Ga naar het forum
$215 HU toernooi - ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] $215 HU toernooi - backdeal request

86 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
2,660 Weergaven
blowkonijn
Oldschool Grinder

Hoever was je nu met je backdeal? ben de tel ff kwijt :)

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Wahaahaaa 2

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Hoever was je nu met je backdeal? ben de tel ff kwijt :)

Zie blog ;)

HoofdVogel
Oldschool Grinder

lange thread, maar ik heb hem wel helemaal gelezen..

en wat hebben we vandaag geleerd:
1. afkatten??
blijkbaar een populair woord in NL, ik had er trouwens nog nooit van gehoord; maargoed ik kan me er nu wel iets bij voorstellen :D

2. iem. een oor aannaaien??
ook nog nooit van gehoord, gelukkig stond het in een zin en volgens mij betekent het hetzelfde als: iem. een kloot aftrekken, wat trouwens wel pijnlijker lijkt..

Deze post slaat trouwens nergens op, maar ik wou het gewoon effe kwijt..

ontopic: succes met je tornooi!

Jonkie76
PokerStrategist

Alleen al vanwege al het commentaar dat in deze thread wordt geflikkerd wil ik al mee doen met deze backing deal.
Ik heb slechts 45 dollar op Fullt Tilt staan, dus volgens mijn BR managemnt moet daar makkelijk 10,75 vanaf kunnen.. haha ;-)

Ik doe dus mee voor die $10,75 !!

Wat is je acocuntnaam op FT, dan stort ik vanavond me centen direct naar je account. Dit is gewoon vet kicken! We doen het gewoon voor de RUSH...

En vissen.. count me in...!! Heerlijk..
En mocht je shippen, dan is dat mooi meegenomen en dan trakteer je ons maar als we gaan vissen.

groet,

Jacob / Jonkie76

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Jonkie76
Alleen al vanwege al het commentaar dat in deze thread wordt geflikkerd wil ik al mee doen met deze backing deal.
Ik heb slechts 45 dollar op Fullt Tilt staan, dus volgens mijn BR managemnt moet daar makkelijk 10,75 vanaf kunnen.. haha ;-)

Ik doe dus mee voor die $10,75 !!

Wat is je acocuntnaam op FT, dan stort ik vanavond me centen direct naar je account. Dit is gewoon vet kicken! We doen het gewoon voor de RUSH...

En vissen.. count me in...!! Heerlijk..
En mocht je shippen, dan is dat mooi meegenomen en dan trakteer je ons maar als we gaan vissen.

groet,

Jacob / Jonkie76

Edit: Zie blog