Ga naar het forum
BOTD 25/01 Railthre...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] BOTD 25/01 Railthread & winnaars gratis tickets!

421 Berichten
48 Gebruikers
0 Reacties
10.8 K Weergaven
EliasVeritas Topicstarter
EliasVeritas

Voor de mensen die niet snapten waarom de punten per 2 liepen en niet per 1.

Op het einde krijgt de community met het meeste punten per speler over alle weken nog eens 3 punten erbij. Zo blijft het langer spannend en is er geen ex auquo mogelijk.

Met deze schitterende prestatie hebben we niet alleen de weekly match gewonnen maar ik ben bijna zeker dat we nu ook het meest punten overall hebben.

Daarmee is de tussenstand virtueel 5-4 in ons voordeel :P

Orodin

Woohoo!
Hehe, op deze manier vind ik het niet erg om net op de bubble te eindigen...
En hey... M'n eerste MTT... Ik mag niet klagen :)

Allemaal super gedaan, en iedereen die ITM is gekomen, gefeliciteerd! (Met name Markus, Leo en Sonata.) Sonata: was a pleasure om bij je aan tafel te zitten ;)

Orodin:spade:

Moderator
pcbeem

Wow idd nice gedaan door zowel Leo als Marcus. Ik ben om 1 uur maar naar mijn bedje gegaan. Ik moest er namelijk 7.00 uur uit. Nog wel veel opgestoken van het railen!!

grats leo en markus en de rest wp

leuk dat we die Fransen hebben verslagen

Nice wellplayed lads

dustje

nice markus :heart:

en nu hebben we toch zeker de mentale voorsprong :D

mozesje

Kheb em ook nog ff liggen volgen.
tot half 2 ongeveer.

Was een mooie strijd.
Proficiat.

Roodbaars1986

heerlijk Guys!

Mooi gespeel en zeer gefeliciteerd markus en leo! mooi gespeeld en lekker ver gekomen.

Uiteraard de andere ITM'ers ook.. ;)

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Markus is oké, olé, olé..... Markus is oké, olé, olé....
Lekker gedaan man! M'n complimenten!

Edit: Xie trouwens dat er nog een paar bij zitten die ziekver gekomen zijn, grats!

Supermoderator
Zeezout

WOW!!!!!!!!!!!!!!

Kom speciaal vroeg uit mijn bed (11.59 uur) om deze fantastico result te lezen!

(kan mn toetsen nog niet eens vinden tussen mijn oogspleten)

Gratz people! Heerlijk gedaan, vooral M en L natuurlijk, maar ook de rest...

Ze zullen in Frankrijk misschien wel slechter hebben geslapen dan ik.... :D

Zee

Supermoderator
Zeezout

hehehe....ik snap het, die toetsten zitten op de zwarte knoppenplank beneden mijn handen.....

Deltasteve

Nice gedaan. En zeer nice Markus.

Is dit toernooi elke week?

Gr steven

Revenem

We staan volgens de normale manier van berekenen nog altijd een beetje achter.

Geen idee hoe de Frenchies het doen :rolleyes: en wij nemen gewoon hun resultaat over. Maar ik reken dus volgens onze tussenstand en de deelnemers die zij bekend maken in hun nieuwspost voor de BoD. Immers kan je daar niet op het laatste nippertje beslissen om mee te doen, je moet bij een team zijn of je op voorhand opgeven als "mercenaire".

Ik weet niet hoe zij die punten berekenen na de TLB points als basis te nemen, maar ik doe het dus zoals het officieel vermeld staat in de nieuwsposts, puur volgens gemiddelde TLB points.

Maar man, wat een inhalingsmaneuver!

Tussenstand na week 2: 18.33 voor Team French vs. 7.84 voor Team Dutch
Tussenstand na week 3: 18.03 voor Team French vs. 17.80 voor Team Dutch

Edit: en ja, dit toernooi is zelfs dagelijks maar op zondag maken we er een event voor de community van, de Battle of the Donkeys, met backdealopgave enz :D

Heel netjes hoor Marcuselitus! en Leo en als de rest ofc ook!

Deltasteve

Dus als ik vandaag in de prijzen zou vallen?? Zou dat dan ook goed voor jullie zijn?

Orodin

Oorspronkelijk gepost door Revenem

Tussenstand na week 2: 18.33 voor Team French vs. 7.84 voor Team Dutch
Tussenstand na week 3: 18.03 voor Team French vs. 17.80 voor Team Dutch

Prachtig!!!! Maar ff een vraagje hierover: wordt dit gemiddelde berekend uit het aangemelde aantal deelnemers (dus inclusief mensen die niet ITM zijn gekomen), of is dit gemiddelde alléén van de ITM'ers?

Dat maakt namelijk nogal een verschil. Als het gemiddelde genomen is over alle deelnemers, dan ga ik volgende keer helpen dat gemiddelde nog verder omhoog te brengen. Ben namelijjk van plan om ITM te komen en TLB'tjes te verdienen. MUHAHAHA, watch it Frenchies, here I come!!!! *zingt Mighty Mouse liedje*

Oro :spade:

RobbieV

Go Markus :)

En hop die Franse mooi klap gegeven

Oorspronkelijk gepost door Deltasteve
Dus als ik vandaag in de prijzen zou vallen?? Zou dat dan ook goed voor jullie zijn?

Neen, enkel op de zondag-toernooien wordt er gerekend he :)

Revenem

@Deltasteve: neen, enkel het officiële event, de BoTD op zondag, telt. De andere dagen zijn niet officieel voor de strijd tussen het Nederlandse en Franse team, maar ze hebben dus wel de zelfde structuur etc.

@Orodin: het minimum aantal TLB points dat je krijgt in een toernooi met zo een hoeveelheid spelers en een buy-in van $5 is 40, dus het is een gemiddelde van iedereen die meedoet, het zou anders niet echt eerlijk zijn :P

Wel is het zo dat we in verhouding nooit echt achter waren op de Fransen. Maar onze ITMers gingen meestal niet erg diep. Zo waren ik en donnowhy op min of meer dezelfde plaats de besten van onze community in week 1. Nu eindig ik weer op dezelfde plaats 398 dan, 391 nu) en zijn er 3 members die veel dieper gegaan zijn dan ik. Fantastisch toch :D

Maar dat is dus waar we vooral punten verloren. We raakten wel ITM maar niet erg ver, de Fransen hebben al elke week minstens 1 persoon in de top 100 gehad.

Overigens zat ik er met mijn berekening wel een klein beetje naast. Er waren enkele mercenaires die zich blijkbaar op het allerlaatste nippertje hebben aangemeld. Waarvan er één op de 78ste plaats is beland :evil: Maar uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit. Als we zo verder doen, dan krijgen we ze te pakken :D

Overigens heel chique van markus om voor ons zo een toernooi te willen spelen. Ok, $800 zal hij ook wel leuk vinden, maar als diamond houd je je normaal gezien niet bezig met $5 toernooitjes, klasse!

Corrected stats:

Week 3: French 19.4 vs Dutch 37.45
Total: French 18.71 vs Dutch 17.80

Oorspronkelijk gepost door Revenem
@Deltasteve: neen, enkel het officiële event, de BoTD op zondag, telt. De andere dagen zijn niet officieel voor de strijd tussen het Nederlandse en Franse team, maar ze hebben dus wel de zelfde structuur etc.

@Orodin: het minimum aantal TLB points dat je krijgt in een toernooi met zo een hoeveelheid spelers en een buy-in van $5 is 40, dus het is een gemiddelde van iedereen die meedoet, het zou anders niet echt eerlijk zijn :P

Wel is het zo dat we in verhouding nooit echt achter waren op de Fransen. Maar onze ITMers gingen meestal niet erg diep. Zo waren ik en donnowhy op min of meer dezelfde plaats de besten van onze community in week 1. Nu eindig ik weer op dezelfde plaats 398 dan, 391 nu) en zijn er 3 members die veel dieper gegaan zijn dan ik. Fantastisch toch :D

Maar dat is dus waar we vooral punten verloren. We raakten wel ITM maar niet erg ver, de Fransen hebben al elke week minstens 1 persoon in de top 100 gehad.

Overigens zat ik er met mijn berekening wel een klein beetje naast. Er waren enkele mercenaires die zich blijkbaar op het allerlaatste nippertje hebben aangemeld. Waarvan er één op de 78ste plaats is beland :evil: Maar uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit. Als we zo verder doen, dan krijgen we ze te pakken :D

Overigens heel chique van markus om voor ons zo een toernooi te willen spelen. Ok, $800 zal hij ook wel leuk vinden, maar als diamond houd je je normaal gezien niet bezig met $5 toernooitjes, klasse!

Corrected stats:

Week 3: French 19.4 vs Dutch 37.45
Total: French 18.71 vs Dutch 17.80

toen ik silver was is de BOTD begonnen, de sfeer was altijd erg goed, dus ik doe af en toe nog mee voor de gezelligheid. Vooral luisteren naar PS radio vind ik erg leuk om te doen en het is natuurlijk helemaal geweldig als je zoveel railers hebt.