Ga naar het forum
De geheime wireless...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] De geheime wireless schuifschakelaar

8 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
715 Weergaven
raymond20001
PokerStrategist

an another story about toveren en hekserij

............ Het verhaal begon toen ik ineens geen internet op mijn laptop meer had.........

"WTF, wat is dit voor een klerezooi, wat nu weer" begon mijn innerlijk dialoog, "toch niet weer die klote updates". stoicijns keek ik naar het beeldscherm, afvragend, maar nu serieus, wat er aan de hand kon zijn. "aaah neee he, zeker op een verrotte manier mijn laptop beetgemaakt, waardoor nu geen verbinding meer is met de adapter en antenne", "Mijn dag begint weer goed, hoppa, apparaatje vier weken in mijn bezit, kan `m nu terugsturen". Zette hem uit en sprong uit mijn nest, en liep naar de badkamer, en probeerde vanaf 2 meter afstand in de pot te pissen, waarom? omdat ik daar zin had.

Na gedoucht en ontbeten te hebben, kreeg ik de volgende briljante ingeving, het probleem moest ontstaan zijn door mijn VibroPower Professional, dat ding bestaat immers uit magneten, "maar ja, dat geeft storing, waarom is dat ding nu kaduk?".
"Nee, dat kan het ook niet zijn", vloekend en tierend, en vervolgens doelloos zoekend naar de mogelijke oorzaak, en de hoop te hebben opgegeven, voelde ik bij het dichtklappen van mijn laptop opeens een schakelaar aan zijkant, met de tekst "wireless on/off". In volle afwachting zette ik de laptop weer aan, mijn blijdschap was van korte duur, "WTF!, welke mangool verzint er nu zo`n knopje, AFSCHIETEN DIE GAST!".

7 reacties

I lol'd :D

Nox

bobm78
Poker Player

Zo heeft ooit een vriend van mij zijn spiksplinternieuwe TV van het balkon gegooit omdat ie het niet deed.
Achteraf gezien ook niet bijster slim, je kan dan wel de stekker in de stekkerdoos stoppen, maar een stekkerdoos die nergens op aansluit doet natuurlijk ook vrij weinig... :D :D

:heart: nutteloze functies aan apparaten

hahah :-) moeten we hier geen appart thread voor beginnen met dit soort verhalen ze zijnn hilarisch :-)

Oorspronkelijk gepost door Masterbluf
hahah :-) moeten we hier geen appart thread voor beginnen met dit soort verhalen ze zijnn hilarisch :-)

+1

:D :D :D

herkenbaar, de laptop van mijn vriendin heeft ook zo'n ding, maar dan is het geen schakelaar maar een touch button bovenop

zo heb ik ooit eens een draadloze muis aan willen sluiten, het ding werkte voor geen meter. Teruggegaan naar de winkel, wordt er doodleuk tegen je gezegd; het is een draadloze muis, daar moet je natuurlijk wel batterijen in doen! _mad:

Sta je dan ff voor lul als je een hoop stampij komt maken in die winkel :f_biggrin: