Check eens OPR, weet niet of je die site überhaupt kent hoor. Maar iig dan weet je meteen het antwoord op je vraag en dat het niet van een tournament afkomstig is (en uit zijn eerdere posts waarin ik aanneem dat hij eerlijk is :))
Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Magische grens van 800 $![]()
Tweede poging
En nu niet meer op cashtafels gaan zitten
200 Dollar totaal. Heb al eens 300 gehad, maar dit was weer terug naar rond de 100. Zit dus weer vooruitgang in
Bedankt.
Denk ook dat het geen probleem wordt, heb het eerder op titanpoker wel eens gespeeld.
Zal op Full Tilt ook wel goed gaan
jippie, ik ben alweer over de 1000$ grens geschreden in 2 weken tijd
Lees mijn blog om te kijken hoe het met me gaat.
Oorspronkelijk gepost door Pinowww
jippie, ik ben alweer over de 1000$ grens geschreden in 2 weken tijd![]()
Je gaat hard Pinowww. Mooi resultaat weer en S&G zijn volgens mij echt jou ding.
Oorspronkelijk gepost door selgae
Je gaat hard Pinowww. Mooi resultaat weer en S&G zijn volgens mij echt jou ding.
Mooie upswing, succes
Oorspronkelijk gepost door raymond20001
Oorspronkelijk gepost door selgae
Mooie upswing, succes
het is geen upswing, ik ben gewoon eindelijk serieus bezig
:P.
Op de eerste pagina van mijn blog leg ik ook al mijn periodes van de sit&go's uit. Pas sinds vorige week speel ik alleen maar 9handed sit&go's en serieus. Geen MTT tussendoor meer. Geen cashgames etc.
eindelijk de weg omhoog ingeslagen: 750$
en morgen waarschijnlijk de gouden status, nog maar 13 puntjes!
dit gaat de goede kant op
Vandaag zowel de 110€ als de 120€ grens bereikt met 2$ PL Omaha sng's op Titan. Op naar de 150€!:D
2 maanden heb ik me kop erbij gehouden en kleine sit en go'tjes gespeeld, had van de 50 dollar die ik gekregen had 200 gemaakt, totdat ik vanmiddag de trein miste en op school maar ff aan de cashtafel ging zitten....
kreeg 88, en op de turn poefte ik me geld erin, board was toen 66Q8, meneer had QQ en ik ging afschuwelijk op tilt.
Had een paar handjes nodig om -140 te eindigen en kan vanaf morgen weer lekker me sit en go'tjes spelen.
Misschien is de Pokermindset lezen ook geen raar idee...
Oorspronkelijk gepost door zazizo
BR $3000 gehaald.
Ik ga nu kijken hoe NL100 big stack me bevalt.
Hoe gaat NL100 voorlopig ?