Hallo mensen,
Ik had gisteren met een stack van $40 een hand van KJo achter de button, iedereen fold ik raise pre-flop $60c bb met een stack van $28 calt , flop AQ9 ik bet $1,36 bb calt $1,36 pot $4,10 turn 5 ik bet $2.96 bb calt weer pot $9,75 river 10 ik ga all-in met $35,10 bb calt en is all-in met $23 .
showdown , ik laat KJ zien en heb een straight van 10 tot A speler laat A10 zien en heeft two pair .
Ik win pot van $32,75
wat een lekker gevoel is dat om zoeen hand te winnen ,het was wel stom want pre-flop blufte ik en maakte c-bets in de hoop tog een een goede hit te maken ,vooral op de turn toen maakte ik een bet van $2,96 ik hit J dus eerlijk gezegt had ik niet veel outs toen ik daar een midpair gecombineerd met een gutshot straight draw had en riverde de 10 op de river dat maakte voor mij de nuts en er lagen maar 2 van de zelfde kleur op de board dus er was geen kans op flush dus ging ik maar all- in in de hoop dat hij calde en dat deed hij ook.Dit is niet wat ik mensen wil aanraden want ik had gewoon geluk want een raise tegen mij was gewoon fold.
Dont try this at home