Ga naar het forum
BOTD 18/01 Railthre...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] BOTD 18/01 Railthread: No frenchie takes our money!

327 Berichten
40 Gebruikers
0 Reacties
13.5 K Weergaven
marcelhermus
Oldschool Grinder

marcelhermus aanwezig :D

tevens nickname

willemrules
Elite Grinder

ja DrPingu dat is goed mijn nick op pokerstars is : willemrules

geld is overgemaakt : heb 6 dollar gestuurd halve dollar voor de moeite :)

Oorspronkelijk gepost door Revenem
We kregen meer informatie dan dat we normaal kregen bij deze backdeal, en waren dan ook in staat een betere +EV beslissing te maken. Eigenlijk bewijst dit alleen maar hoeveel we hier al hebben opgestoken :D

Dank voor het ticket, mijn pokerstars nick is Kaiouta. Ik heb vorige week de smaak te pakken gekregen en er zat volgens mij meer in. Daar wil ik dan ook voor gaan de komende weken, liefst deze week al :D

LOL

Dat is nog eens een goede beredenatie!!!

Dankje wel voor de backdeal :)

Mijn nickname = DiKkieDIKnr1

Zeer vrijgevig om uit eigenzak backdeals te betalen!!
Bedankt voor de kans :)

remmetje
PokerStrategist

Bac66 en petjep1 zijn erbij
EN pokerstrategy radio

Marple08
Oldschool Grinder

Tx Elias, echt tof van je!!!

Ik doe ook mee: MsMarple66

DrPingu
Oldschool Grinder

het is verzonden willemrules

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas

Oorspronkelijk gepost door Deltathree

Oorspronkelijk gepost door willemrules
is er hier iemand die mij 5,50 dollar op pokerstars kan geven ? zodat ik kan meedoen :P ik geef je 5, 50 terug op full tilt ?

Ja dat wil ik hier ook wel-> als er iemand dit zou kunnen doen 't zou nice zijn :D

I want your nicknames!
Mijne op Full Tilt is: EliasVeritas

Nice! De Mijne is Hysth , mijn pokerstars nick is ook Hysth

Ik zend je dan de 5.5$ op FT en jij zend me de 5.5$ op Stars??

== NICE! alvast bedankt :)

willemrules
Elite Grinder

ik heb het ontvangen :D

En ben ingeschreven voor het tornooi

pokerstars nick : willemrules

lets ship this !

EliasVeritas Topicstarter
EliasVeritas
Oldschool Grinder

is er hier iemand die mij 5,50 dollar op pokerstars kan geven ? zodat ik kan meedoen :P ik geef je 5, 50 terug op full tilt ?

Ja dat wil ik hier ook wel-> als er iemand dit zou kunnen doen 't zou nice zijn :D

I want your nicknames!

Been there, done that!

I want your nicknames!

Been there, done that!

Mijn 5.5$ is net verzonden! Bedankt man!

En sorry ivm die 90 posts. Ik was ervan overtuigd dat ik mijn postcount van 30 --> 180 zag gaan door die thread alleen... maar dan zal ik (of jij :D) wel mis zijn.

Ciao :)

ff dom doen hoor, maar heb ik in mijn post voldoende info verstrekt om de backdeal te ontvangen op pokerstars?

Orodin
PokerStrategist

Ik baal als een stekker, maar kan onvoorzien niet meedoen in het toernooi vanavond.

Hoe kan ik dit oplossen? Is het echt een ticket voor de 15k, of is het $5,50 om zelf mee in te schrijven?

Indien het een ticket is, zou ik graag vernemen hoe dit evt. opgelost kan worden van iemand :)

Alvast bedankt, en ik BAAAAL dat ik niet mee kan doen. Ik had niet verwacht ITM te komen, maar het zou hele goeie ervaring zijn geweest.

Greetz en voor wie wel mee kan doen vanavond:veel suc6!

Orodin

selgae
PokerStrategist

he elias als iemand niet zijn back komt opeisen wil ik die wel overnemen scheelt je weer geld :D

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Ik baal als een stekker, maar kan onvoorzien niet meedoen in het toernooi vanavond.

Hoe kan ik dit oplossen? Is het echt een ticket voor de 15k, of is het $5,50 om zelf mee in te schrijven?

Indien het een ticket is, zou ik graag vernemen hoe dit evt. opgelost kan worden van iemand :)

Alvast bedankt, en ik BAAAAL dat ik niet mee kan doen. Ik had niet verwacht ITM te komen, maar het zou hele goeie ervaring zijn geweest.

Greetz en voor wie wel mee kan doen vanavond:veel suc6!

Orodin

Het ticket is inderdaad specifiek voor het toernooi dat we vanavond allemaal samen spelen Orodin. Het is heel jammer dat je niet kan meedoen inderdaad! Helaas is daar niet veel aan te doen. Ik hoop dat je komende week opnieuw meedoet met de opgave, en dan krijg je alvast een streepje voor, maar tegen niemand zeggen ;).

Ik doe nu dus officieel mee:

Hysth op pokerstars!

See you Heads-Up!

Ik ben er vanavond bij, zij het op eigen kosten.

Nick=Epirure

Orodin
PokerStrategist

Is mijn inschrijving eventueel aan te bieden aan iemand anders? Als we daar bijv een backdeal van kunnen maken, zou dat misschien een optie zijn. De kosten zijn $5,50. Als degene die het toernooi van me overneemt nou sowieso de helft naar mijn account stort (dus $2,75) en de helft van de winst, proberen we het volgende week opnieuw vanaf nul.

Is dit mogelijk? Is het een idee?

Greet,
O.:spade:

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Is mijn inschrijving eventueel aan te bieden aan iemand anders? Als we daar bijv een backdeal van kunnen maken, zou dat misschien een optie zijn. De kosten zijn $5,50. Als degene die het toernooi van me overneemt nou sowieso de helft naar mijn account stort (dus $2,75) en de helft van de winst, proberen we het volgende week opnieuw vanaf nul.

Greet,

Haha leuk geprobeerd :D. Neen ff serieus, we geven je een backdeal omdat je dat toernooi zou kunnen meespelen, als dat niet lukt is dat jammer voor me, maar dan heb je ook geen recht op het geld ofzo.

Je gratis ticket gaat nu gewoon naar iemand anders, en dat is dan al iemand minder die ik een backdeal moet geven. :)

selgae
PokerStrategist

Greet,

Haha leuk geprobeerd :D. Neen ff serieus, we geven je een backdeal omdat je dat toernooi zou kunnen meespelen, als dat niet lukt is dat jammer voor me, maar dan heb je ook geen recht op het geld ofzo.

Je gratis ticket gaat nu gewoon naar iemand anders, en dat is dan al iemand minder die ik een backdeal moet geven. :)

Voel me geroepen