Ga naar het forum
Dutch PokerChamp - ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Dutch PokerChamp - Overview en feedback

108 Berichten
35 Gebruikers
0 Reacties
5,365 Weergaven
Sutra1981
PokerStrategist

Even moeilijk doen: was het niet makkelijker dat als je bij het aanvangen platinium bent je gewoon mee mag doen tot einde aan de sharkleague? Lijkt me logischer dan dat je niet meer mag meedoen als je bvb een maand iets minder kan spelen...

Nog een vraag:

Hoe ga je eea controleren ? wat houdt een shark tegen om zowel in de fish/shark league te gaan spelen ?

Sutra1981
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door JinJin

Oorspronkelijk gepost door Sutra1981

Oorspronkelijk gepost door Netraider

Hiermee (het kunnen kiezen) hebben de platinum/freelancers nog meer voordeel dan de "fish" league spelers....

Ik vind dit niet een verstandige toevoeging/aanpassing van de regels.

Ik vind het eigenlijk vrij logisch dat ze meer voordeel krijgen. Ze betalen tenslotte ook meer rake (of dragen content bij in het geval van freelancers).

Ze hebben al een voordeel door meer plekken in HF en F.

Een gekregen paard niet in de bek kijken imo

dus ik mag geen mening cq feedback geven ??

Tuurlijk wel, no offence ;) ik geef ook maar mijn mening, en dat is dat als je een voordeel krijgt het mij niet uitmaakt dat een ander een groter voordeel krijgt... maar jij mag gerust een andere mening hebben niets op tegen :D

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door MrJeroen

Oorspronkelijk gepost door wessus
maar er staat in de regels dat een shark die in de shark league speelt wel voor de fun in de fish league mag spelen , dan vind ik dat dat andersom ook moet mogen. ik wil in de shark league alleen maar voor mijn plezier meedoen en niet voor de punten...

Deze regel hebben we ondertussen veranderd omwille van de verwarring.

Platinium + members doen default mee aan de shark league, das ook in hun eigen voordeel aangezien de kansen groter zijn op een plaats aan de finale tafel.

Mensen die Platinium + zijn in April, maar ervan overtuigd zijn dat ze gaan zakken naar gold later in het jaar kunnen echter kiezen om in de fish league mee te spelen in plaats van de shark league. Eens gekozen voor welke league ze gaan blijft die beslissing tot het einde van de league. Voor freelancers telt zelfde systeem.

Alle andere members doen default mee aan de fish league.

Ok ik kan begrijpen dat leden minder dan platinum niet mee mogen doen aan de shark league. Die mogen best een extraatje hebben lijkt me. Maar andersom dus dat de sharks niet bij fishes mee mogen doen buiten mededinging vind ik niet logisch. Lijkt me een 'kloof' te creereren tussen de 2 groepen of zie ik dat nu verkeerd.

De bedoeling van een community toernooi is toch om gezellig samen te spelen, maar nu wordt er een tweedeling in de community gecreerd en dat lijkt mij persoonlijk niet de bedoeling van een communitytoernooi.

wessus
Oldschool Grinder

ja pcbeem, jij en ik in de ene en rem en de mystiekjes in de ander word lachen op skype

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Oorspronkelijk gepost door MrJeroen

maar er staat in de regels dat een shark die in de shark league speelt wel voor de fun in de fish league mag spelen , dan vind ik dat dat andersom ook moet mogen. ik wil in de shark league alleen maar voor mijn plezier meedoen en niet voor de punten...

Deze regel hebben we ondertussen veranderd omwille van de verwarring.

Platinium + members doen default mee aan de shark league, das ook in hun eigen voordeel aangezien de kansen groter zijn op een plaats aan de finale tafel.

Mensen die Platinium + zijn in April, maar ervan overtuigd zijn dat ze gaan zakken naar gold later in het jaar kunnen echter kiezen om in de fish league mee te spelen in plaats van de shark league. Eens gekozen voor welke league ze gaan blijft die beslissing tot het einde van de league. Voor freelancers telt zelfde systeem.

Alle andere members doen default mee aan de fish league.

Ok ik kan begrijpen dat leden minder dan platinum niet mee mogen doen aan de shark league. Die mogen best een extraatje hebben lijkt me. Maar andersom dus dat de sharks niet bij fishes mee mogen doen buiten mededinging vind ik niet logisch. Lijkt me een 'kloof' te creereren tussen de 2 groepen of zie ik dat nu verkeerd.

De bedoeling van een community toernooi is toch om gezellig samen te spelen, maar nu wordt er een tweedeling in de community gecreerd en dat lijkt mij persoonlijk niet de bedoeling van een communitytoernooi.

Na 8 events komen de beide leagues samen rond de finaletafel zitten dus zo gescheiden is het ook weer niet he ;)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik vind het toch een punt om nog eens over na te denken. Waarom zou een platinum lid nou niet gewoon voor de gezelligheid (en buiten mededinging) mee kunnen doen bij de fishes.

Lijkt me wel zo leuk toch??

Maar wat is nou mijn mening in deze kwestie waard _cool:.

caroline29632
BlackMember

Ik zie eigenlijk geen enkel platinum lid hierom zeuren in dit topic. :P Enkel bronze members :P. No offense.

@ rest (vooral JinJin dan): Waarom zo moeilijk doen allemaal. Toch logisch dat een platinum lid eens wat extra krijgt dan iemand die een leven lang bronze blijft.

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ik zie eigenlijk geen enkel platinum lid hierom zeuren in dit topic. :P Enkel bronze members :P. No offense.

@ rest: Waarom zo moeilijk doen allemaal. Toch logisch dat een platinum lid eens wat extra krijgt dan iemand die een leven lang bronze blijft.

Mij hoor je niet zeuren hoor, sta te springen om jullie Diamond aszes te kicken :D :D

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door bobm78

@ rest: Waarom zo moeilijk doen allemaal. Toch logisch dat een platinum lid eens wat extra krijgt dan iemand die een leven lang bronze blijft.

Mij hoor je niet zeuren hoor, sta te springen om jullie Diamond aszes te kicken :D :D

Bring it on!

@iedereen: donk event != fish/shark league. Enkel het idee van een community toernooi met puntentelling komt ervan. De CMs hebben het verder uitgewerkt en het is hun goed recht om fish/shark apart te houden, omdat PS ook de prijzen betaalt... Shark = meer rake = meer inkomsten = meer voordelen.

in b4 flamewar

wessus
Oldschool Grinder

@ rest (vooral JinJin dan): Waarom zo moeilijk doen allemaal. Toch logisch dat een platinum lid eens wat extra krijgt dan iemand die een leven lang bronze blijft.

sommige leden kunnen hun account niet meer koppelen aan PS... en blijven dus bronze.....

caroline29632
BlackMember

Ga jij lekker je zogenaamde pokerlife leven....

jou feedback is een "top" bijdrage....

Die van u ook.

Jaloers?

caroline29632
BlackMember

sommige leden kunnen hun account niet meer koppelen aan PS... en blijven dus bronze.....

True. En dat is jammer voor hen. Maar dat betekent dan dat PS geen geld verdient aan hen. En daar gaat het nog altijd om uiteindelijk ;). Dus is het normaal dat ze voor hen minder terug doen.

Yoghi
BlackMember

haha... ga spelen met Yoghi Beer.

Frustraties dat je eigen leven misschien minder goed is dan dat van iemand anders?

wessus
Oldschool Grinder

True. En dat is jammer voor hen. Maar dat betekent dan dat PS geen geld verdient aan hen. En daar gaat het nog altijd om uiteindelijk ;). Dus is het normaal dat ze voor hen minder terug doen.

Is ook weer waar, moet ik je gelijk geven.