Ga naar het forum
Eindstand Titan Lea...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Eindstand Titan League juni

35 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
725 Weergaven

Dit is dan de volledige eindstand, excuses voor de eerdere problemen.

34 reacties

Volgens mij had ik wat gecashed in de laatste bronze freeroll van Juni. Niet dat ik in de top 5 kom ofzo, maar die laatste plaats staat zo lullig. :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ
Volgens mij had ik wat gecashed in de laatste bronze freeroll van Juni. Niet dat ik in de top 5 kom ofzo, maar die laatste plaats staat zo lullig. :D

Ja je heb helemaal gelijk, foute documentje geupload van vorige week, gelukkig verandert er verder weinig in de top 5.

Jammer dat de winst van de silver gedeeld wordt door 4 of 5 :P

MeanGreen
PokerStrategist

Brrr, Maffious kwam nog eng dichtbij in deze eindstand :D

Bij elkaar hebben we als Nederlandse community toch weer bijna $100 gefreerolled. Feli iedereen!

Voor wat de top5 betreft, mailtje naar Leo sturen?

Oorspronkelijk gepost door MeanGreen
Voor wat de top5 betreft, mailtje naar Leo sturen?

Is het nog steeds naar Leo ? of naar een andere admin bv. Jeroen

je kan toch kiezen uit verschillende shirts? waar kan dat?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door stuss
http://shop.pokerstrategy.com/

Daar uitzoeken en dan type en maat sturen naar rene.moll@pokerstrategy.com

gefeliciteerd!

ok danku:D heb voor de gein m'n adres er ook maar bijgezet

Nou ksta der niet zo goed voor... Vanaf overmorgen kan ik niet meer meedoen. Ik ben dan 2 weken op vakantie. Succes nog allemaal en hopelijk zijn er weer mooie resultaten.

Iedereen nog een fijne vakantie toegewenst. Greets.

MeanGreen
PokerStrategist

Flinke schop in een inmiddels oude draad:

We zeggen en schrijven oktober, maar een t-shirt van juni is nog steeds niet bij mij aangekomen. De periode 'kan even iets langer duren' hebben we nu wel gehad denk ik :D

Iemand anders wel iets gehad inmiddels?

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je bent niet de enige maar goed ik zit ook nog steeds te wachten op een shirt van december. Ten minste heb al meerdere keren gemeld dat ik die nog niet heb gehad en krijg er maar geen reacties op.

Tot op heden ook nog altijd niet mijn t-shirt gekregen van Mei

:)

Juni is ook nog niet aangekomen hier :f_frown:

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

begin september is zijn alle opdrachten door ons klaargemaakt.

We zullen dinsdag nakijken wat er aan de hand is, excuses voor het lange wachten

(zijn er mensen die het wel al ontvangen hebben?)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nee nog niks.

Het zou ook fijn zijn als ik een keer een reactie krijg op mijn nog steeds niet ontvangen shirt voor december _biggrin:.

Sorry als ik zo bot overkom, maar begin het wachten op een reactie duurt nu toch wel een beetje lang? Het speelt al vanaf de tijd dat Leo CM was en heb nog een mailtje van hem in mijn mailbox.

Heb het al meerdere keren in verschillende threads gepost en een PM gestuurd, maar ik krijg maar geen reacties.

Als ik het niet meer krijg zeg het dan gewoon even goede vrienden. Dan weet ik in ieder geval, nu blijft dat gevoel van twijfel.

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

ik stuur je maandag even een mailtje hierover, zodat we het hopelijk snel en goed op kunnen lossen.
En zodat je uiteraard snel je t-shirt ontvangt _grin:

maar er staat me wel iets bij dat je wel op de lijst van verzendingen stond nu. (maar dat weet ik zo niet uit mijn hoofd en kan pas dinsdag nagekeken worden)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ok tnx fijn om te horen, helpt het toch om ff bot te zijn _evil:.

Niks tegen deze site natuurlijk. Daar kan ik alleen maar lof aan geven en ik weet dat jullie jezelf uit de naad werken voor ons. Daardoor kan een reactie geven er wel eens doorheen schieten, snap ik ook wel.

Kan zijn dat ik nu ook op de lijst stond heb naast het shirt van december wat ik nog niet heb ontvangen namelijk ook in juni gewonnen.

Won er wel meer het afgelopen jaar dus naam zal wel vaker op de lijst hebben gestaan _evil:

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Tja, die van mij is ook nog steeds niet binnen... : _cry: