Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

2pairbreaker

14 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,093 Weergaven
tjingz

Hallo mensen,
Ik had gisteren met een stack van $40 een hand van KJo achter de button, iedereen fold ik raise pre-flop $60c bb met een stack van $28 calt , flop AQ9 ik bet $1,36 bb calt $1,36 pot $4,10 turn 5 ik bet $2.96 bb calt weer pot $9,75 river 10 ik ga all-in met $35,10 bb calt en is all-in met $23 .
showdown , ik laat KJ zien en heb een straight van 10 tot A speler laat A10 zien en heeft two pair .
Ik win pot van $32,75
wat een lekker gevoel is dat om zoeen hand te winnen ,het was wel stom want pre-flop blufte ik en maakte c-bets in de hoop tog een een goede hit te maken ,vooral op de turn toen maakte ik een bet van $2,96 ik hit J dus eerlijk gezegt had ik niet veel outs toen ik daar een midpair gecombineerd met een gutshot straight draw had en riverde de 10 op de river dat maakte voor mij de nuts en er lagen maar 2 van de zelfde kleur op de board dus er was geen kans op flush dus ging ik maar all- in in de hoop dat hij calde en dat deed hij ook.Dit is niet wat ik mensen wil aanraden want ik had gewoon geluk want een raise tegen mij was gewoon fold.

Dont try this at home

Beantwoorden
Citeren
13 reacties
KillBZ
fortunewheel

in before ' cool story bro'

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

Thank you,
I had yesterday a sit&go $2.50 180 players, this hand i played is all most the same story but this is no cash game check the link below

<HTML><META HTTP-EQUIV="content-type" CONTENT="text/html;charset=utf-8">
<STRONG> http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/153755_BEA689CFB3 </STRONG>

And what happend again i win a lot of chips so i was 1e until the close the bubble i go all in 25k whit KK what do i see against my KK somone call me whit AA i lose directly 15k chips in that hand.So i still have 10k chips another hand i have AJ i go all in somone else open AA again hahaha leaved the tounament 22 place and win nothing

Beantwoorden
Citeren

Ha.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Oorspronkelijk gepost door tjingz
turn 5

vooral op de turn toen maakte ik een bet van $2,96 ik hit J

Ja was de turn nu een 5 of een J?

Wel even duidelijk zijn als je zulke spannende handen tot in detail beschrijft hè :coolface:

Beantwoorden
Citeren
tjingz Topicstarter
tjingz

Sorri de turn was een 5 foutje :D

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel

cool story bro

Beantwoorden
Citeren
noisecore

salad barg

Beantwoorden
Citeren
Sjors777

:D

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Oorspronkelijk gepost door noisecore
salad barg

:D

Beantwoorden
Citeren
Sokzel

Thank you,
I had yesterday a sit&go $2.50 180 players, this hand i played is all most the same story but this is no cash game check the link below

<HTML><META HTTP-EQUIV="content-type" CONTENT="text/html;charset=utf-8">
<STRONG> http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/153755_BEA689CFB3 </STRONG>

And what happend again i win a lot of chips so i was 1e until the close the bubble i go all in 25k whit KK what do i see against my KK somone call me whit AA i lose directly 15k chips in that hand.So i still have 10k chips another hand i have AJ i go all in somone else open AA again hahaha leaved the tounament 22 place and win nothing

Mja probeer eens een derde taal, anders dan het engels of het nederlands, misschien dat je die beter beheerst. :D

Beantwoorden
Citeren
Plompoker

Problem grammatica? :coolface:

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Dafuq did I just saw, that hand :D

Beantwoorden
Citeren