Op dit moment bezig:) U kunt mij vinden op Pokerstars onder de naam Trifé, of op skype (trifen22) Let's ship!
7 en 8 handed
Officieël short stacked in een, liep in de BB met AK tegen BTNs AA op..
Op dit moment bezig:) U kunt mij vinden op Pokerstars onder de naam Trifé, of op skype (trifen22) Let's ship!
7 en 8 handed
Officieël short stacked in een, liep in de BB met AK tegen BTNs AA op..
6 handed in 1 nu, geen actie op QQ bij de shortstack
weer gedubbeld bij de short! nu weer een redelijke stack! andere chiplead!
beide 6 handed nu, het toernooi waar ik short stack was sta ik nu weer 2de:) andere nog steeds chiplead
5 handed en stack uitgebouwd bij het chiplead toernooi, bijna 100k:)
4 handed met een grote chiplead (150k, nummer 2 is 50k) andere is 5 handed en krijg weinig kaarten om mee te spelen en de BB verdedigd veel dus is het moeilijk om chips te jatten.
breakje nu. In het toernooi waar ik shortstack was sta ik nu tweede, met een tiltende donks rechts van me met het dubbele van mij (60k/120k) De anderen hebben 60 en 30k. Deze man zit al heel het toernooi te whinen, en ging toenet weer huilen toen ik een straight riverde (waarmee hij me chipleader maakte) Daarna riverde hij een gutshot voor de chiplead.
Toenet liet hij me JJ folden door zijn ongeopende SB te limpen en op mijn raise te shoven. Moeilijke beslissing maar ik denk dat folden het beste was.
Andere toernooi ga ik echt heel goed, zeer goede kans op een takedown. ONE TIME!
Tiltende donk tilt nu waarschijnlijk nog harder nadat ik hem een grote een grote pot door de neus boorde
3 handed!
200k /30k/30k
en dan river je trips en maakt tiltende donk weer een gutshot.
chiplead verloren, A7 squeeze went wrong. Op de turn pakte ik nog een flushdraw maar het mocht niet baten, zit Heads-up met een 60k achterstand.
had M all in op 60/40 (ik favoriet) maar hij hit. we staan weer gelijk.
heb weer een gaatj 165/100k
meneer begint als een mongool te shoven en dan loop ik tegen een cooler aan. 50k left.. wordt moeilijk
balen, 2de. goed voor 216 en 144. Mooie cash van $360!
screenshots komen morgen