Ben geregistreerd
Dank je voor die backdeal trouwens.
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
ok wat moet ik doen
Je "moet" hier even je nickname op pokerstars geven. Dan stuur ik je $5.50.
Daarna kan je je registreren voor de 15k GTD op Pokerstars met een Buy in van $5.50. Je kan het vinden onder tourney->regular->low. Het tournament ID van deze week is: 132775823 (Requests -> Find a tournament).
Als je geld zou winnen, dan maak je na het toernooi de helft van je winst terug over naar EliasVeritas. Dit kan je doen via Requests-> Transfer Funds.
Duidelijk?
Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
ok wat moet ik doenJe "moet" hier even je nickname op pokerstars geven. Dan stuur ik je $5.50.
Daarna kan je je registreren voor de 15k GTD op Pokerstars met een Buy in van $5.50. Je kan het vinden onder tourney->regular->low. Het tournament ID van deze week is: 132775823 (Requests -> Find a tournament).
Als je geld zou winnen, dan maak je na het toernooi de helft van je winst terug over naar EliasVeritas. Dit kan je doen via Requests-> Transfer Funds.
Duidelijk?
![]()
mijn nickname op pokerstars is raymond20001
Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Graag gedaan hoor.
In het subforum overzicht zie je naast de naam van de threads ook het aantal posts in de thread. Daar moet je eens op klikken.![]()
oh... EN DAT ZEG JE ME NU PAS?!
Ik ben de laatste dagen zóveel met de computer bezig geweest, dat ik geen zin heb om nou ook nog twee toernooien te spelen. Ik doe alleen mee met de Titan...
Z
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ik ben de laatste dagen zóveel met de computer bezig geweest, dat ik geen zin heb om nou ook nog twee toernooien te spelen. Ik doe alleen mee met The Battle of the DonkeysZ
Super Zeezout!
Oorspronkelijk gepost door superjunk
Het word dus na 6 uur overgemaakt ?
correctemundo
word deze thread trouwens ook gebruikt tijdens het tournooi om je handjes te posten of word daar nieuwe voor gemaakt ?
Nee Elias....het zou geld weggooien zijn. Ik ben zo gaar als een makreel in een vissoep die grie uur staat te pruttelen....
Oorspronkelijk gepost door 19chris87
word deze thread trouwens ook gebruikt tijdens het tournooi om je handjes te posten of word daar nieuwe voor gemaakt ?
Das de bedoeling ja. Hopelijk ben je weer even actief zoals vorige week en slaag je er dit keer in je handen te converteren. Veel succes!
deze thread zal ook de railthread zijn
Oorspronkelijk gepost door dustje
word deze thread trouwens ook gebruikt tijdens het tournooi om je handjes te posten of word daar nieuwe voor gemaakt ?deze thread zal ook de railthread zijn
![]()
YES!
Ik had net A
A
en de flop was A
A
A
Nu heb ik 330k chips en iedereen 1500! Ik ga zowiso winnen!
3000$ Here i come!!!
*wordt plotsklaps wakker*