Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 8$ verlies

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
375 Weergaven

Ik heb eergister een topic gepost met het feit dat ik tilt was geraakt en daarom stom veel geld had verspeeld. Op dat moment stond ik nog op 38 dollar.

Vandaag ben ik er terug serieus aan begonnen, maar ben op dit moment ook 8$ verloren, ik ben geen 1 keer 'tilt' geraakt als je het zo mag noemen. Op dit moment heb ik dus nog maar 30 $ en dat is niet erg veel.

Ik was begonnen met te shortstacken op 10NL zoals de strategy guide beschrijft, maar na die 8$ die ik ben verloren weet ik niet meer of dat wel de beste strategie is die ik kan volgen. Ik wil niet op 0 komen te staan want dan is het dus voorbij :P

Ik ben trouwens ook begonnen met het posten van handen etc. Maar vandaag ben ik weer 8$ kwijt door wel serieus te spelen.

Dus daarom vraag ik jullie raad welke limiet en welke strategie ik best kan volgen.

Alvast bedankt

5 reacties
shevas7
Oldschool Grinder

je kan het beste spelen wat je graag speelt, of waar je het beste in bent. Lees de artikelen door en dan kun je wel zien welke limiet je kan spelen om je aan een goed BRM te houden.

En aan de handjes te zien die je gepost hebt zou ik je aanraden de SSS guide nog eens te lezen, ik heb hte gevoel dat je het nog niet helemaal begrepen hebt. Je speelt volgens mij veel te veel handen die je eigenlik preflop zou oeten folden, en dan werkt de strategy niet meer.

gewoon BSS NL 2 gaan spelen. je hebt er niet helemaal de bankroll voor, maar dit is wel het meest 'safe'. is sowieso wel een stuk minder variance gevoelig dan SSS, zolang je je gewoon aan de starthanden kaart van de BSS houdt..

SSS ben je toch ook regelmatig aan het flippen, terwijl je bij de BSS wat behoudender speelt.

''Tight is right'' zeker op de micro's..

Succes!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dat had ik ook door. Maar het is zo moeilijk om uw buyin gewoon door de big blinds te laten opslorpen. Want dat is uiteindelijk wat er gebeurd. Meestal als ik dan eens een keer AK of AA of KK of dergelijke krijg raise ik 4x BB en 1x bb per ingekomen speler, maar dan fold gewoon iedereen.

Ik zal het eens proberen exact op te volgen!

noisecore
Oldschool Grinder

Op NL10 zitten al een beetje meer regulars dan op NL2 en NL5 als ze een shortstacker zien raisen gaat er een alarmbel rinkelen. op zijn minst toch bij mij ?(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Kben nu even NL2 aan het spelen bigstack terug, kijken hoe dat gaat, tot nu toe redelijk, 50 cent winst, das niet zo veel maar toch behoorlijk uiteindelijk. Voorlopig blijf ik dit doen.