Ga naar het forum
Recordpoging Stars ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Recordpoging Stars wie doet er mee?

237 Berichten
47 Gebruikers
0 Reacties
8,942 Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wie doet er nog meer mee?

Heb via een hyper sat een ticket gewonnen en ik hoeft toch mijn nest niet uit dus ik donk lekker mee tegen +/- 100.000 dus sowieso een nieuw record. Vorige keren uit principe niet meegedaan door de flauwe actie tegen FT (op laatste moment een goedkoper toernooi opzetten), maar nu doe ik dus wel mee vanavond om 20.45 uur.

236 reacties

ik doe mee
ben ingeschreven
vind het alleen wel jammer dat het turbo is

Qubie
Oldschool Grinder

Ik doe ook mee, start binnen 4 uur en nu bijna 99k spelers.

Ik doe ook mee met het donkfestijn.

caroline29632
BlackMember

Mmmm, als het turbo is, doe ik mss wel mee.

DodoBrabbel
PokerStrategist

Als ik nergens heen ga vanavond ben ik er ook bij

Revenem
PokerStrategist

Doe ook mee, neemt niet veel tijd in beslag met die structuur tenzij je er toch tenminste iets aan overhoudt :D

Doe ook de $5 pokerstars player quiz 2009 met 20k added mee die een kwartiertje later begint. Iedereen alvast veel succes :)

willemrules
Elite Grinder

ik ben ook weer van de party :)

Eurnt
Oldschool Grinder

Ik doen ook mee :f_love:

Tonaldinho11
PokerStrategist

In

Als iemand mij 1$ stuurt (IcMean op stars ) doe ik ook mee =P Kan evt terugbetalen via FullTilt maar dan moet je wel 5$ sturen :)

Oorspronkelijk gepost door IcMean
Als iemand mij 1$ stuurt (IcMean op stars ) doe ik ook mee =P Kan evt terugbetalen via FullTilt maar dan moet je wel 5$ sturen :)

nog nodig ?
send $1 doe je best

IN! en naar alle waarschijnlijkheid binnen 10 handen OUT!

Heb me ook ingeschreven, maar is wel een érg groot deelnemersveld :P

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Ja denk het wel, moet ff kijken of het zo vroeg lukt. Als ik meedoe speel ik wel serieus voor de laatste 100, hou niet zo van eerste 10 handjes uit enzo

ff totaal offtopic, doen er ook nog mensen mee met dat andere donkament, te weten de million dollar takedown? Kom er net achter dat die vanavond is en dat ik daar ook nog iets mee moet...

remmetje
PokerStrategist

En Pokerstrategy radio is ook aanwezig kom gezellig luisteren
vanaf 7 uur

caroline29632
BlackMember

Ik doe ook de TT.

Oorspronkelijk gepost door Last2Act

nog nodig ?
send $1 doe je best

Ja, heb de 8 FPP die ik ooit verzameld had nu verloren in de hyperturbo sats (lag twee keer voor met AK en K8s en twee keer verloren en in de twee andere moest ik pushen omdat ik op de BB zat met nog 0.5BB achter)

Nick op stars is IcMean

Oorspronkelijk gepost door Last2Act

nog nodig ?
send $1 doe je best

Ja, heb de 8 FPP die ik ooit verzameld had nu verloren in de hyperturbo sats (lag twee keer voor met AK en K8s en twee keer verloren en in de twee andere moest ik pushen omdat ik op de BB zat met nog 0.5BB achter)

Nick op stars is IcMean

het staat er al op bij jou hoor :)