Ga naar het forum
De finale van de Co...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De finale van de Country Battle!!

59 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
2,232 Weergaven
DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Zeezout

Oorspronkelijk gepost door Mystique4All
wat moet ik allemaal doen om tot de community toe gelaten te worden?

Allereerst moet je vier maal het wilhelmus zingen. Daarna ga je drie maal je toetstenbord ceremonieel reinigen. Ook dien je twintig rondjes om een symbool van PokerStrategy (dat je in een Noors strand hebt gekerft) te lopen en daarbij Keihard reclame te maken voor onze pokerradio.

Daarna zwem je via schotland naar den Haag en gaat pro-Ajaxleuzen roepen gedurende de eerstvolgende twee wedstrijden van Ado.

Tot slot maak je $5.000 over naar Zeezout, opdat hij een goed woordje voor je doet in zijn column....

Succes! en bedenk: blaffende PokerStrategen bijten niet!

Zeezout

LOL!
Correctie: het is wel een sekte :evil:

Daarna zwem je via schotland naar den Haag en gaat pro-Ajaxleuzen roepen gedurende de eerstvolgende twee wedstrijden van Ado.

Z, hoe kan je iemand vragen ajaxleuzen te roepen.... komop man

LurkerBelow
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door anunaki

Nou.. ken je Die Hard 3? Daar moet bruce willis in harlem met een racistisch bord gaan lopen. Dat kun je ongeveer vergelijken. :P

ik zou nog eerder met een racistisch bord door Harlem gaan lopen dan ajaxleuzen roepen

Gelukkig maar!

Wij zijn trouwens een pokerstel en hierboven was mijn man.
Ikzelf heb hier wel al rond gehangen en jullie berichten gelezen, maar had alleen nog niet veel gepost en mijn man is meer een speler dan een chatter. Heeft daarintegen wel elke week trouw gespeeld en is ook al een keer 3e geworden, niet slecht toch?
Ook had ik een beetje het idee gekregen dat het een heel vast clubje was wat steeds op elkaar reageerde. Leuk te horen dat jullie ons zo super vriendelijk verwelkomen, dus zekers tot snel.

Groeten,

Mystique Toshiden

ik zou nog eerder met een racistisch bord door Harlem gaan lopen dan ajaxleuzen roepen

Niets aan toe te voegen. :D

Gelukkig maar!

Wij zijn trouwens een pokerstel en hierboven was mijn man.
Ikzelf heb hier wel al rond gehangen en jullie berichten gelezen, maar had alleen nog niet veel gepost en mijn man is meer een speler dan een chatter. Heeft daarintegen wel elke week trouw gespeeld en is ook al een keer 3e geworden, niet slecht toch?
Ook had ik een beetje het idee gekregen dat het een heel vast clubje was wat steeds op elkaar reageerde. Leuk te horen dat jullie ons zo super vriendelijk verwelkomen, dus zekers tot snel.

Groeten,

Mystique Toshiden

is natuurlijk ook wel een beetje zo. Maar mensen die regelmatig op het forum posten horen er snel bij.
Enkele tips:
Start een ledenthread.
Doe mee aan wedstrijden (maar win niet als ik meedoe :tongue:)
Klaag over Mansion (zelfs als je er niet speelt)
Herhaal meermaals hoe geweldig onze mods zijn
post wat handen en ga akkoord met onze beoordelers (moet dit dringen ook wat meer doen :D)

Veel plezier :D

Natuurlijk zijn de moderators hier geweldig. Zij maken strategy tot wat het is SUPER!!!!

Kijk we komen er wel.

Sharkking89
PokerStrategist

Natuurlijk zijn de moderators hier geweldig. Zij maken strategy tot wat het is SUPER!!!!

Kijk we komen er wel.

Blegggh zeg, wat is het nou vervelend dat ik vandaag een sjaggie bui heb :D

Oorspronkelijk gepost door Sharkking89

Kijk we komen er wel.

Blegggh zeg, wat is het nou vervelend dat ik vandaag een sjaggie bui heb :D

Komt het ff goed uit dan he die extra veer!!! Jullie verdienen het dan ook.

Yoghi
BlackMember

Hoi, ik doe mee :)

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Dude.....nobody said it would be easy... :D

We zijn een eliteclub, dus de ontgroening moet wel een beetje body hebben....

Z.

Oja, ik heb niets met welke voetbalclub dan ook, dus ben niet partijdig

Z.

Oorspronkelijk gepost door Disability

Niets aan toe te voegen. :D

zitten we hier met allemaal anti-ajacieden? we zitten wel in een team maandag hoor!

Maandag moeten we dan maar even niet aan voetbal denken. Het succes van PSV wordt later wel weer eens besproken.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Weet je wat nou zo ontluisterend is aan zo'n beker of schaal.....?

Ze zijn totaal niet geschikt om er bitterballen op- of in te serveren!

Maar het gaat maandag helemaal goed komen met jullie, volgens mij....

En zo niet? Dan wacht de column...hehehahahahhihihihohoho :D :D:D

ik win elk jaar weer een beker (met zeskamp in mijn dorp) en daar wordt genoeg uit gezopen hoor, alleen die bitterballen is een ader verhaal. Wel een optie voor komend jaar natuurlijk. En dat kampioenschap van die lampenfabriek hoeft niet meer besproken te worden, want dat gaat uberhaupt niet over voebal. Laten we ons maar lekker op komende maandag richten, dan moetens we er staan, dan gaan we vlammen!

Het is dat ik beter weet, maar anders zou ik denken dat die Zeezout niet spoort ;)

Stelletje grappenmakers hier hoor :D

En inderdaad, laten we voetbal achterwege laten, en ons volledig op de aanstaande battle richten.

Dat wordt een Zweeds/Fins ontbijt dinsdag ochtend :P

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

:D Het zijn de zenuwen Roy, die gaan met me op de loop :D

het begint al te kriebelen...