Waarschijnlijk wel BLOW
sumoworstel tegen blow NICE.
ik ben er bij.
Voor zo ver ik nu heb kunnen checken moet het allemaal geen probleem zijn ik dubbel check het morgen nog een keer maar ik zo 1,2,3 geen reden waarom ik niet zou kunnen. Maar ik dubbel check mijzelf morgen nog eens omdat ik mezelf ken.
Oorspronkelijk gepost door Armed4Fun
sumoworstel tegen blow NICE.ik ben er bij.
Voor zo ver ik nu heb kunnen checken moet het allemaal geen probleem zijn ik dubbel check het morgen nog een keer maar ik zo 1,2,3 geen reden waarom ik niet zou kunnen. Maar ik dubbel check mijzelf morgen nog eens omdat ik mezelf ken.
Ik heb geen pak nodig
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Echt vreemd, als ik er op klik via google doet ie t prima. Meer mensen die er last van hebben?
jep,
Bij xpload doet ie t nu, misschien even later nog eens proberen.
jep (in de zin van hij doet het
)
Als iedereen ook nog even aan geeft, hoe hij/zij wil komen, dan kunnen we misschien nog een carpool op starten. Daardoor wordt t milieu minder belast (niet dat me dat boeit) en t wordt nog goedkoper.
Omdat taurus ons niet een aparte zaal kon garanderen, heb ik een andere locatie met andere activiteiten geregeld.
vond het vorige voorstel eigenlijk veeel beter, raar dat ze geen zaal kunnen garanderen?
Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
Omdat taurus ons niet een aparte zaal kon garanderen, heb ik een andere locatie met andere activiteiten geregeld.
vond het vorige voorstel eigenlijk veeel beter, raar dat ze geen zaal kunnen garanderen?
Ik ook, zeker na een telefonische toezegging en gisteren daar te zijn geweest om alles vast te leggen. Denk dat t voor hun meer opbrengt, als ze meer man in de zaal kunnen proppen. En aangezien ze meerdere boekingen al hadden staan en ze van te voren weten dat t in mei op zaterdagen toch wel altijd stampvol zit, vonden ze t idee om 1 zaal op te geven voor een pokertoernooi waarschijnlijk minder rendabel. Tis niet anders helaas. Kan t van hun kant uit ook wel een beetje begrijpen, want als je moet kiezen tussen 50 zittende pokeraars of 300 zuipende en hossende mensen....brengt t laatste toch meer op.
Ps. Maar je komt wel?
Ps. Maar je komt wel?
wss niet, maar wie weet verander ik nog van gedacht voor 1mei
buyin is ook wat laag om reiskosten te dekken..
(voor je vorig voorstel ging ik zeker komen met 3personen
)
Dude.... die buy-in kan de reden niet zijn, want die verlies je aan de golden Zeezout......
Oorspronkelijk gepost door HoofdVogel
Ps. Maar je komt wel?wss niet, maar wie weet verander ik nog van gedacht voor 1mei
![]()
buyin is ook wat laag om reiskosten te dekken..(voor je vorig voorstel ging ik zeker komen met 3personen
)
Ik neem aan dat er ook cashgames gespeeld gaan worden, door degenen die er snel uit liggen. Dan kunnen jullie daar jezelf uitleven
Spreek me anders ff aan op skype....
Hier nog geen volmondig yes maar zit er ook zwaar aan te denken.
Enige wat me tegenhoud zijn ouders (nou ja tegenhouden ♠_evil: ) waarvan ik gezeur verwacht als ik zeg dat ik met een stel vreemde pokerspelers dagje uit ga.
Kom bij Xpload uit de buurt (Druten) dus misschien kunnen wij iets regelen, ben toch geen grote drinker. Maar weet nog niet hoe en of ik kom.
Neem aan dat het deelnemersveld onbeperkt is en ik dus nog tegen eind van maand knoop helemaal door kan hakken?
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hier nog geen volmondig yes maar zit er ook zwaar aan te denken.Enige wat me tegenhoud zijn ouders (nou ja tegenhouden ♠_evil: ) waarvan ik gezeur verwacht als ik zeg dat ik met een stel vreemde pokerspelers dagje uit ga.
Kom bij Xpload uit de buurt (Druten) dus misschien kunnen wij iets regelen, ben toch geen grote drinker. Maar weet nog niet hoe en of ik kom.
Neem aan dat het deelnemersveld onbeperkt is en ik dus nog tegen eind van maand knoop helemaal door kan hakken?
dan zeg je dat dus niet.
Homo sapiens non urinat in ventum ^:°
Mochten er meer mensen vanuit het Noorden langs de regio Nijmegen komen, laat het even weten. Ik heb zelf geen auto noch rijbewijs, dus als ik zelf ga is het met de trein, maar als ik met iemand mee terug kan rijden besparen we weer een hotelovernachting
Ik kom vanuit nieuwegein/utrecht met de auto, kan onderweg ook wel mensen oppikken. Spreek me maar een keer aan via skype.
ik kom volgens mij langs nijmegen
Oorspronkelijk gepost door Armed4Fun
sumoworstel tegen blow NICE.ik ben er bij.