Lurkerbelow,
Sharp betaald het uit eigen portemetniks(de battle of the donkeys)
Same geldt voor mij.
En ik ben het met je eens dat mensen die net lid zijn of die basic zijn, Hier niet aan mee mogen doen. Maar dat mag niet gezegd worden denk ik
Lurkerbelow,
Sharp betaald het uit eigen portemetniks(de battle of the donkeys)
Same geldt voor mij.
En ik ben het met je eens dat mensen die net lid zijn of die basic zijn, Hier niet aan mee mogen doen. Maar dat mag niet gezegd worden denk ik
Ik weet dat jullie uit eigen zak betalen, en daar heb ik diep respect voor, voor alle moderators.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Vorige post:
Oh en Sharp..... absoluut geen slecht woord over jouw.. Je maakt deze community echt heel erg leuk. Je doet er alles voor om het zo gezellig mogelijk te maken, en om mensen een kans te geven om verder te komen. De verschillende competities en de prijzen die je weg geeft, uit je eigen BR neem ik aan. Respect, niks minder.
Petje af, voor jou, en alle moderators. Eerlijk waar. Ik ben blij dat ik member ben van deze community en ik lees iedere dag met plezier zeker een uur door het forum heen.
Ik vind dit gewoon een beetje krom, vooral omdat het gaat om het representen van de community, waar verschillende finalisten niet deel aan nemen. en dan ook nog eens voor een leuk bedrag. Sorry maar ik ben heel direct, ik bind er geen doekjes om. Ik zeg wat ik denk.
Edit: Misschien volgende keer ruim van tevoren aangeven dat zo'n evenement staat te gebeuren, zodat iedereen kan reageren als ze mee willen doen, en dat mensen met bronze status en meer dan 30 posts op het forum een email sturen met het paswoord? Dan zijn er nog meer dan genoeg spelers, maar is het wel wat eerlijker voor de actieve members.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Maar ik vind wel dat dit gezegd mag worden, zodat er volgende keer rekening mee wordt gehouden
Oorspronkelijk gepost door LurkerBelow
Ik vind dat je moet spelen om te winnen niet om elkaar te matsen.************.
Ik denk ook wel dat iederen speelt om te winnen. Maar we hebben het hier ook over een teamprestatie, die ik goed wil neerzetten
Bijv. ik raak erg short stack, en mijn kansen zijn verkeken. Dan dump ik mijn restje chips, dus liever bij 1 van onze community, dan bij een Zweed of Fin. Uiteraard vanuit sportief oogpunt bekeken......
Of wat nou als een Medelander je flink afbluft??
Ik kan me nog een moment herinneren van Thierry van de Berg, op een EPT ofzo, dat die genadeloos aangepakt werd door een Nederlander. Daar dwong die gast weinig repsect mee af
Dus vandaar de vraag...
Alle plaatsingen van de leden worden bij elkaar opgeteld en de community met het laagste nummer zal de community battle winnen!
is dit niet nadelig voor ons omdat wij met meer personen zijn dan de andere aangezien er maar 36 mensen meedoen
Mja ik snap Lurker zijn reactie een beetje maar je kan het niet tegenhouden. Ik zelf was me aant irriteren aan de sit outs aan de finaletafel (miss doordat ik shortstacked was
). Het leek mij niet fair om ITM te komen door 3 of 4 grote potten te winnen en dan sitout te gaan.
Toch zijn allebei de sitouts uiteindelijk eruit gekegeld.
Wat je echter zegt over activity vind ik onjuist. Mijn vriend Lincity (ken je misschien vanaf nu wel) is ook totaal niet active geweest op het forum, maar kijkt ook regelmatig naar het nieuws en alles. Ik zelf vind het ook belangrijk om indien je in een community zit je ook te manifesteren binnen de community. Ik heb hem dan ook gezegt toch wat actiever te worden aangezien hij ons gaat vertegenwoordigen in de landenbattle. Hij is misschien niet active op het forum, maar is wel op weg om platinum te worden op pokerstrat. Hij is gewoon niet zo'n ouwehoer maar pokert liever in zijn vrije tijd ;).
Ik weet niet of je het over Lincity hebt natuurlijk, maar hij was ook vrij inactive zoals je al zei. Toch kan ik je met zekerheid zeggen dat deze gast KAN pokeren. Zijn BR is zo snel gegroeit dat ik denk dat maar weinig mensen hier dat kunnen evenaren.
Dit is geen aanval naar iemand toe of wat dan ook, maar ik probeer alleen een beetje duidelijk te maken dat sommige mensen die meedoen het WEL verdienen om bijvoorbeeld aan zo'n finale mee te doen. Ok lurker zoals je zegt mensen met rare moves (visjes) die kom je overal wel tegen en het is jammer als deze mensen dan gelijk het "land" mogen vertegenwoordigen, maar toch kan je het ook zien als een groeiproces voor deze spelers, zolang ze maar niet rare acties blijven herhalen.
Oorspronkelijk gepost door Sharp80
hoi,Jammer dat je zo uit het toernooi bent gewipt LurkerBelow en ik snap ook je punt. Administratief was het echter niet mogelijk om splitsingen te maken tussen bepaalde statussen.
Of het op deze wijze blijft is even afwachten. Wordt dus nog vervolgd.
Je kan het password bij de artikelen neerzetten misschien?
Dus dat je het password in een bronze-artikel neerzet.
Of bedoel je niet die statussen?
Oorspronkelijk gepost door Xiqu0n
Mja ik snap Lurker zijn reactie een beetje maar je kan het niet tegenhouden. Ik zelf was me aant irriteren aan de sit outs aan de finaletafel (miss doordat ik shortstacked was). Het leek mij niet fair om ITM te komen door 3 of 4 grote potten te winnen en dan sitout te gaan.
Toch zijn allebei de sitouts uiteindelijk eruit gekegeld.
Wat je echter zegt over activity vind ik onjuist. Mijn vriend Lincity (ken je misschien vanaf nu wel) is ook totaal niet active geweest op het forum, maar kijkt ook regelmatig naar het nieuws en alles. Ik zelf vind het ook belangrijk om indien je in een community zit je ook te manifesteren binnen de community. Ik heb hem dan ook gezegt toch wat actiever te worden aangezien hij ons gaat vertegenwoordigen in de landenbattle. Hij is misschien niet active op het forum, maar is wel op weg om platinum te worden op pokerstrat. Hij is gewoon niet zo'n ouwehoer maar pokert liever in zijn vrije tijd ;).
Ik weet niet of je het over Lincity hebt natuurlijk, maar hij was ook vrij inactive zoals je al zei. Toch kan ik je met zekerheid zeggen dat deze gast KAN pokeren. Zijn BR is zo snel gegroeit dat ik denk dat maar weinig mensen hier dat kunnen evenaren.
Dit is geen aanval naar iemand toe of wat dan ook, maar ik probeer alleen een beetje duidelijk te maken dat sommige mensen die meedoen het WEL verdienen om bijvoorbeeld aan zo'n finale mee te doen. Ok lurker zoals je zegt mensen met rare moves (visjes) die kom je overal wel tegen en het is jammer als deze mensen dan gelijk het "land" mogen vertegenwoordigen, maar toch kan je het ook zien als een groeiproces voor deze spelers, zolang ze maar niet rare acties blijven herhalen.
Dit is een Community battle, en als Lincity niet de moeite wil nemen om aktief deel te nemen aan de community dan vind ik niet dat hij de battle mag spelen. Maaaar.... ik heb ook gezien dat Lincity na de battle wel een introductie heeft gemaakt, en ik hoop dan ook dat hij af en toe wat gaat posten, het hoeven niet veel posts te zijn, als je maar laat zien dat je mee wilt werken aan de community vind ik het al goed.
Maar toch vind ik deze opzet slecht, hij begon pas te posten nadat hij met de battle heeft meegedaan. Het intreseerd me niet hoe goed hij is, ik heb gezien dat hij al gold status heeft maar dat wil niks zeggen. Als ik morgen 1000 euro kan storten dan ben ik volgende week platinum... Ik vind gewoon, dat je actief moet deelnemen aan de community, zoniet, dan kun je ook niet voor de community spelen... simpel.
Dit is geen aanval op Lincity hoor, dat moet wel duidelijk zijn, ik wil geen namen noemen, maar ik weet 100% zeker dat er zeker 4 mensen in de finale spelen die helemaal niks met deze community te maken hebben. En dat vind ik geen goede zaak. En silver, gold, of platinum heeft er niks mee te maken, er zijn er hier genoeg die bronze status hebben, omdat die nou eenmaal niet gelinkt zijn aan PS.. ik ben ook niet meer gelinkt, omdat ik nu op Stars speel, dus ik zal ook zo bronze worden als ik niet op een andere site ga spelen. Ik ben hier ook gold status geweest, en als ik Titan zou zijn gebleven was ik dat nu nog steeds, en misschien wel platinum.
En over het visje dat je spreekt, dat is POKERKING187, basic member, een paar achterlijke posts, en ik heb het gevolgd, maar hoe hij aan de FT is gewoon belachelijk. hij speelt een keer mee, suckout na suckout en meneer zit in de finale. Ik en ook anderen (bijvoorbeeld Sharp) hebben 3 weken hun best gedaan. 2x waren we beide vrij dichtbij (sharp zelfs nog beter, 8e en 9e goeloof ik) en wij kunnen afdruipen. terwijl zo'n donk ff de finale mag spelen, en nog steeds na een aantal dagen heb ik geen enkele post van hem gezien....... behalve wat onzin in het begin.... is dat eerlijk? Nee
Oorspronkelijk gepost door roycus
Ik vind dat je moet spelen om te winnen niet om elkaar te matsen.************.
Ik denk ook wel dat iederen speelt om te winnen. Maar we hebben het hier ook over een teamprestatie, die ik goed wil neerzetten
![]()
Bijv. ik raak erg short stack, en mijn kansen zijn verkeken. Dan dump ik mijn restje chips, dus liever bij 1 van onze community, dan bij een Zweed of Fin. Uiteraard vanuit sportief oogpunt bekeken......
Of wat nou als een Medelander je flink afbluft??
Ik kan me nog een moment herinneren van Thierry van de Berg, op een EPT ofzo, dat die genadeloos aangepakt werd door een Nederlander. Daar dwong die gast weinig repsect mee af![]()
Dus vandaar de vraag...
![]()
Daar kan ik wel iets bij inkomen, als het echt alleen land tegen land is. Maar dan moeten ze het in verschillende steps maken. En het liefst met 6 landen of meer... tafel per tafel. en dan punten optellen.
Ik heb ook AK gefold tegem trigger in de freeroll afgelopen week, omdat ik 3x zijn stack had, en ik dacht van, ach. laat hem deze maar nemen, maar dat is eigenlijk geen goede instelling
Wat je zegt over van de Berg, ik geef juist respect aan de nederlander die hem aanpakt, je speelt alleen, en je speelt om te te winnen.
Maar toch vind ik deze opzet slecht, hij begon pas te posten nadat hij met de battle heeft meegedaan. Het intreseerd me niet hoe goed hij is, ik heb gezien dat hij al gold status heeft maar dat wil niks zeggen. Als ik morgen 1000 euro kan storten dan ben ik volgende week platinum... Ik vind gewoon, dat je actief moet deelnemen aan de community, zoniet, dan kun je ook niet voor de community spelen... simpel.Dit is geen aanval op Lincity hoor, dat moet wel duidelijk zijn, ik wil geen namen noemen, maar ik weet 100% zeker dat er zeker 4 mensen in de finale spelen die helemaal niks met deze community te maken hebben. En dat vind ik geen goede zaak. En silver, gold, of platinum heeft er niks mee te maken, er zijn er hier genoeg die bronze status hebben, omdat die nou eenmaal niet gelinkt zijn aan PS.. ik ben ook niet meer gelinkt, omdat ik nu op Stars speel, dus ik zal ook zo bronze worden als ik niet op een andere site ga spelen. Ik ben hier ook gold status geweest, en als ik Titan zou zijn gebleven was ik dat nu nog steeds, en misschien wel platinum.
Het klopt dat hij misschien eerder al had moeten posten, maar vergeet niet dat deze freerolls voor iedereen binnen PS toegankelijk is. Ik snap daarom ook volkomen jou punt, want als een basic mensen eruit knikkert die elke week actief zijn is dat niet relax. Sterker nog deze speler zit dadelijk in mijn team.
Wat je zegt over status en zo moet ik toch even duidelijk zijn. Ik bedoel helemaal NIKS te zeggen met zijn goud status, ik wilde alleen aankaarten dat ik het begrijp als je het hebt over basic mensen. Gold wilde ik in verhouding stellen hiermee. Het heeft er echter ook mee te maken, wil je underground blijven of niet. Ik vind het altijd wel leuk om bij bv. de Basic freeroll mensen te railen enz enz. Lincity heeft hier echter nog geen behoefte aan gehad, terwijl hij ook regelmatig meedoet en zelfs eens 12e is geworden. Dit vind ik dan iets anders dan een persoon wat nog niet eens de tijd heeft genomen om de quiz te maken en gelijk actieve mensen eruit gooit.
Het is een moeilijk punt en de mods zullen er vast wel uitkomen. Ik wilde alleen even duidelijk maken dat tussen de inactive mensen ook nog verschil zit. Lincity is sowieso een aanwinst voor de community. Alleen vind ik zelf ook dat hij meer van zich moet laten horen, wat hij nu ook gaat doen.
Helemaal mee eens Xiqu0n. Lincity is dan ook het slechtste voorbeeld, die bedoelde ik om eerlijk te zijn helemaal niet
Nee maar wilde even aangeven dat ik je reactie volkomen begrijp met uitzondering van hem dan. Maar ok dan zijn we daar al klaar over ;).
En hierboven heb je de mensen die je bedoeld Luckerbelow
Maar ben het absoluut met je eens hopelijk kunnen ze dit de volgende x voorkomen.
als je dit bekendmaakt op deze site en het password ook op de site zet (je kan bijvoorbeeld ook mailen), zullen mensen die deze site lezen mee gaan doen
Toshiden is bijvoorbeeld al net zo lang member van PS als ik, alleen is hij geen forumtijger
nityklopt ben nog net op het forum wist niets van een community vond het wachtwoord en ben gaan spelen .srry ik zit in de finale ik zal m'n bst doen voor de community .ik zal proberen wat vaker te gaan tikken op het form ok
Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
wat moet ik allemaal doen om tot de community toe gelaten te worden?
Het is nog net geen sekte hoor
Maar dit is in ieder geval een goed begin.
Gewoon een beetje rondhangen op het forum totdat mensen gek van je worden, dat is hoe ik het heb gedaan tenminste
Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
wat moet ik allemaal doen om tot de community toe gelaten te worden?
Allereerst moet je vier maal het wilhelmus zingen. Daarna ga je drie maal je toetstenbord ceremonieel reinigen. Ook dien je twintig rondjes om een symbool van PokerStrategy (dat je in een Noors strand hebt gekerft) te lopen en daarbij Keihard reclame te maken voor onze pokerradio.
Daarna zwem je via schotland naar den Haag en gaat pro-Ajaxleuzen roepen gedurende de eerstvolgende twee wedstrijden van Ado.
Tot slot maak je $5.000 over naar Zeezout, opdat hij een goed woordje voor je doet in zijn column....
Succes! en bedenk: blaffende PokerStrategen bijten niet!
Zeezout