@Deltasteve: neen, enkel het officiële event, de BoTD op zondag, telt. De andere dagen zijn niet officieel voor de strijd tussen het Nederlandse en Franse team, maar ze hebben dus wel de zelfde structuur etc.
@Orodin: het minimum aantal TLB points dat je krijgt in een toernooi met zo een hoeveelheid spelers en een buy-in van $5 is 40, dus het is een gemiddelde van iedereen die meedoet, het zou anders niet echt eerlijk zijn
Wel is het zo dat we in verhouding nooit echt achter waren op de Fransen. Maar onze ITMers gingen meestal niet erg diep. Zo waren ik en donnowhy op min of meer dezelfde plaats de besten van onze community in week 1. Nu eindig ik weer op dezelfde plaats 398 dan, 391 nu) en zijn er 3 members die veel dieper gegaan zijn dan ik. Fantastisch toch
Maar dat is dus waar we vooral punten verloren. We raakten wel ITM maar niet erg ver, de Fransen hebben al elke week minstens 1 persoon in de top 100 gehad.
Overigens zat ik er met mijn berekening wel een klein beetje naast. Er waren enkele mercenaires die zich blijkbaar op het allerlaatste nippertje hebben aangemeld. Waarvan er één op de 78ste plaats is beland
Maar uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit. Als we zo verder doen, dan krijgen we ze te pakken
Overigens heel chique van markus om voor ons zo een toernooi te willen spelen. Ok, $800 zal hij ook wel leuk vinden, maar als diamond houd je je normaal gezien niet bezig met $5 toernooitjes, klasse!
Corrected stats:
Week 3: French 19.4 vs Dutch 37.45
Total: French 18.71 vs Dutch 17.80