Sorry dat ik dit topic spam maar dit is mijn eerste keer dat ik een backdeal ontvang.
Hoe werkt het pcies en tijds indicatie voor de tickeT?
Ben vanplan itm te komen namelijk
hihihi
Sorry dat ik dit topic spam maar dit is mijn eerste keer dat ik een backdeal ontvang.
Hoe werkt het pcies en tijds indicatie voor de tickeT?
hihihi
Okay, np. Het was overigens geen poging om er wat uit te slepen ofzo, meer om te kijken wat wel en niet mogelijk is in zon situatie (ik ken de regels nog niet zo goed, doe pas net een maandje mee hier, lol).
Maar prima, ik hoop dat degene die mijn ticket krijgt heel ver komt en flink shipt. Volgende keer beter.
Thanks voor je uitleg Elias :)!!
Ciao!
Orodin
Oorspronkelijk gepost door feinherb
Sorry dat ik dit topic spam maar dit is mijn eerste keer dat ik een backdeal ontvang.Hoe werkt het pcies en tijds indicatie voor de tickeT?
hihihi
Een vraag stellen is toch helemaal geen SPAM man!
Je nickname op pokerstars is inderdaad voldoende info om je backdeal te ontvangen. Die ontvang je normaalgezien nog binnen het uur.
Daarna moet je je registreren voor de 15k GTD op Pokerstars met een Buy in van $5.50. Je kan het vinden onder tourney->regular->low. Het tournament ID van deze week is: 132775823 (Requests -> Find a tournament).
Als je geld zou winnen, dan maak je na het toernooi de helft van je winst terug over naar EliasVeritas. Dit kan je doen via Requests-> Transfer Funds.
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Okay, np. Het was overigens geen poging om er wat uit te slepen ofzo, meer om te kijken wat wel en niet mogelijk is in zon situatie (ik ken de regels nog niet zo goed, doe pas net een maandje mee hier, lol).Maar prima, ik hoop dat degene die mijn ticket krijgt heel ver komt en flink shipt. Volgende keer beter.
Thanks voor je uitleg Elias :)!!
![]()
Ciao!
Orodin![]()
Je moet altijd uitslepen wat er in zit man :D.
Have fun met whatever you're doing vanavond.
Hopelijk zie ik je dinsdag bij de nieuwe opgave!
Dankje voor het antwoord het is me helemaal duidelijk
Tourny lobby staat open.
wachtend op de ticket dan reg ik me.
mis in de toekomst maar wat op pokerstars gaan spelen speel eigenlijk alleen op partypoker.wel aangemeld bij pokerstars via pokerstrategy natuurlijk
Nogmaals dank en ik hoop dat we elkaar van8 nogmaals bedanken
Je moet altijd uitslepen wat er in zit man :D.
Have fun met whatever you're doing vanavond.
Hopelijk zie ik je dinsdag bij de nieuwe opgave!
Absoluut! Wil hem echt graag een keer doen.
Hoop dan maar dat jij flink shipt met je backdeals Elias, lol!
Nou vanaaf ook maar weer eens van de partij
Die Fransen hebben een veelste mooi land, voor zo'n verwend volkje
Succes mensen!
Oh ja, nickname roycus
[Edit] Ik neem aan dat pokerradio er nog is??
Oorspronkelijk gepost door Deltathree
Mijn 5.5$ is net verzonden! Bedankt man!En sorry ivm die 90 posts. Ik was ervan overtuigd dat ik mijn postcount van 30 --> 180 zag gaan door die thread alleen... maar dan zal ik (of jij :D) wel mis zijn.
Ciao
![]()
Graag gedaan hoor.
In het subforum overzicht zie je naast de naam van de threads ook het aantal posts in de thread. Daar moet je eens op klikken.
Oorspronkelijk gepost door roycus
Ik neem aan dat pokerradio er nog is??
Tzal wel zijn, piet konijn! Vanaf 18u!
link
heey
ik heb me gratis ticket nog niet ontvangen
en heb net gelezen dat je ze binnen het uur nog krijg ?
of geld dat vanaf 17:00?
Oorspronkelijk gepost door 19chris87
heey
ik heb me gratis ticket nog niet ontvangen
en heb net gelezen dat je ze binnen het uur nog krijg ?
of geld dat vanaf 17:00?
Chill! Ik was nog even alle namen aan het noteren.
Waarom zijn jullie altijd zo ongeduldig, have we ever let you down?
Ik wil ook wel meedoen, maar tis wel iets na 5. Ben mss te laat, anyway als het nog mocht gaan mijn nick is Kidpoker7777 op stars.
Ik heb speciaal gewacht op je
Alleen van Raymond20001 heb ik nog niets gehoord.
Die kraagt echter een backdeal van mijzelf dus daar kan ik wel nog even mee wachten!
SRRY
dacht bij pingu te lezen
dat hij hem al binnen had en wil zeker niet te laat zijn tegen de fransen
had me al in geschreven met me eigen$ en las toen dat je een ticket kreeg voor het tournooi dus dan maar weer uitgeschreven
maar rustig aan zie hem vanzelf dan wel verschijnnen
als ik maar weet dat die onder weg is
Leo heeft plots een ingeving gehad. Hij heeft besloten om de backdeals altijd om 18u over te maken. Jullie moeten dus nog even wachten.
Mijn backdeals zijn overgemaakt.
Selgae krijgt het gratis ticket van Orodin omdat zij ziek veel posts hadden!