Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Wat een verbazingwekkend topic is dit aan het worden.
Volgens mij biedt Gekkegek gewoon een deal aan: Take it or leave it. Het is simpel volgens mij. Ik zie dan ook niet het nut in van waarschuwingen, of mensen die DENKEN dat Gekkegek niet in staat is om systematisch winst te maken in deze toernooien. Het leuke is juist dat dit gezien kan worden als een soort van proef: Gekkegek scoort goed in HU-toernooien en wil eens ruiken aan het grotere werk. Het investeren in dit project is dan volgens mij ook meer iets van: Ik denk wel dat hij dat aankan en bovendien gun ik hem deze kans. Niets mis mee denk ik.
Daarnaast moet iedereen die iemand backt NOOIT en te nimmer uitgaan van winst. Natuurlijk heeft de ene persoon meer kans te winnen of te cashen dan een ander, maar een backingproject als deze gaat over slechts 1 toernooi. Hier kun je dan volgens mij wel berekeningen op gaan loslaten, imo heeft dit totaal geen nut. Het kan een supercash zijn of je kan verliezen, zoals gezegd is een backing voor 1 toernooi meer een loterij waaraan je meedoet qua winstverwachting. Ik denk dat daarom de "gun-factor" in deze deals een hogere prioriteit heeft.
Maargoed, genoeg gezegd: Succes Gekkegek en ik hoop dat ondanks alles je backingsproject nog door zal gaan en je een groot deel van de mensen hier de mond zal snoeren!!!
Dank je, calimero en blowkonijn!
Ook al hoeven jullie de rest niet voor mij af te zeiken hoor
Had al laten weten dat ik het niet relaxed vond, kwil ook geen langdurig vendetta veroorzaken
Als mensen me nog willen backen kunnen ze het laten weten op m'n blog. Misschien dat ik hem dan nog wel kan doen =D
Ben het overigens helemaal met ZZ's laatste post eens, Pino en Maarten