Als het aan mij ligt doen we 50-50
EDIT: oke, lijkt me wel eerlijk om het op pcbeem's manier te doen;p
Als het aan mij ligt doen we 50-50
EDIT: oke, lijkt me wel eerlijk om het op pcbeem's manier te doen;p
En het zit er op met dit als eindstand:

Gefeliciteerd iceteapeche (en uiteraard ook de rest)!!
Het geld volgt later deze week, Lanfear die de pot beheert is namelijk een paar daagjes vrij.
Ik vond het leuk om mee te doen en om het op te zetten dus wie weet tot een volgende keer.
Inderdaad, erg leuk. Bedankt voor de organisatie Beem!
En gefeliciteerd icetea! ♠_cool:
Goed georganiseerd pcbeem! Het was erg leuk, vooral omdat ik heb gewonnen
kleine samenvatting hoe het bij mij is gegaan:
In de eerste sng verdubbelde ik met QQ>KK en kwam ik uiteindelijk heads-up tegen Tim. Die verloor ik nadat er al een aantal keer wat chips heen en weer waren geschoven 44<JJ.
In de tweede sng ging Tim er al snel uit en ik moest 2e worden om de community wars te winnen. Wcgrutto was hier de bigstack en viperpp en ik hadden beide een ongeveer gelijke stack. Na een raise van viperpp op de BU gingen mijn chips naar het midden met QK (wat denk ik niet echt een goede move was), waarop hij callde met A8o. Ik hit de Q en viper was uitgeschakeld. Vervolgens won ik ook de headsup.
Graag gedaan hoor, vond het zelf ook veel te leuk om mee te doen.
Heb het er net even met Tim over gehad en normaal gesproken komt er na de vakantieperiode wel een tweede serie. Dus mochten jullie nog feedback hebben dan kunnen jullie dit uiteraard hier achterlaten.
Zelf vond ik het tot finale leuk maar die finale zelf wat wat lauwtjes en relatief snel voorbij (maar dat kan ook zijn omdat ik zelf niet meedeed), hoe hebben de finalisten dit beleefd en hebben jullie misschien nog feedback om het evt. leuker / spannender te maken?
Tot slot kan ik alleen maar zeggen: heb het met alle plezier gedaan en hoop jullie allemaal de volgende keer weer te zien!
Gratz icetea!
Kon de finale helaas niet zien, was nog van de zon aan het genieten en zo weer terug even biertje doen met collega's. De betalingen van het prijzengeld worden morgen gemaakt!
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Zelf vond ik het tot finale leuk maar die finale zelf wat wat lauwtjes en relatief snel voorbij (maar dat kan ook zijn omdat ik zelf niet meedeed), hoe hebben de finalisten dit beleefd en hebben jullie misschien nog feedback om het evt. leuker / spannender te maken?
Mja, ik was dus wat 'afwezig' doordat ik moest spelen op een kleine netbook met stacked tables, short-handed, en dan ook nog eens eten ondertussen :D. Daarmee ook dat ik weinig zei in chat
en daarom ook wel de community feeling miste :(. Voor mij leek het meer gewoon 2 random SNGs.
Ze gingen inderdaad wel nogal rap, maar dat is ook normaal als je maar 4-handed speelt. Ik had ze toch liever met 3000 chips gezien, want ook in ronde 1 vond ik de regular time MTT met 3000 chips het aangenaamst.
Feedback.
Kvond 1ste en 2 de ronde goed.
Enkel zou ik de puntenverdeling liever iets meer topheavy hebben. Kvond dat er soms wat te tam gespeeld werd, aangezien folden (sit-out) in de eerste 2 rondes bijna genoeg was om door te geraken.
En laatste ronde, met 4. Zou ik 1 SnG van maken. Variance krijgt ge der toch ni uit met 2 SnG.
Dat van 3000 chips, bwa, das eerder persoonlijk denk ik. Khad de turbo's liever.
Maar kben altijd wel voor meer variatie in de spelen.
ne keer 1500 met 15min bl, 3000 met 10min bml, 5000 met 5 min bl, omaha, stud, 5card draw, ... .
Denk ook dat de puntverdeling beter wat meer topheavy kon zijn. Persoonlijk heb ik ook dat er kortere games gespeeld worden en dan meer tafels.
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Gratz icetea!Kon de finale helaas niet zien, was nog van de zon aan het genieten en zo weer terug even biertje doen met collega's. De betalingen van het prijzengeld worden morgen gemaakt!