he.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske

nvm :P

Beantwoorden
Citeren
Sjors777

Nice graph. Je nl5 kan ook super makkelijk varrience zijn. Kans dat een 16/100 speler b/e loopt over 20k handen is ook nog vrij groot.

Beantwoorden
Citeren
NilsAe

zou me graag aanmelden als leerling, beloof om elke dag in de les te zitten! :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Horemanske

Oorspronkelijk gepost door NilsAe
zou me graag aanmelden als leerling, beloof om elke dag in de les te zitten! :coolface:

:D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Voor dat ik beslis of ik je coaching geef of niet wil ik dat je eerst van $1000 playmoney 10.000 maakt op headsup 1/2. Bewaar de Handhistories en stuur je ze naar mij toe zodra het je is gelukt. Dan praten we verder.

Beantwoorden
Citeren
Horemanske

Voor dat ik beslis of ik je coaching geef of niet wil ik dat je eerst van $1000 playmoney 10.000 maakt op headsup 1/2. Bewaar de Handhistories en stuur je ze naar mij toe zodra het je is gelukt. Dan praten we verder.

?(

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Hoe heet jij dan op stars en welke stakes speel je? Over die AFq weet ik niet zoveel... Hoe hoog is dat dan bij de meesten?

Wil je mij coachen vanaf april? Ik ben super leergierig en een beetje eigenwijs maar wil heel graag en kan vanaf april jou er ook voor betalen. 20$ per uur is goed...

Beantwoorden
Citeren
Horemanske

Eerst met playmoney spelen Yordi =)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Over de prijs komen we sowieso wel uit maar eerst:

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

aiai SIR

Beantwoorden
Citeren
Yordi85

Eerst met playmoney spelen Yordi =)

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
NilsAe

?(

whuuut? kan je wel wat handjes op NL2 sturen :rage:

Beantwoorden
Citeren