En eerst hand na de pause eruit
Het leek mij een goede call, maar daarover mogen jullie oordelen....
603e
sry folks
En eerst hand na de pause eruit
Het leek mij een goede call, maar daarover mogen jullie oordelen....
603e
sry folks
Natuurlijk bestond de kans op die A2, maar ik denk dat ik top-pair + FD daar niet weg kon leggen. Pak je die hand, dan zit je diep in het toernooi.
morgen zal ik hem posten.
Laatste hand: (nu ff geen zin in converten hoor, morgen zet ik hem netjes in het forum
)
PokerStars Game #32962069484: Tournament #195157341, $50+$5 USD Hold'em No Limit - Level VIII (150/300) - 2009/09/17 22:01:28 WET [2009/09/17 17:01:28 ET]
Table '195157341 71' 9-max Seat #1 is the button
Seat 1: chipscreen (10945 in chips)
Seat 2: eduardodufas (13255 in chips)
Seat 3: Sojaboon (9340 in chips)
Seat 4: nige1603 (17640 in chips)
Seat 5: 99NvrLosez (4675 in chips)
Seat 6: WRC0LLINS (10510 in chips)
Seat 7: Smith-O_weed (5515 in chips)
Seat 8: pokerwiskrs (4364 in chips)
Seat 9: Alkatraxxx (23535 in chips)
chipscreen: posts the ante 25
eduardodufas: posts the ante 25
Sojaboon: posts the ante 25
nige1603: posts the ante 25
99NvrLosez: posts the ante 25
WRC0LLINS: posts the ante 25
Smith-O_weed: posts the ante 25
pokerwiskrs: posts the ante 25
Alkatraxxx: posts the ante 25
eduardodufas: posts small blind 150
Sojaboon: posts big blind 300
HOLE CARDS
Dealt to Sojaboon [Kh 5h]
nige1603 has timed out
nige1603: folds
nige1603 is sitting out
99NvrLosez: folds
WRC0LLINS: folds
Smith-O_weed: folds
nige1603 has returned
pokerwiskrs: folds
Alkatraxxx: folds
chipscreen: folds
eduardodufas: calls 150
Sojaboon: checks
FLOP [3h 5c 4h]
eduardodufas: bets 600
Sojaboon: raises 1200 to 1800
eduardodufas: raises 11130 to 12930 and is all-in
Sojaboon: calls 7215 and is all-in
Uncalled bet (3915) returned to eduardodufas
TURN [3h 5c 4h] [Qc]
RIVER [3h 5c 4h Qc] [7s]
SHOW DOWN
eduardodufas: shows [Ad 2c] (a straight, Ace to Five)
Sojaboon: shows [Kh 5h] (a pair of Fives)
eduardodufas collected 18855 from pot
SUMMARY
Total pot 18855 | Rake 0
Board [3h 5c 4h Qc 7s]
Seat 1: chipscreen (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: eduardodufas (small blind) showed [Ad 2c] and won (18855) with a straight, Ace to Five
Seat 3: Sojaboon (big blind) showed [Kh 5h] and lost with a pair of Fives
Seat 4: nige1603 folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: 99NvrLosez folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: WRC0LLINS folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: Smith-O_weed folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: pokerwiskrs folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: Alkatraxxx folded before Flop (didn't bet)
Doe morgen de storm van kritiek maar hoor, dan post ik de handen
Mwah, kweenie. Met two pair had ik feitelijk minder kans dan met die FD erbij. Alleen op de 5 zou ik nooit callen, gezien de straightmogelijkheden. Ik denk dat een fold uiteindelijk misschien wel de betere optie was, maar zie de call in eerste instantie ook niet als slecht. Er zit ook een aardig percentage blufmogelijkheid van hem in, denk ik.
Maar ik moet er morgen eerst eens goed naar kijken.
Ik vind het wel een interessante hand eigenlijk.
Gewoon de perfecte setup. Alleen fold preflop(kan niet) of allin/hele grote raise preflop was je er misschien onderuit gekomen.
Ik heb het idee dat ik vooral in het begin nog niet goed heb gespeeld. Misschien toch wat zenuwen of zo.
Kreeg in het eerste uur 10x een pocket, maar kon er weinig mee. Ik merkte dat ik daar aan moet werken. Goed, er zat wat pech bij (en een keer een lekkere dubbel), maar feit is dat ik niet goed wist wat ik ermee moest.
Ik ga hier dan ook handen van posten en proberen uit te vinden hoe ik deze handen beter kan spelen.
Een aantal andere situaties heb ik denk ik wel weer goed gespeeld en algemeen ben ik toch niet ontevreden voor dit eerste toernooi. 603/1954 is niet bijzonder, maar ik kwam toch leuk terug van dat slechte begin en had ver kunnen komen wanneer ik de laatste hand had gehit.
Voor 'had' koop je echter niets, dus hoop ik morgen op goede reacties wanneer ik mijn handen ga posten.
In ieder geval vond ik dit toernooi hoop bieden voor de toekomst. Ik ben niet gaan freezen om ITM te komen (wat ik vroeger wel deed) en durfde te spelen om ver te komen. Nu nog leren om met die lastige lage pairs en 3-bets om te gaan.
Zeezout
Gewoon rammen, fuck the bubble, fuck itm, die finaletafel is waar t echt om draait
Hey Zeezout gebruik je ook stats misschien? Al is het alleen maar om de calling stations wat makkelijker in de gaten te houden (nu zul je dat zelf aan de tafel wel doen misschien).
Ik speel zelf redelijk aggro...of push / fold met zo'n M als dat jij en je tegenstander had tijdens de laatste hand.
Ik zou iig de gehitte 5 niet echt meerekenen als toppair gezien paartjes ook in zijn range zitten en de lage paartjes voor hem een set, of straight mogelijkheden vormen en de hogere jou beat hebben.
Maar idd... de FD lag er verleidelijk bij.
Tot het volgende toernooi..(en ben benieuwd naar die andere handjes van je).
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
callen in deze situatie met two pair of hoger
zie ik nu pas die FD, Pair + FD, is voldoende om de all in te callen, aggreesief gespeeld, dus goed gespeeld
Humpffff....wil ik een video inspreken, blijkt het geluid uit de microfoon zo ongeveer een kruising tussen het krassen van een kraai en een versleten wasdroger....
Ik ga toch eerst maar even een microfoon halen zometeen...
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Humpffff....wil ik een video inspreken, blijkt het geluid uit de microfoon zo ongeveer een kruising tussen het krassen van een kraai en een versleten wasdroger....Ik ga toch eerst maar even een microfoon halen zometeen...
Ik had zelf ook problemen met m'n headset toen ik wou beginnen met video's maken. Uiteindelijk besloten een Microsoft LifeChat LX-3000 te halen, en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Hij zit heel fijn, hij dempt het omringende geluid om je heen goed af (vooral handig voor gamen, maar ook als je je wilt focusen op geluid in het algemeen) en de kwaliteit is echt top.
En was niet zo heel duur ook
Pfffffffff..........
Je vrouw mee de stad in nemen is een dure hobbie
En ook een tijdrovende
Hopelijk kan ik vanavond die handen posten.
Maar goed, soms zijn dure hobbies tegelijkertijd ook leuk
Heb in ieder geval een leuke microfoon gevonden. Nou hopen dat alles werkt
2nd nuts flushdraw + overcard = nuts
Auto broke. Jammer dat je net tegen een straight zit maar zelfs dan heb je nog ~33% equity ofzo met je flush.