Hou de draad warm zou ik zeggen
Ons vriendelijke protest zal niet onopgemerkt blijven en niet stoppen voor al ons gewonnen textiel in ons bezit is
Lanfear heeft mij n.a.v. mijn post gemaild en in die mail stond dat de order pas vorige week maandag in behandeling is genomen. Het zal dus wel spoedig onze kant op komen.
Nog ff geduld dus!!
p.s. krijg dan ook netjes mijn shirt voor december dus alles is opgelost.
Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Zou wel fijn zijn als ik hem volgend jaar zomer aan kan.![]()
moet je niet dikker worden...
Oorspronkelijk gepost door wessus
Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Zou wel fijn zijn als ik hem volgend jaar zomer aan kan.![]()
moet je niet dikker worden...
Damn.
Oorspronkelijk gepost door Jeroomm
Heb de mijne deze ochtend gekregenbedankt voor het nog inorde te brengen
![]()
Hmm aangezien jij een shirt tegoed had van mei ben ik benieuwd of die van juni ook in deze zending zitten. Heb hier nog geen post kunnen ontdekken.
nice om te zien dat ze langzaam binnendruppelen!
mooi tshirtje voor bij het haardvuur met kerstmis! en dan niet teveel eten, zodat je er komende zomer nog gewoon inpast ♠_biggrin:
Ik heb 1 van de twee ontvangen alleen de HIGHROLLER die ik van december tegoed had heb ik niet ontvangen. Of kan het zijn dat die later komt?
Wel zat er een keycord en een sleutelhanger in de enveloppe maar geen 2e shirt ♠_frown:.
Wel zat er een keycord en een sleutelhanger in de enveloppe maar geen 2e shirt ♠_frown:.
Is toch ook geinig.
De andere hebben geen keycord / sleutelhanger ontvangen dan?
Dan zou je haast zeggen dat het i.p.v. het shirt is verstuurd omdat het blijkbaar niet meer leverbaar is of zo.
Zo, net terug van het vissen
Paar mooie botten en wat wijting opgehaald, dus ben vanavond bakken
Kom je thuis: .....leuk shirt + keycord en hanger binnen!
Dubbele vangst dus vandaag
Thnx folks!
Toch nog een verassing vanmorgen toen er een wit busje voor de deur stoptte. Het HIGHROLLER-shirt is toch gekomen. Alleen waren de adresgegevens dusdanig verkeerd dat ie later kwam.
Dit zal toch niet de reden zijn dat ie de vorige keren niet is aangekomen??
Maar goed alles is nu naar behoren geregeld en dus bedankt dat deze slepende kwestie alsnog is geregeld ♠_grin:.