Ga naar het forum
Blow's pokerevent 2...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Blow's pokerevent 29 mei

250 Berichten
46 Gebruikers
0 Reacties
20.4 K Weergaven
HannesNL
Elite Grinder

Ik blijf gewoon bij jou slapen blow. Maak ik ontbijt op bed :D

Mag mevrouw blow op de bank :heart:

Oorspronkelijk gepost door HannesNL

Waarom op de bank? ;)

blowkonijn Topicstarter
blowkonijn
Oldschool Grinder

Kheb t huis, bedden, banken enz enz al vol, dus dat gaat lastig worden. Ik kan wel even kijken voor een goedkoop pensionnetje, als jullie de hotels te duur vinden. Een kamer in t van der valk en campanile zit tussen de 50 en 175 euro (bruidssuite, erg mooi, maar heb ik met mevrouw blow al een beetje afgeragd, en als ik jullie was zou ik de gordijnen daar maar niet aanraken :D). Ben ook iets aan t regelen met een pensionnetje, maar daar meld ik zo meer over.

blowkonijn Topicstarter
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hier nog geen volmondig yes maar zit er ook zwaar aan te denken.

Enige wat me tegenhoud zijn ouders (nou ja tegenhouden _evil: ) waarvan ik gezeur verwacht als ik zeg dat ik met een stel vreemde pokerspelers dagje uit ga.

Kom bij Xpload uit de buurt (Druten) dus misschien kunnen wij iets regelen, ben toch geen grote drinker. Maar weet nog niet hoe en of ik kom.

Neem aan dat het deelnemersveld onbeperkt is en ik dus nog tegen eind van maand knoop helemaal door kan hakken?

VREEMDEN????? Wat ben jij nou voor moderator???? Je kent ons toch bijna allemaal? En je hebt nog tot 1 mei om je in te schrijven, dus je kan je ouders nog overhalen :D :D

blowkonijn Topicstarter
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Tjoeny
Koningsidee!!!!
Ik moet even kijken of ik kan met studentenvereniging shit :(

Prioriteiten stellen!!!!! :D :D :D

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

_cool:

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Enige wat me tegenhoud zijn ouders (nou ja tegenhouden _evil: ) waarvan ik gezeur verwacht als ik zeg dat ik met een stel vreemde pokerspelers dagje uit ga.

Kom bij Xpload uit de buurt (Druten) dus misschien kunnen wij iets regelen, ben toch geen grote drinker. Maar weet nog niet hoe en of ik kom.

Neem aan dat het deelnemersveld onbeperkt is en ik dus nog tegen eind van maand knoop helemaal door kan hakken?

VREEMDEN????? Wat ben jij nou voor moderator???? Je kent ons toch bijna allemaal? En je hebt nog tot 1 mei om je in te schrijven, dus je kan je ouders nog overhalen :D :D

Hmmmm, een beetje vreemd zijn we toch echt wel, al is het alleen al omdat we allemaal al totaal niet sporen.... :D

blowkonijn Topicstarter
blowkonijn
Oldschool Grinder

Pensionnetje had nog maar 3 2persoonskamers vrij op die datum a 50 euro per kamer. Als jullie er geen probleem van maken om samen op een kamer te slapen, komt dat dus neer op 25 euro pp. Voor vdvalk betaal je iets meer, als ik t goed herinner iets varieren de prijzen daar van 60 tot 175 en campanile was geloof ik vanaf 45 euro, al is dat voor 1 persoon. Twee persoonskamer was vanaf 60 euro als ik t me goed herinner. Als er veel mensen zijn die een hotel willen boeken, kan ik eventueel kijken of we groepskorting kunnen krijgen, maar dan moet je dat hier er even bij vermelden. :D

Twisted1984
Elite Grinder

Venlo zo ver weg :P

Yoghi
BlackMember

Dude, vraag aan je ouders of de oppas meegaat ofzo

blowkonijn Topicstarter
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Venlo zo ver weg :P

Valt toch wel mee? :D

blowkonijn Topicstarter
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Wel ff lid van pokerstrategy maken dan :D

Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Yoghi

Wel ff lid van pokerstrategy maken dan :D

Maar dat heeft met gokken te maken, weet niet of dat wel mag van zijn ouders.

je bent toch boven de 18 ^^. Dan mag je toch zeker zelf wel die beslissing maken.

Pieter1960
PokerStrategist

Wat dacht je er van dat Blow en zijn vrouw gewoon op het bankie gaan, immers zijn die nep Limbooos toch erg gastvrij.. :evil:

blowkonijn Topicstarter
blowkonijn
Oldschool Grinder

Yoghi
BlackMember

Joran _thumbsup: hoop dat wanneer ik nog eens naar Macau ga hij ook weer van de partij is.

blowkonijn Topicstarter
blowkonijn
Oldschool Grinder

Ben net naar cafezaal t Ven geweest om alle afspraken duidelijk vast te leggen. De zaal is zelfs geopend to 4.00 snachts voor de echte nachtbrakers en we hoeven niet bang te zijn dat er afgebeld wordt ivm met andere groepen. De eigenaren zelf worden ook lid van pokerstrategy. :D :D Hi mensen, welkom op de site!!!!! :D :D

dustje
Elite Grinder

zit er een max aan het aantal inschrijvingen? ergo, moet ik snel zijn of kan ik me als ik voor de 1ste mei ben sowieso nog inschrijven???

blowkonijn Topicstarter
blowkonijn
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door dustje
zit er een max aan het aantal inschrijvingen? ergo, moet ik snel zijn of kan ik me als ik voor de 1ste mei ben sowieso nog inschrijven???

Je kan je tot 1 mei inschrijven (want dan moet ik t aantal personen door geven) dus je hebt nog tijd. Khad zelf 50 personen in gedachten, maar kan t natuurlijk altijd opschroeven, als blijkt dat er veel meer mensen mee willen doen. Er past zeker 200 man in de zaal, dus dat zal geen probleem worden. Belangrijkste is dat t inschrijfgeld voor 1 mei binnen is dus bij mystique4all!

Alleen om het pokeren leuk te houden in 1 avond/nacht zonder er een superturbo van te maken is veel meer dan 50 man niet aan te raden.

Even een v.b. rekensommetje LET OP ik weet nog niet wat blowkonijn aan gaat houden dus is slechts ter voorbeeld

50 spelers a 3000 chips
150000 chips in het spel
Zal het toernooi afgelopen zijn rondom een BB van 9000/15000
Dit is bij een gemiddeld blindstructuur level 20/21 minimaal.
Een live level van 20 minuten , wat toch wel minimaal is om een vriendelijk pokerspel te behouden.
Dus reken maar uit dit duurt minimaal 7 uur.