Ga naar het forum
$215 HU toernooi - ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $215 HU toernooi - backdeal request

86 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
2,667 Weergaven
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Hey Maarten,

Ik denk dat die opmerking over het PS-gevoel meer te maken heeft met hoe de reacties waren en niet met het wel- of niet meedoen aan die deal....

Overigens zal niet Pinowwws reactie worden bedoeld. Die was dan misschien niet positief over het project (dat kan natuurlijk, niets mis mee), maar kwam op mij niet over als afkatten, nou ja, beetje dan :D

blowkonijn
Oldschool Grinder

Gekkegek, gewoon doorgaan hoor. Dit is de eerste keer dat ik aan een backdeal meedoe en ik zie aan je vorige posten, dat je een van de laatste bent die iemand een oor aan wil naaien. Voor al die zeikers, tis maar een tientje, dus als we die jongen er nu een lekker toernooi mee kunnen laten spelen, who cares. Vind t nog spannend ook, hij doet tenminste wel t werk, dus mag hij er ook wat meer aan overhouden. Dacht eerst dat je een klein foutje maakte met 2,5%, maar na je uitleg vind ik t nog steeds waard om er geld in te stoppen. Ga maar gewoon lekker door en ik hoop dat je hoog komt, zo niet jammer dan, zal er geen nacht van wakker liggen. Kop op en niks aantrekken van de azijnpissers :D

Wat een verbazingwekkend topic is dit aan het worden.

Volgens mij biedt Gekkegek gewoon een deal aan: Take it or leave it. Het is simpel volgens mij. Ik zie dan ook niet het nut in van waarschuwingen, of mensen die DENKEN dat Gekkegek niet in staat is om systematisch winst te maken in deze toernooien. Het leuke is juist dat dit gezien kan worden als een soort van proef: Gekkegek scoort goed in HU-toernooien en wil eens ruiken aan het grotere werk. Het investeren in dit project is dan volgens mij ook meer iets van: Ik denk wel dat hij dat aankan en bovendien gun ik hem deze kans. Niets mis mee denk ik.

Daarnaast moet iedereen die iemand backt NOOIT en te nimmer uitgaan van winst. Natuurlijk heeft de ene persoon meer kans te winnen of te cashen dan een ander, maar een backingproject als deze gaat over slechts 1 toernooi. Hier kun je dan volgens mij wel berekeningen op gaan loslaten, imo heeft dit totaal geen nut. Het kan een supercash zijn of je kan verliezen, zoals gezegd is een backing voor 1 toernooi meer een loterij waaraan je meedoet qua winstverwachting. Ik denk dat daarom de "gun-factor" in deze deals een hogere prioriteit heeft.

Maargoed, genoeg gezegd: Succes Gekkegek en ik hoop dat ondanks alles je backingsproject nog door zal gaan en je een groot deel van de mensen hier de mond zal snoeren!!!

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

Volgens mij biedt Gekkegek gewoon een deal aan: Take it or leave it. Het is simpel volgens mij. Ik zie dan ook niet het nut in van waarschuwingen, of mensen die DENKEN dat Gekkegek niet in staat is om systematisch winst te maken in deze toernooien. Het leuke is juist dat dit gezien kan worden als een soort van proef: Gekkegek scoort goed in HU-toernooien en wil eens ruiken aan het grotere werk. Het investeren in dit project is dan volgens mij ook meer iets van: Ik denk wel dat hij dat aankan en bovendien gun ik hem deze kans. Niets mis mee denk ik.

Daarnaast moet iedereen die iemand backt NOOIT en te nimmer uitgaan van winst. Natuurlijk heeft de ene persoon meer kans te winnen of te cashen dan een ander, maar een backingproject als deze gaat over slechts 1 toernooi. Hier kun je dan volgens mij wel berekeningen op gaan loslaten, imo heeft dit totaal geen nut. Het kan een supercash zijn of je kan verliezen, zoals gezegd is een backing voor 1 toernooi meer een loterij waaraan je meedoet qua winstverwachting. Ik denk dat daarom de "gun-factor" in deze deals een hogere prioriteit heeft.

Maargoed, genoeg gezegd: Succes Gekkegek en ik hoop dat ondanks alles je backingsproject nog door zal gaan en je een groot deel van de mensen hier de mond zal snoeren!!!

Doe je ook mee? :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je, calimero en blowkonijn!

Ook al hoeven jullie de rest niet voor mij af te zeiken hoor ;) Had al laten weten dat ik het niet relaxed vond, kwil ook geen langdurig vendetta veroorzaken xD

Als mensen me nog willen backen kunnen ze het laten weten op m'n blog. Misschien dat ik hem dan nog wel kan doen =D

Ben het overigens helemaal met ZZ's laatste post eens, Pino en Maarten ;)

Oorspronkelijk gepost door GekkeGek

Ook al hoeven jullie de rest niet voor mij af te zeiken hoor ;) Had al laten weten dat ik het niet relaxed vond, kwil ook geen langdurig vendetta veroorzaken xD

Ik wil niemand afzeiken, ik geef alleen mijn mening. Daarnaast had ik een reden om dit te zeggen: Ik wil deze zomer wel graag nogeens gaan vissen met Zeezout :P :P :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik wil niemand afzeiken, ik geef alleen mijn mening. Daarnaast had ik een reden om dit te zeggen: Ik wil deze zomer wel graag nogeens gaan vissen met Zeezout :P :P :P

Wahahahahaha is het goed als ik ook mee ga?

blowkonijn
Oldschool Grinder

Blowkonijn, je hebt je $10.75 terug.

En ik stort t gewoon weer terug naar je account, doorgaan met je toernooi :D

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Blowkonijn, je hebt je $10.75 terug.

En ik stort t gewoon weer terug naar je account, doorgaan met je toernooi :D

Done :D

NLDPeter
PokerStrategist

Probleem is dat met de deal van gekkegek hij 200% ROI moet draaien als de backers breakeven willen staan. Niet echt realistisch dus.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Oooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwww ik wil VISSEN!!!!!!

Veel te mooi weer om thuis te zitten. Tijd dat die makreel naar de kant komt :D :D:D

En natuurlijk moet de Gek erbij zijn! Wie moet ik anders uitlachen om zijn werptechniek? :D :D:D

(in gedachten zie ik nog steeds zijn enkele uren eerder gekochte hengel van de kade verdwijnen, nadat een snoekbaars hem te snel af was.... :D )

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
Probleem is dat met de deal van gekkegek hij 200% ROI moet draaien als de backers breakeven willen staan. Niet echt realistisch dus.

Dat is easy, tis maar 1 toernooi en ik denk als je itm bent, je al snel 200% roi hebt. Doe t ook niet voor t geld, maar gewoon voor de kick. En als dat ook nog eens een keer wat oplevert....... :D :D :D :D

Maarten84
PokerStrategist

Ga me er ook niet meer mee moeien.... succes, hopelijk ship je het.

Btw: heb mijn posts nog eens nagekeken en denk niet dat ik de gek heb zitten afkatten of eender wat, heb gewoon gezegd hoe de feiten zijn.. niet meer of minder.

Pinowww
Elite Grinder

Dat is easy, tis maar 1 toernooi en ik denk als je itm bent, je al snel 200% roi hebt. Doe t ook niet voor t geld, maar gewoon voor de kick. En als dat ook nog eens een keer wat oplevert....... :D :D :D :D

Ik zou niets meer zeggen, maar dit kan ik niet van mn kant laten gaan;

Dat is easy, tis maar 1 toernooi en ik denk als je itm bent, je al snel 200% roi hebt.

Voor wie het nog steeds niet weet.
POKER IS EEN SPEL WAAR JE OP DE LANGE TERMIJN MOET KIJKEN.

Dit is even off-topic, maar een opmerking die gemaakt moet worden.

DeKuip
Elite Grinder

Maar zodra je iemand eenmalig backt heb je het toch over een moment-opname. Ik snap dat het om de lange termijn gaat bij poker, maar in zo'n situatie is daar dan toch geen sprak gewoon? Het is gewoon een beetje gamblen wat je doet in de hoop dat iemand ITM komt. Of zie ik het nu verkeerd?

Oorspronkelijk gepost door Maarten84
Ga me er ook niet meer mee moeien.... succes, hopelijk ship je het.

Btw: heb mijn posts nog eens nagekeken en denk niet dat ik de gek heb zitten afkatten of eender wat, heb gewoon gezegd hoe de feiten zijn.. niet meer of minder.

Nee met dat afkatten hadden ze het denk ik over mij.

blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Pinowww

Dat is easy, tis maar 1 toernooi en ik denk als je itm bent, je al snel 200% roi hebt.

[/quote

Ik heb t ook maar over 1 keer, ben benieuwd hoe die t doet en t lijkt me leuk om een keer te zien hoe hij speelt op zo'n level. Zei al dat t voor de kick was, net zoals ik t leuk vind om snacht's naar jouw spel te kijken met de scoops. En een 10tje investeren maakt t net ietsje spannender nog. :D Zie dit dus ook niet als een lange termijn project, maar eenvoudig als een keer een gokje wagen. :P

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Pinowww

Ja, voor de mensen die 4vwo-wiskunde hebben gehad: Je moet kijken naar de verwachtingswaarde.
Ook al kun je in het leven beter naar de verwachte vreugde/geluk/lol kijken dan naar verwacht geld, maar als je het over winstverwachting hebt gaat het idd om de lange termijn.

Maargoed, 't kan ook een kick geven.

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Veel te mooi weer om thuis te zitten. Tijd dat die makreel naar de kant komt :D :D:D

En natuurlijk moet de Gek erbij zijn! Wie moet ik anders uitlachen om zijn werptechniek? :D :D:D

(in gedachten zie ik nog steeds zijn enkele uren eerder gekochte hengel van de kade verdwijnen, nadat een snoekbaars hem te snel af was.... :D )

Aaaah vandaar, die extra centjes zijn nodig voor een nieuwe hengel :D :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Aaaah vandaar, die extra centjes zijn nodig voor een nieuwe hengel :D :D

Wahahaha