Ik weet zelfs niet hoe deze stijl van jurk/kleedje heet, maar hier is mijn stijltip voor de volgende maanden.
NEEN, NIET AANDOEN
GEWOON NEEN
Met dank,
de heteroseksuele mannen in de wereld

Ik weet zelfs niet hoe deze stijl van jurk/kleedje heet, maar hier is mijn stijltip voor de volgende maanden.
NEEN, NIET AANDOEN
GEWOON NEEN
Met dank,
de heteroseksuele mannen in de wereld
In tegenstelling tot zo'n tokkielegging, kan je em bij deze kledij wel makkelijk all in schuiven
Kledingtip: zo kort, bloot en hoerig mogelijk, tenzij je de complete macdonalds menukaart uit je hoofd kent, dan is een boerka verplicht
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
In tegenstelling tot zo'n tokkielegging, kan je em bij deze kledij wel makkelijk all in schuiven![]()
Kledingtip: zo kort, bloot en hoerig mogelijk, tenzij je de complete macdonalds menukaart uit je hoofd kent, dan is een boerka verplicht
![]()
*zucht*
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
In tegenstelling tot zo'n tokkielegging, kan je em bij deze kledij wel makkelijk all in schuiven![]()
![]()
*zucht*
![]()
Ach gadverdamme, je gaat me toch niet vertellen dat t andersom moet?
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
![]()
*zucht*
![]()
Ach gadverdamme, je gaat me toch niet vertellen dat t andersom moet?
![]()
Blow ik ben het eens met je eens!!!
Is dat geen prestatie
en idd nonnemingere , het is echt niet mooi, wel leuk dat alleen mannen hier op reageren
yeh , de vrouwen gaan hun net gekochte koopjes vlug wegsteken als ze deze topic geleze hebben:D
Ik snap niet wat deze kleedjes gemeen hebben. Een tshirt-kleed, een babydolletje en een raar soort kleed-vestje.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ik snap niet wat deze kleedjes gemeen hebben.
Het zijn allemaal kleedjes en ze zijn allemaal lelijk
Ik snap niet wat deze kleedjes gemeen hebben. Een tshirt-kleed, een babydolletje en een raar soort kleed-vestje.
![]()
Voor de mannelijke kijker zien ze er allemaal hetzelfde uit.
Oorspronkelijk gepost door eruk
Ik vind dit wel sexy
FU stop deel van het probleem te zijn en wordt deel van de oplossing
![]()
tip: twee dingen die ze NIET gemeen hebben
Tits en ass
Die kleren zijn gewoon verschrikkelijk. Foto 2 van mijn Opening Post is Sophia Bush.
Die kan er ook zo uit zien mits wat betere levenskeuzes.

Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Die kleren zijn gewoon verschrikkelijk. Foto 2 van mijn Opening Post is Sophia Bush.
Die kan er ook zo uit zien mits wat betere levenskeuzes.
dacht op foto 2 dat ze zwanger was, toch strak in het pak:)
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
![]()
haha die ziet er uit alsof ze net het ziekenhuis uit komt lopen waar ze nog van die halfpapieren pakjes aan moeten