Nog een vraagje: loopt de inschrijving af bij het begin van het tornooi?
Ik ben van plan van mee te spelen maar kan pas tegen 21u thuis zijn, dus het zou zonde zijn dat ik juist de inschrijving mis...
Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
Nog een vraagje: loopt de inschrijving af bij het begin van het tornooi?
Ik ben van plan van mee te spelen maar kan pas tegen 21u thuis zijn, dus het zou zonde zijn dat ik juist de inschrijving mis...
Het tornooi is al aangemaakt, je kan dus nu al inschrijven, niet vergeten van zowel in het forum als in de pokerlobby in te schrijven!
Ik heb nog wel een paar vraagjes:
Wanneer begint het eigenlijk?
Mogen de sharks met de fishes meezwemmen?
Wat als je eens een maand geen platinum+ bent?
Wat is het wachtwoord?
Vanaf welke status mag je iemand persoonlijk aanvallen?
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Ik heb nog wel een paar vraagjes:Wanneer begint het eigenlijk?
Mogen de sharks met de fishes meezwemmen?
Wat als je eens een maand geen platinum+ bent?
Wat is het wachtwoord?
Vanaf welke status mag je iemand persoonlijk aanvallen?
Op de eerste vier vragen kun je het antwoord vinden in deze of een van de andere threads over deze league. Vraag 5 ehm...
Concept van de sharkleague vind ik heel mooi. Allerlei verschillende soorten spellen, de beste overall speler zal hieruit naar boven komen.
Maar het is ondertussen wel duidelijk dat het idee "enkel platinum+" faalt. De editie van gisteren haalde 3 deelnemers. Ok het is dan wel vakantie, maar toch... dat is evenveel deelnemers als dat er finaletafel plaatsen zijn. Blijkbaar is er bij die leden niet genoeg interesse (ze kunnen bv sowieso naar het vip event als ze willen) Terwijl in de fishleague er nog steeds 30 zijn voor 1 (+2) plaats(en).
Ik vind dat het concept mag behouden worden maar voor iedereen open moet zijn. Het is logisch dat uit de sharkleague dan meer ft plaatsen zijn want daaruit vindt men de speler die het beste overall speelt.
Hey IcMean,
Bedankt voor de feedback!
Je hebt helemaal gelijk, het is ons ook opgevallen dat het sharkleague principe niet erg goed uit pakt op het moment. Dit maakt het echter wel extra interessant voor platinum+ om mee te doen op het moment, omdat een plaats aan de finaletafel vrij eenvoudig te bereiken is.
Aangezien de leagues nu al een tijd aan de gang zijn, zullen we de regels van de sharkleague en fishleague niet halverwege aanpassen. Ik kan je alvast wel een klein geheimpje vertellen: We zijn bezig met een nieuw project te ontwikkelen die weer voor iedereen toegankelijk is.
Nogmaals, bedankt voor de input!
Melvin
Ja het was ook niet mijn verwachting dat het meteen aangepast zou worden, maar eerder op de toekomst gericht
Zonder splitsing zou het voor platinum+ ook makkelijker zijn, zij zijn "beter" en hebben toegang tot hogere content.
Het idee van de verschillende soorten vind ik wel top, die toernooien lopen sowieso niet zo vaak voor lage buyins en het geeft kans eens kennis te maken met een nieuwe variant.
Leuk dat jullie rekening houden met feedback